Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ik sta twee weken droog en wil het graag volhouden. Geen zin in gedoe met klinieken enzo. Maar hoor wel stemmetje dat zegt dat het allemaal toch wel meeviel en dat een wijntje best wel kan. Ik weet uit ervaring waar dat op uitdraait, natuurlijk. Dus ik hoop af en toe hier een lotgenoot te vinden die me steunt. En ik wil graag ook anderen steunen. Misschien moet ik naar AA of zo, maar ik heb erg onregelmatig werk en ik wil eerst eens kijken of dit helpt. 

Geplaatst

Hee walrus, welkom op dit forum en gefeliciteerd dat je al 2 weken droog staat. Ik sta nu 6 weken droog en ik merk dat het schrijven en lezen hier mij erg veel helpt. Ik ben niet iemand die zich graag aanmeldt voor een verslavingsprogramma. Dus heb ik alleen maar het forum. Maar als ik trek krijg, dan kan ik hier naar toe en steun krijgen. Ik weet wel dat de meesten ook buiten dit forum hulp krijgen, maar voorlopig gaat het mij goed af.

Geplaatst

Hee walrus ! Welkom

Heel veel succes. Er melden zich hier veel lotgenoten. Vinden wij ook fijn. Sommigen blijven en anderen gaan hun eigen weg.

Hoe meer nuchtere zielen hoe beter.

Ik hoop dat je hier vindt wat je nodig hebt.

Ik had veel steun aan eerst illegaal mee lezen en later legaal en af en toe schrijven.

Over missers of meevallers

Over verdriet of vrijheid

Over eenzaamheid of over katers

Over poezen of partners

Alles kan en het meeste mag.

Ik zeg : hou vol en blijf !

Geplaatst (bewerkt)

Walrus,

Helemaal goed, je bent al verder dan ik.

Dat stemmetje ken ik wel: het valt wel mee.

Ook het stemmetje: je moet stoppen.

En het stemmetje ...pfff.

En nog veel meer stemmetjes die elkaar kunnen tegenwerken.

Ik schrijf daar uitgebreid over onder mijn eigen draadje: Ontwenningsverschijnselen.

Dat je zelf de regie in handen moet nemen en blijven houden.

bewerkt door Roberto
Geplaatst

aan de zijlijn, jij Gerrit? :face-icon-small-shocked:

ik zie je wel als een soort van frummersvader

die "zijn" elftal aanmoedigt, maar niet vanaf de zijlijn eigenlijk.

er is hier wel wat gescoord met jouw hulp denk ik zo.

ik las frummelvader ha ha maar frummersvader is minstens zo leuk, en terecht dat lady jane dat opmerkt MijnGerrit, je geeft met je betrokkenheid veel steun, dank daarvoor!

• 2 weeks later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...