ProudMary Geplaatst 16 september 2014 Rapport Geplaatst 16 september 2014 (bewerkt) Goed gevoel hè Kastanje. Die pizza zal er wel in gaan. 16 september 2014 bewerkt door ProudMary
ProudMary Geplaatst 16 september 2014 Rapport Geplaatst 16 september 2014 Hut, qigong is net zoiets als tai chi toch?
ProudMary Geplaatst 16 september 2014 Rapport Geplaatst 16 september 2014 Rijst met kipkerrie en ananas.
plof Geplaatst 16 september 2014 Rapport Geplaatst 16 september 2014 (bewerkt) . 14 november 2014 bewerkt door ploffie
blondie6173 Geplaatst 16 september 2014 Rapport Geplaatst 16 september 2014 Onderweg naar huis. Weer lange maar productieve dag. Kan ik heel blij van worden. Gevoel nu vasthouden tot donderdag. Zo ook lasagne in de oven schuiven.
ProudMary Geplaatst 16 september 2014 Rapport Geplaatst 16 september 2014 Eet ze Blondie. Fijn dat je weer blij bent.
bolletje Geplaatst 16 september 2014 Rapport Geplaatst 16 september 2014 Zo alles netjes klaar gezet om te gaan eten. Mooi bord, sjiek glas aanmaaklimonade met bubbeltjes, servjjjetje, zout, Mayo, tandenstokertjes, zo en nu op naar de friettent. Jen reageerde hierop 1
bolletje Geplaatst 16 september 2014 Rapport Geplaatst 16 september 2014 Hé Rapske wat ga jij eten vandaag?
rapilos Geplaatst 16 september 2014 Rapport Geplaatst 16 september 2014 Bollie, Ik heb om 17.00 al gegeten. Zooo'n honger! Worteltjes,aardappelpuree, met fijngesnipperde gember,knoflook en ui plus een zalmmootje. Toe; Vivit,met vanilleyogert,verse perzik en museley Dus..ik kan er voorlopig weer tegenaan! En..waren je patatjes lekker op je mooi gedekte tafel?, of moet je ze nog gaan halen?
bolletje Geplaatst 16 september 2014 Rapport Geplaatst 16 september 2014 Ik ben er mee bezig Rapi. Koop altijd veel te veel. Een friet, frikandel en een bamischijf. Maar de hondjes krijgen ook een paar frietjes en Olle de Papagaai is helemaal verzot op friet.
huttula Geplaatst 16 september 2014 Rapport Geplaatst 16 september 2014 Klopt PM Chi ..energie Ik heb de sportschool opgezegd...vind in oosterse beweging meer mijn ding...was ff wennen...maar geeft veel innerlijke rust..en rust voor mijn koppie De rest fiets en wandel ik voor mijn conditie Kan uren fietsen..dus zo slecht is mijn conditie niet meer Sportschool is verplicht tv kijken..niet meer mijn ding ProudMary reageerde hierop 1
blondie6173 Geplaatst 16 september 2014 Rapport Geplaatst 16 september 2014 Hier ook buikje rond gegeten. Nog een waterijsje toe, daarna nog een ronde met de hond en opslomen... Fijne avond nog
bolletje Geplaatst 16 september 2014 Rapport Geplaatst 16 september 2014 De voornemens van een alcohoklist kun je beter met een korreltje zout nemen . Dat bedioeklde ik dus en ik wil hier niet aanvalllend mee zijn hoor.. Maar dat is gewoon zo . . Sommige alci's kun je inderdaad beter met een korrel zout nemen. Jen reageerde hierop 1
Monster Geplaatst 16 september 2014 Rapport Geplaatst 16 september 2014 Bovenstaande vind ik ook zorgelijk. Het raakt me.
huttula Geplaatst 16 september 2014 Rapport Geplaatst 16 september 2014 Kan me voorstellen dat bepaalde mensen dit over zichzelf zeggen..monster Zo zie ik het maar.
Monster Geplaatst 16 september 2014 Rapport Geplaatst 16 september 2014 Uh, ik ben eigenlijk bang dat er hier iemand aan het uitglijden is. Mag zoiets hardop? Wat zijn hier de mores? In mijn omgeving zie ik meerdere mensen wat bijzondere keuze's maken waardoor er echt veel kapot gaat. Dat beangstigt me.
bolletje Geplaatst 16 september 2014 Rapport Geplaatst 16 september 2014 Ik hoop niet dat je door mijn reactie geraakt bent Monster, ik bedoelde er eigenlijk mee te zeggen dat de meeste alci's wel serieus genomen moeten worden.
bolletje Geplaatst 16 september 2014 Rapport Geplaatst 16 september 2014 Natuurlijk mag je je bezorgdheid opschrijven Monster en ik denk dat je niet de enigste bent, maar iedereen is toch verantwoordelijk voor zijn eigen doen en laten. Niemand kan voor een andere keuzes maken. Ik hoop dat die bezorgdheid vanavond nog over gaat zodat je toch goed kan slapen.
Monster Geplaatst 16 september 2014 Rapport Geplaatst 16 september 2014 Laat ik concreter worden: bol jij beangstigt me niet. Mensen die lang gestopt zijn en dan uitglijden of terugvallen, die hebben toch óók een aanloopperiode gehad van twijfel, het weer zelf willen kunnen, te laat hulp vragen.................... je valt toch niet ins blaue hinein terug? En in die aanloopfase: dan moet je ze wel serieus nemen maar kun je ze op hun woord geloven of kunnen ze al in de ontkenning zitten? Of draaf ik door?
Monster Geplaatst 16 september 2014 Rapport Geplaatst 16 september 2014 Forumleden kunnen uitglijden. Vreselijk vind ik dat. Maar als ik uit het raam kijk dan zie ik de verhuiswagen van een wederhelft die het niet meer trekt. En godzijdank is dat niet mijn wederhelft. Gruwelijk vind ik het.
Jen Geplaatst 16 september 2014 Rapport Geplaatst 16 september 2014 Hey Monster, ik weet het niet, maar misschien moet je je zorgen en bezorgdheden verkleinen. Tot het domein waar je invloed op hebt?
Monster Geplaatst 16 september 2014 Rapport Geplaatst 16 september 2014 Als wij onszelf kapot maken, nemen we andere mensen méé. Ik kan niet een ander gelukkig of ongelukkig maken, maar als ik uitglij maak ik zoveel vertrouwen kapot, ik moet er niet aan denken dat die verhuiswagen van mijn man zou zijn. Een levensgrote waarschuwing staat hier in de straat. Levensgroot en gratis waarschuwing.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden