Yvonne Geplaatst 17 september 2014 Rapport Share Geplaatst 17 september 2014 Goedemorgen frummers. Buiten is het pikkedonker. Binnen de geur van verse koffie en een lampje aan. Koffie is bijna doorgelopen, ik begin zelf met een bakje thee.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 17 september 2014 Rapport Share Geplaatst 17 september 2014 Goedemorgen Yvon! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 september 2014 Rapport Share Geplaatst 18 september 2014 mag ik een bakkie zonder peuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kipje Geplaatst 17 november 2014 Rapport Share Geplaatst 17 november 2014 Wie is gestopt? Gaat stoppen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 19 november 2014 Rapport Share Geplaatst 19 november 2014 Ik ben gestopt....4 jaar geleden Ik was een verstokt roker..stond ermee op en ging ermee naar bed. Nu ik erover nadenk...het voegde niks toe raar...wat zocht ik in die peuk? Alles wat me tegen zat...waar ik mee zat..loste niet op. Gezelligheid...werd het wel gezelliger daardoor mijn lachen werd onderbroken door het hoesten mijn tranen werden onderbroken omdat ik een peuk moest draaien Mijn gesprek moest ik onderbreken doordat ik naar een plek moest zoeken om te roken Mijn ontspanning ging op in roken mijn aandacht naar mezelf ging op in rook Die peuk was machtig...hij was de baas En nu...ik kan lachen..tranen biggelen over mijn wangen ik mag ongestoord huilen totdat er geen traan meer over is ik mag voelen wat echte gezelligheid is mijn ontspanning kan ik optimaal van genieten Die peuk was 1 grote vlucht voor mezelf ik heb hem niet meer nodig..hij voegd niks meer toe Ben blij dat ik gestopt ben. het is het waard. bertd en Kipje reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 19 november 2014 Rapport Share Geplaatst 19 november 2014 Toen ik stopte had ik geen idee dat ik het jaren later het stoppen zo zou beleven Dat het nog meer de moeite waard is als wat ik dacht Rottige is...alle begin is moeilijk Akelei...ga je het alleen doen? Of nog hulp bij rook poli Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bertd Geplaatst 16 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2015 Goeiemorge allemaal, klopt helemaal, beste huttula, ik rook ook, maar krijg er een steeds grotere hekel aan, aan al die verslavingen trouwens, ik heb ze helemaal niet nodig, het is alleen maar, lastig, ongezond, duur, het voegt niets toe nee!! Fijne dag iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 16 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2015 Aldoende leert men Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 20 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2016 Oh ja en ik ben 16 jr geleden gestopt, nooit meer gerookt. Nadiah Een pluim voor u!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 21 december 2016 Rapport Share Geplaatst 21 december 2016 Hoe is het met Soothe? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden