Jen Geplaatst 8 september 2014 Rapport Share Geplaatst 8 september 2014 Ik wist dat ook niet Jaap, en ik merk er voorlopig niks van want ik zweet als een Brabants trekpaard dat een maisveld omploegd heeft. Toch maar terug dagelijks gaan douchen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 8 september 2014 Rapport Share Geplaatst 8 september 2014 Dat sowieso, en bedenk dan als je onder de douche staat dat het ons eenvoudige mensen pas slechts zon dikke 50 jaar normaal is dagelijks te douchen. Dat is op de tijd dat wij als soort bestaan op aarde toch best kort. Ik meen dat we hier nu zo'n 40.000 jaar rondwandelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 september 2014 Rapport Share Geplaatst 8 september 2014 Hm, dus eigenlijk zou ik ook kunnen concluderen dat het wel des mensen is om een zweetgeur te verspreiden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 8 september 2014 Rapport Share Geplaatst 8 september 2014 Sterker nog, ik denk dat als we allemaal ons natuurlijk aroma zouden uitdragen, dat dat een hoop mislukte huwelijken zou schelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 september 2014 Rapport Share Geplaatst 8 september 2014 Een economische besparing dus eigenlijk. En goed voor het milieu gezien de bevolkingsexplosie implodeert. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 8 september 2014 Rapport Share Geplaatst 8 september 2014 Maar ja, voor dat iedereen zo ver is, ben ik al weer een stapje verder terug. Ik heb trouwens wel eens gelezen dat er operaties zijn tegen overmatig zweten, dat ze ergens een zweetklier in de buurt van je oksel afknijpen ofzo. Nu ben ik zelf ook wel zweter en dat laat ik maar zo. Het is wel minder nu ik niet meer drink. Vroeger droop het soms spontaan als ik stil zat onder mijn oksel vandaan naar beneden. Ik zit dan nu ook wel beter in mijn vel denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 8 september 2014 Rapport Share Geplaatst 8 september 2014 (bewerkt) Nu maak je het wel heel groot. Ik kan daar ook wel iets over zeggen, maar ik ga wat uitrusten. En gezien jij en ik nog steeds te maken hebben met een maatschappij waarin de zweetlucht als ongewenst ervaren wordt en ik van mening ben dat het toch het gemakkelijkst is je aan deze norm te conformeren hoop ik voor je dat de pillen helpen. Welterusten Jen. 8 september 2014 bewerkt door Jaap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 september 2014 Rapport Share Geplaatst 8 september 2014 :-) Dank je jaap en jij ook terusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 september 2014 Rapport Share Geplaatst 8 september 2014 truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden