Monster Geplaatst 14 september 2014 Rapport Share Geplaatst 14 september 2014 Nee. We hebben het niet verkeerd gedaan. We hebben wél een bijzondere route genomen om ergens te komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 september 2014 Rapport Share Geplaatst 14 september 2014 Ik ga volgend jaar een dag minder werken, denk ik. Het zou eigenlijk zonde zijn als ik die extra ruimte zonder nadenken op laat gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 14 september 2014 Rapport Share Geplaatst 14 september 2014 Gelukkig is het doel niet alleen maar het doel, van de reis genieten is nú het doel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 14 september 2014 Rapport Share Geplaatst 14 september 2014 Wat heerlijk, een dagje voor wat anders dan geld verdienen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 14 september 2014 Rapport Share Geplaatst 14 september 2014 Wij werken 4 keer 9. Full time werken en toch een dag vrij per week. Een zegen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 14 september 2014 Rapport Share Geplaatst 14 september 2014 Er gaan serieus stemmen op om de mogelijkheid te bieden 3 keer 12 te gaan werken. Ik denk serieus na of dit verstandig is maar ik weet nu al dat ik dit graag zou doen. Gelukkig hoef ik nog niet te beslissen omdat het nu nog niet kan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 14 september 2014 Rapport Share Geplaatst 14 september 2014 ow MG is weg. Eigenlijk moest ik toch ook maar vroeg naar bed. Welterusten voor later en iedereen sterkte die het nodig heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 september 2014 Rapport Share Geplaatst 14 september 2014 Ik was niet weg, maar even buurten bij Hut. 4x9 heb ik ook gedaan, maar moet er nu niet meer aan denken. Misschien een kwestie van wennen weer, maar ik vind dat niet aantrekkelijk. 3x12? Moet er niet aan denken. Nu: opslomen. Goede nacht iedereen. Ik hoop dat je je maat kunt bereiken Monster. Tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 14 september 2014 Rapport Share Geplaatst 14 september 2014 Mooi gesprek! kruidenthee67 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 14 september 2014 Rapport Share Geplaatst 14 september 2014 Luikjes dicht en trusten allen Vroege dienst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 september 2014 Rapport Share Geplaatst 14 september 2014 en een vredige nacht huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 14 september 2014 Rapport Share Geplaatst 14 september 2014 Ik had me niet bij een pact gemeld vanmorgen, maar ik wil en kan me weer nuchter afmelden vandaag. Mooie dag gehad, en helemaal bewust meegemaakt......... Zo verschrikkelijk dankbaar voor mijn herstel! Goeienacht aan ieder. huttula en ProudMary reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 14 september 2014 Rapport Share Geplaatst 14 september 2014 Nu effe kapot... Gesprek met dochter gehad. Wat hou ik toch van haar. En zoveel herkenbaar dat het mij angstig maakt. Angst voor komende afspraak bij psych overheerst momenteel bij mij. Angst voor het onbekende... Maar ik zet door! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 14 september 2014 Rapport Share Geplaatst 14 september 2014 (bewerkt) Goedenacht voor iedereen. Ik ga nog effe de spanning er vanaf janken. Beter dan zuipen zegt men, al zou ik nu wel iets willen... Kan niet, en wil ik ook niet! Pfff... Moet hier doorheen, door de pijn en het verdriet. 14 september 2014 bewerkt door blondie6173 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 september 2014 Rapport Share Geplaatst 14 september 2014 (bewerkt) Blondie taaie rakker 14 september 2014 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 september 2014 Rapport Share Geplaatst 14 september 2014 Agnieta, alles goed gegaan hoop ik vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 14 september 2014 Rapport Share Geplaatst 14 september 2014 Dank je Jane, maar zo taai voel ik me nu effe niet... Maar dat zij dan maar zo! Uitgejankt... Nu weer enigszins rustig. Gaat lange nacht worden vrees ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 september 2014 Rapport Share Geplaatst 14 september 2014 Je bent dapper Blondie. Ik hoop dat je toch kunt slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 14 september 2014 Rapport Share Geplaatst 14 september 2014 MG, thnxxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 september 2014 Rapport Share Geplaatst 14 september 2014 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden