Spring naar bijdragen

maandag 8 september

blondie6173

Aanbevolen berichten

War een stilte hier,  het maar niet voor de storm is.

Net gesprek gehad met mijn maatsch werkster, naar mens, maar soms heb je iemand nodig om doelen te bereiken. Ga maar even niet naar winkel nu, maar ff wachten.

Ik verwacht tenminste als je nieuwe krijgt dat ze zich dan beetje inlezen, maar ja,

Sorry, zijn frustraties en weet dat ze het druk hebben en ik niet enige ben, maar toch

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Denk dat je niet negatief over je echtgenoot was, maar je vertelde hoe hij is en hoe jij bent, maar knuffel kan nooit kwaad hoor, letje.

Ik wens je een hele fijne avond.

Ik zie het even niet meer zo zitten, maar ga straks medicatie nemen en dan hopelijk slapen. Durfde niet naar winkel te gaan, niet om drank, maar durf gewoon niet. maar nog 2 dagen en dan heb ik heerlijke tuin om uit te koken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar toch, Ietje, je bewust worden van wat er niet klopt en die eenzaamheid voelen of boos worden, dat heeft ook een functie.

Wat Jopie bedoelt is dan misschien 10 stappen verder.

Als je je altijd maar hebt aangepast, is het beter om eens boos te worden en het te gaan zien, dan altijd maar hetzelfde te blijven doen. En sommige mensen zijn echt lastig in een relatie of hebben niet anders geleerd.

Plofkippetje, gefeliciteerd met je maand!

Goed ga je.

Wat een mooie dag was het, vanachter het kantoorrraam, hi.

Morgen weer lekker takken zagen. Komt er ook weer meer licht binnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kijk daar dan maar naar uit suikertje.

Ietje, je schrijft toch hoe jij iets ervaart?

Ik lees niet zozeer iets negatiefs maar meer waar jij en je man tegenaan lopen.

Leerzaam, al ben ik dan op het moment zonder relatie, leer hier ook van in relatie met andersoortige relaties (met familie,vrienden,etc)

Zo hier aan tafel, daarna nog even een ronde met mijn hond en daarna bijtijds mijn bed in.

Het "klein houden" kost mij meer energie dan ik verwacht had, misschien juist omdat het volledig anders is dan hoe ik voorheen omging met tegenslag.

Ben een ster in het vergroten van...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pfff, zit hier al de hele dag niks te doen. Terwijl er genoeg te doen is. Kan me er gewoon niet toe zetten.

Enerzijds doordat ik het gevoel heb dat ik gisteren door 20 kartauto´s overreden ben en anderzijds omdat mijn hoofd vandaag de status leeg heeft. Dan is een simpele boterham smeren al erg ingewikkeld, als je eerst het aanrecht moet leegmaken en een mes af moet wassen omdat ze op zijn.

Wat dat betreft ben ik dan wel weer blij dat ik niet zoveel keukenspul heb, kan de stapel afwas ook niet hoger worden dan wat ik schoon in de kasten had staan. ;) 8 van alles, behalve mokken en glazen wat meer, maar ik drink altijd uit dezelfde.

Gaat nergens over dus. ;) Maar zover gaat mijn denken momenteel. :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan niet hier bol. woon in dorp en bezorgen doen ze hier niet, maar geeft niks,

Eerste zin van jou is van mij ook van van toepassing vandaag Spud. Had vanmiddag haaibaai van hulpverleenster op bezoek, vond het niet schooon, maar ja ze is ook mijn leeftijd, eerder meid van begin 20 en nooit klachten over gehad.

Hielp me trouwens wel bij invullen voor formulier begeleid wonen.

Morgen even naar winkels bol, moet ook postzegels hebben, zijn hier ook niet meer te krijgen en moet toch iets sturen, immers geen foon of internet.

Wacht nu op medicatie voor komende 2 weken, daarna liggen.

fijne avond

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Suikertje,

Je zal best wel weten dat dit de zenuwen vooraf zijn. Weet je dat ik 2 dagen voor en 2 dagen tijdens mijn opname geen hap door mijn keel kon krijgen? Ik vind het knap dat jij dat wel kan.

Ik wilde wegvluchten, liefst onder de dekens en een heel diep gat vinden in mijn matras om te kunnen verdwijnselen zodat ik toch niet al dat engs aan hoefde te gaan.

Ik hoop dat meneer of mevrouw postduif zo vriendelijk wil zijn om mijn kaartje al in uw postvak te deponeren op de dag dat u opgenomen wordt.

Persoonlijk had ik daar veel steun aan toen de dag van mijn opname mensen me een kaartje kwamen brengen met hun steun betuiging. Hoop dat jij dat daar ook zo voelt, als de postduif zijn/haar best goed gedaan heeft.

Voor nu even op je tanden bijten en het niet op het allerlaatste moment verprutsen. Want uit je postings heb ik kunnen halen dat ze daar heel streng zijn. Daarvoor heb je nu al teveel opgegeven en los moeten laten, zonde om vlak voor de start dat alles te niet te doen. Toch?

Sterkte met deze komende 2 uitermate moeilijke dagen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ennuh, als mevrouw Haaibaai je uiteindelijk meer op je zenuwen gaat werken dan dat ze echt helpend is mag je best om iemand anders vragen hoor.

Dat is zelfs je goed recht. Als je je niet veilig voelt in een samenwerksituatie gaat het je alleen maar tegenwerken en daarvoor schakel je geen hulp in.

Valt me nu pas in, maar eigenlijk ben jij degene die personeel inschakelt om je te helpen met je problemen. Dus als de aanpak van de ene persoon je niet aanstaat en de aanpak van de andere wel, mag je daar best iets van zeggen.

In mijn geval werd dan vaak gezegd dat ik ontwijkend bezig was en mijn eigen therapie in de weg stond. Na dat tig gehoord te hebben vond ik dat maar een dooddoener en werd juist eigenwijzer in mijn stelling. En ja soms heb ik misschien wel de verkeerde beslissing gemaakt, maar uiteindelijk kwam ik er dan toch wel weer.

Jezelf tot op de laatste steen afbreken om daarna weer aan de wederopbouw te beginnen kan ik niet als er mensen bij zijn waar ik me ronduit onveilig bij voel. Dan begin ik niet eens met afbreken, dan begin ik juist met nog een extra beschermingslaag op te bouwen. En dat is geloof ik niet echt de bedoeling van een opname/therapie. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb je die nu wel nodig dan Fruitvlieg?

Wat dat betreft ben ik nogal bleu in huizen kopen. Dit is mijn eerste en over 6 jaar ben ik hypotheekvrij.

Maar als ik mij goed kon herinneren, bij het tekenen van de hypotheek, ging er een duplicaat naar de koper, eentje naar de bank en 1 naar de notaris. Kan je deze misschien dan nog opvragen bij de laatste 2? Het was toch pas vorig jaar dat je je huis verkocht? En zulke papieren moeten toch 10 jaar bewaard worden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hihi, ik lig nu in een scheur! Dat 6 jaar klinkt zo lekker!

Toen ik die hypotheek nam, moesten mijn beste vriendin en ik ook zo lachen! Voor het eerst van mijn leven dat ik voor langere tijd een verbintenis aanging. :P

Met de bank, erg prettige partner. Want die komt nooit met modderpoten binnen als je net gedweild hebt, klaagt ook niet als je even ongezellig bent, klaagt alleen maar als je je maandelijkse bijdragen inclusief rente niet op tijd betaald.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Belastingtechnisch en financieel dus een voordelig praatje.

Begrijp hem wel denk ik. ;)

Bij het verdwijnen van die bank, kunnen ze nooit alle dossiers vernietigd hebben, iemand moet dat overgenomen hebben. Ik neem aan dat wanneer het van ons verwacht wordt dat we 10 jaar lang papieren bewaren anderen dat niet hoeven ook als ze niet meer bestaan. Beetje mal in een bemoederingsmaatschappij waar we in zitten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vind het wel tof te lezen dat jij voor een ongeveer dezelfde oplossing kiest als ik om jezelf te beschermen om mensen binnen te laten Fruitvlieg.

Ook met die bescherming blijft het soms moeilijk. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En nu even iets anders.

Heeft Agnieta een ban of heeft ze even een zelfstandige forum pauze?

Als ik geen ban heb, kan ik me haast niet voorstellen dat jij die wel hebt.

Waarom trek je je weer terug?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Spud, ik weet dat, van "te", maar had het even " te" druk om daar over na denken :)

Of er gebeurde gewoon veel waar je van genoot. Waarbij je een dikke vinger kreeg naar dat "te" ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...