Gast Geplaatst 23 september 2014 Rapport Share Geplaatst 23 september 2014 (bewerkt) Goedemorgen allemaal hier koffie voor iedereen en voor diegenen die liever thee willen, een bakkie thee ;-) Ik meld me maar gelijk aan voor het dagpact, omdat het vanaf vandaag weer moeilijk word voor mij. Dagpact: Zeilbootbewoner 23 september 2014 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 23 september 2014 Rapport Share Geplaatst 23 september 2014 (bewerkt) . 17 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 23 september 2014 Rapport Share Geplaatst 23 september 2014 Dagpact:Zeilbootbewoner Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 september 2014 Rapport Share Geplaatst 23 september 2014 Goedemorgen frummers. Eerst maar even sterkte voor zeilbootbewoner. En dank voor de koffie en de thee . Het begint heel voorzichtig licht te worden... Nieuwe dag begint... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 23 september 2014 Rapport Share Geplaatst 23 september 2014 Goedemorgen, Gisteren was gisteren. Vandaag weer een nieuwe dag. Eerst koffie Dagpact : Zeilbootbewoner Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 september 2014 Rapport Share Geplaatst 23 september 2014 Klopt Blondie, en ik hoop dat vandaag voor jou beter mag zijn dan gisteren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 23 september 2014 Rapport Share Geplaatst 23 september 2014 Dagpact: Zeilbootbewoner Blondie Agnieta jowan Had daarstraks al geprobeerd me op de pact te zetten, maar draadloos keyboard werkte niet mee. Goeiemorgen. Straks naar sponsor.....stappenwerk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 23 september 2014 Rapport Share Geplaatst 23 september 2014 Goedemorgen, windstil en zacht gemeleerde lucht..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 23 september 2014 Rapport Share Geplaatst 23 september 2014 Goede morgen, Gisteren terug uit Frankrijk. Gisteravond gedronken, na 14 dagen niet. Vanaf vandaag dus Dagpact: Zeilbootbewoner Blondie Agnieta jowan Albert fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 september 2014 Rapport Share Geplaatst 23 september 2014 Welkom terug Albert. Hoop dat je het goed hebt gehad in Frankrijk? En dat drinken van gisteren... was dat jouw keus? Wilde je dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 23 september 2014 Rapport Share Geplaatst 23 september 2014 ja bewuste keus Yvon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 september 2014 Rapport Share Geplaatst 23 september 2014 Dan is het goed Albert. Nu voorlopig weer in Nederland? Hoewel... je weet het nooit echt van te voren met jouw werk he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 23 september 2014 Rapport Share Geplaatst 23 september 2014 @Albert: Goeiemorgen. Wat wilde je er mee bereiken? Wat was je doel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 23 september 2014 Rapport Share Geplaatst 23 september 2014 Ik duik de doesj in. Welkom terug in ons kikkerlandje Albert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 23 september 2014 Rapport Share Geplaatst 23 september 2014 Goedemorgen, Nieuwe poging na een zeer lange ontkenningsfase. Hoop hier weer vertrouwd kracht en steun te vinden. Dagpact: Zeilbootbewoner Blondie Agnieta jowan Albert Joris Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 september 2014 Rapport Share Geplaatst 23 september 2014 Goedemorgen Joris, welkom terug jij. Hoop dat je inderdaad hier weer de kracht en steun vindt die jij nodig hebt. Je bént er in ieder geval weer, das stap één, de rest volgt..... Luitjes, ik moet er vandoor. Hoogste tijd. Koffie en thee links op het aanrecht in de warmhoudkannen. Maak er een mooie dag van... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 23 september 2014 Rapport Share Geplaatst 23 september 2014 Hoi Joris hoe is het je afgelopen jaar vergaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 23 september 2014 Rapport Share Geplaatst 23 september 2014 Goedemorgen, Welkom Joris. Albert, fijn gehad in Frankrijk? Zeilboot, sterkte vandaag. Al een plannetje gemaakt? Het is hier mooi weer. Heerlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 23 september 2014 Rapport Share Geplaatst 23 september 2014 Ik ben de wijk in. Straks gesprek met projectleiding. Ga aangeven dat ik het op het moment zwaar heb. Kijken wat zij kunnen betekenen, wat betreft verlichting van werkzaamheden. Stapje terug doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 23 september 2014 Rapport Share Geplaatst 23 september 2014 Goedemorgen, Eerste bak koffie al gehad, dochterlief is naar school. Mam, mag ik alsjeblieft thuisblijven vandaag ? Nee, dat mag niet: zeg ik streng. Ze is gewoon zo moe. Moederhart breekt bijna. Ik heb het met haar te doen. Uiteindelijk toch met een lach op de fiets richting school. Gelukkig is ze al half twee vrij vandaag. De kortste schooldag voor haar. Het liefste zou ik mijn bed weer in kruipen. Het is koud buiten en in huis. Maar straks naar een proefles voor een schrijfcursus. En daar heb ik zin in, is echt mijn ding. Dus zet mezelf maar eens onder de douche. Daarna ontbijten, kop koffie en dan de deur uit. De zon begint hier al te schijnen, het belooft een mooie dag te worden. Heb het goed vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 23 september 2014 Rapport Share Geplaatst 23 september 2014 Hoi Eline, wisselend. Was vrijwilliger in Spanje bij uiteenlopende 'hosts'. Van Eco-farms, soms vegan, en ook gewoon commerciële vakantiehuisjes, een eco-chique art residentie. Ik begon als niet-drinker, maar ben halverwege toch gezwicht voor de drinken en tapas cultuur. Tijd lang gedacht dat ik het weer sociaal kon, maar zit onderhand weer op een fles wijn per dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 23 september 2014 Rapport Share Geplaatst 23 september 2014 Goed zo Blondie: een stapje terug doen qua werk. Jouw proces kost al genoeg energie. Ik duim voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 23 september 2014 Rapport Share Geplaatst 23 september 2014 Welkom terug Joris en Albert. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 23 september 2014 Rapport Share Geplaatst 23 september 2014 de huisarts houdt het even op mn draai niet kunnen vinden en vindt dat ik meer moet ondernemen, mogelijk wat licht depressief maar ik wil geen medicatie, stelde hij ook niet voor...... Joris blijf je nu in nederland en wat zijn je plannen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dribbeltje Geplaatst 23 september 2014 Rapport Share Geplaatst 23 september 2014 Goedemorgen allemaal, Gistermiddag na wat poetswerk volledig ingestort, ziek en zo moe dat mijn lijf er pijn van deed, ineens snotverkouden en alsmaar niezen.....Dus toen mijn man thuis kwam mijn bed ingedoken en pas vanmorgen er weer uit. Voel me niet fit en heb nogmaals gestoomd, zo' n gezichtssauna is de beste koop ooit voor mij, ideale manier van stomen! Maar ziek ben ik niet. Vanmiddag ons eerste 10 kan. Gesprek op de nieuwe school van onze dochters, het behandelingskosten doorspreken. Ben benieuwd. Moet aan het werk. Fijne dag en voor wie het nodig heeft, veel succes. MG, was jij niet van plan bijtijds op te slomen, zag je nog laat op gisteren....;-)) Dribbel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden