blondie6173 Geplaatst 17 september 2014 Rapport Share Geplaatst 17 september 2014 Goedemorgen, Geslapen als een os, wel rare dromen. Zo weer werken. Maar nu eerst koffie Dagpact: Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 september 2014 Rapport Share Geplaatst 17 september 2014 Hahaha.... goedemorgen Blondie. Ik was een beetje te ver naar beneden doorgeschoten, heb geopend op de rokersdraad, hihi. Ik haal de koffie en thee wel deze kant op: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 17 september 2014 Rapport Share Geplaatst 17 september 2014 Mogge Hier ook als een os geslapen Na zo goede dag Werk ze blondie.... hier een dag vrij.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 17 september 2014 Rapport Share Geplaatst 17 september 2014 Niks mis mee yvonne....ook voor de rokersdraad begint de nieuwe dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 17 september 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 september 2014 Hihihi... Brilletje nodig Yvon? Hier inmiddels weer uit de kreukels getrokken. Hoppa, op het fietsje de wijk in. Fijne vrije dag Hut! En Yvon weer werken? Werk ze dan zo... Ik ben er vandoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 september 2014 Rapport Share Geplaatst 17 september 2014 Werk ze Blondie, doeg doeg. En ja, ik mag ook weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 17 september 2014 Rapport Share Geplaatst 17 september 2014 Dagpact: Blondie Agnieta Gipsy jowan Goeiemorgen aan iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 17 september 2014 Rapport Share Geplaatst 17 september 2014 (bewerkt) . 15 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 17 september 2014 Rapport Share Geplaatst 17 september 2014 Dagpact: Blondie Agnieta Gipsy jowan Nancy Goedemorgen allemaal. Hier dag 8. En het gaat goed, geen trek, Zal wel door de baclofen komen, dat heeft me eerder ook goed geholpen. Agnieta, jij ook sterkte gewenst (inclusief mezelf). Plofkip weer een andere naam, leuk!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 17 september 2014 Rapport Share Geplaatst 17 september 2014 (bewerkt) . 15 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 17 september 2014 Rapport Share Geplaatst 17 september 2014 (bewerkt) . 15 november 2014 bewerkt door ploffie nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 17 september 2014 Rapport Share Geplaatst 17 september 2014 Gypsie ook maar even sterkte gewenst voor vandaag! Wat naar nou dat je je verdrietig voelt. Ja, vakanties draaien idd altijd om alcohol. Ook dat is weer zo'n verandering die binnen komt, alles moet weer wennen. Ik ga er van door, fijne zonnige dag toegewenst!! Latersss.... En Plof, hou deze avatar maar, ik vind hem erg leuk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 september 2014 Rapport Share Geplaatst 17 september 2014 Moet rennennnnn, weer veel te laat.... doeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 17 september 2014 Rapport Share Geplaatst 17 september 2014 In aanvulling op wat sommigen al schreven: nadat ik op 7 januari 2013 thuis kwam had ik eerst een paar maanden van angst en vrees: red ik het wel, weet ik genoeg om droog te blijven? Daarna kwam een periode van hevige emoties, jowan huilt, dag en nacht bijna, echt maanden aan een stuk. Vervolgens ging mijn "hoofdkantoor" aan het werk; zoveel koppijn had ik nooit in actief gebruik, werkelijk vreselijk. En nu is kennelijk de ontspanning aangebroken, ik kan dagen slapen. Ik wil echt opletten dat er een gezond dagritme overblijft. Het hoort er kennelijk allemaal bij. Ik vind het niet erg, het is wat ik meemaak op mijn reis zonder alcohol, een fantastische reis. Soms denk ik over mezelf: "Je bent wel een aardige vent Johan, als je maar wil...." Ik wil nooit meer terug naar waar ik vandaan kom sinds 9 september 2012......... dribbeltje en huttula reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 17 september 2014 Rapport Share Geplaatst 17 september 2014 Goedemorgen, Agnieta, waarom zo negatief reageren op Jowan? Als hij het een fantastische reis vindt dan is dat zo. Je projecteert je eigen moeite op hem. Hou daar toch es mee op. Jen reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 17 september 2014 Rapport Share Geplaatst 17 september 2014 Gipsy, geniet van de tijd dat je wel wakker bent. Je vriend heeft er geen moeite mee zeg je, dus so what? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 17 september 2014 Rapport Share Geplaatst 17 september 2014 Ik denk dat je het niet begrijpt Agnieta. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 17 september 2014 Rapport Share Geplaatst 17 september 2014 Ik heb moeite met jouw negatieve gedrag. Daarmee projecteer ik niets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 17 september 2014 Rapport Share Geplaatst 17 september 2014 Beste medeforummers, ik leerde de overeenkomsten te zoeken en de verschillen te laten voor wat ze zijn. Met die overeenkomsten, kom ik verder en leg ik meer en betere contacten. Ik hoef steeds minder gelijk of een mening te hebben. Laat mij maar gewoon "zijn". plof en dribbeltje reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 17 september 2014 Rapport Share Geplaatst 17 september 2014 Gipsy...echt niet vreemd dat je moe bent en veel slaapt. Je lijfie en koppie hebben het nodig De verandering...en alles wat erbij komt..gedachten..gevoelens vergt ook veel van je. En saai...het klopt als je hetzelfde leven leid zonder drank Het voegd niks toe...breekt af Alles wat je hebt ingezet met drank is er nog steeds Je leven moet je nu zo gaan inrichten dat het niet saai is...zodat het voor jou goed voelt De hele wereld staat voor je open...op drank na dan Tis aan jou om jezelf uit te vinden hoe je dit wilt doen Ikzelf had ook veel moeite om draai te vinden in nuchtere wereld Toch heb ik alles een nieuwe kans gegeven Alles wat ik met drank niks aan vond..opnieuw ervaren Moet zeggen...vind nu heeeel veeel dingen leuk..intressant Ja mijn leven is niet meer hetzelfde Mijn leven krijgt veel meer inhoud Kan zeggen mijn leven word zinvol...en alles behalve saai Drinken..slapen en bijkomen dat is saai Verwacht ook niet dat het binnen een maand lukt..wees tevreden met elke overwinning...stap voor stap Verandering kost tijd en energie Uiteindelijke resultaat mag er wezen Succes..sterkte die het nodig hebben Geef niet op...twijfel niet aan jezelf Bereik wat je bereiken wil...das mogelijk..als je in jezelf geloofd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dribbeltje Geplaatst 17 september 2014 Rapport Share Geplaatst 17 september 2014 Hey Gipsy, je bent super goed bezig, je doet het fantastisch want je drinkt niet en natuurlijk voel je je nog niet super. Dat zou teveel gevraagd zijn ben ik bang, maar je kan het, ook hier kom je doorheen! Wees iedere dag of ieder uur trots op jezelf wanneer het je lukt ADB te zijn! Vakanties en alcohol, hmmmm, een hele lastige combi blijkt vaak. Zo ook bij mij! Dan maar saai veel slapen, saai overleef je wel hoor en de anderen ook! Jouw lijf is aan het herstellen! Lekker aan toegeven zou ik zeggen! Zet hem op! Dribbel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden