Jaap Geplaatst 11 september 2014 Rapport Share Geplaatst 11 september 2014 Welterusten Kastanje, Dat kan overgaan Jen, in mijn ogen is er geen enkele voor jouw om je mond te houden. En misschien moet je gewoon wat complimentjes vragen aan je man. (Ik ga er maar van uit dat hij dat te weing doet omdat het nou eenmaal voor veel mannen heel moeilijk is om positieve zaken te benadrukken, ze vinden het wel maar spreken het niet uit.) Ik kan daar ook heel horkerig in zijn. Dan zeg ik, natuurlijk hou ik van je, anders zou ik er toch wel met een ander gaan. Jen reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 september 2014 Rapport Share Geplaatst 11 september 2014 Poetin doet niet eens of hij een ideaal najaagt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 september 2014 Rapport Share Geplaatst 11 september 2014 Ik snap niet veel van omgangsvormen, Jaap, en ik ben te oud om dat nog aan te leren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 september 2014 Rapport Share Geplaatst 11 september 2014 ik log ook vast uit truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 11 september 2014 Rapport Share Geplaatst 11 september 2014 (bewerkt) Ik denk omdat hij (Poetin) dat niet kan zeggen. (Hij streeft naar een groter Rusland) Maar door een beetje te stoken in de buurlanden, kan hij doen laten voorkomen dat hij juist een oplossing heeft, dat hij geen agressor is. Nu speelt iets gelijks in mijn ogen ook bij de Verenigde Staten. Die onder het mom van vredesbrenger Irak binnen zijn gevallen, en Libië en Afganistan. (Waar ze nota bene eerst Al Quada gesteund hebben in de strijd tegen Rusland). Maar het gaat ook om economische belangen en dat hebben de mensen daar ook wel door. En zien ze Amerika ook als agressor. En zo Polariseert de wereld. 11 september 2014 bewerkt door Jaap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 11 september 2014 Rapport Share Geplaatst 11 september 2014 (bewerkt) Dan moet je er maar lak aan hebben. Overigens vind ik dat een goede eigenschap want veel mensen die wel weten hoe het moet zitten alleen nog maar op telefoon te loeren. Dat is nu de vorm. Ik zie 's ochtend op de fiets veel fietsers met een telefoon in de hand te lezen en zo met hun duim wat tikken. Ben benieuwd hoe dat gaat als straks weer tijd is voor de handschoen. 11 september 2014 bewerkt door Jaap Jen reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 11 september 2014 Rapport Share Geplaatst 11 september 2014 En nu ga ik toch ook slapen, welterusten. Morgen vrij en maandag ook, en dan ga ik nog met een korte vakantie ook morgen. En qua weer nog goed gepland ook lijkt het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 11 september 2014 Rapport Share Geplaatst 11 september 2014 (bewerkt) . 12 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 september 2014 Rapport Share Geplaatst 11 september 2014 Bedankt voor de babbel Jaap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 11 september 2014 Rapport Share Geplaatst 11 september 2014 (bewerkt) . 12 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 september 2014 Rapport Share Geplaatst 11 september 2014 Welterusten Plofkip. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden