Monster Geplaatst 22 september 2014 Rapport Share Geplaatst 22 september 2014 Fruit, bij het lezen van jouw verhaal moest ik aan de term 'rockbottom' denken. Als je niks te verliezen hebt is het nog steeds beangstigend om de boot naar Europa te nemen, of om businesspartner van een vreemde te worden, maar toch iets minder dan wanneer het een keuze is tussen 2 gelijkwaardige mogelijkheden. Tenminste, ik dacht aan mensen die vertellen dat ze eerst alles verloren hadden door een verslaving, en zich toen EINDELIJK lieten helpen in een kliniek of überhaupt. Die volledige overgave is inspirerend inderdaad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 22 september 2014 Rapport Share Geplaatst 22 september 2014 fijne voortzetting, welterusten allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
walrus Geplaatst 22 september 2014 Rapport Share Geplaatst 22 september 2014 lange lange dag - eindigend in eten met klanten. Zalm. Of ik wit of rood wilde. Doe maar watertje. Oh? Ja - wil nog wat werken vanavond. Oh...OK. Viel dus alles mee. En nu trots en blij en doodmoe. En droog. Vond dat verhaal over die Gambiaan wel even doordenkertje. Eerste reactie was toch: jaja, zal wel. Tweede reactie genuanceerder. Geeft inderdaad ook relativering tav mezelf. En dat is alleen maar goed.... dag allen - morgen weer een dag.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 22 september 2014 Rapport Share Geplaatst 22 september 2014 Mooi Walrus. Ze vonden het helemaal niet raar dus. Trots mag je zeker zijn. Ik was vanavond ook ergens waar drank werd geschonken. Gratis. Dus, omdat ik met de trein was, had ik best enzovoort enzovoort. Het leuke is dat ik totaal geen behoefte had. En een topavond gehad :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 22 september 2014 Rapport Share Geplaatst 22 september 2014 Ik meld me andermaal droog af. Goeie dag gehad. Mijn een vriendin 4,5 uur gewandeld, gepraat en bij een bedevaartkapelletje een spirituele stop met inkeer en gebed gehouden. (en lekkere soep...) En daarna weer een goede AA meeting. Fijne nacht voor iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 22 september 2014 Rapport Share Geplaatst 22 september 2014 Ik had eters vanavond die drank meegenomen hadden. Het was enorm gezellig en mooi geen drup meegedronken! welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 22 september 2014 Rapport Share Geplaatst 22 september 2014 Zo dag zit erop..luikjes klappen dicht Ik zeg trusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 september 2014 Rapport Share Geplaatst 22 september 2014 ikke dus slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden