Spring naar bijdragen

dinsdag 2 september

blondie6173

Aanbevolen berichten

Hoi lieve frummers,

Ik merk dat het me niet lukt jullie allemaal te volgen, laat staan te reageren....

Dat vind ik lastig. Ik schreef eerder dat ik de steun van het forum hard nodig heb.

Het kost me te veel energie merk ik....en ik ben er voor mezelf te veel mee bezig...

Ik moet daar even wat afstand in nemen. 

De balans weer vinden.

Da's geen desinteresse, maar zelfbescherming.

Alle goeds...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kruidenthee het is onmogelijk om iedereen te volgen of op iedereen te reageren

Maak het jezelf niet moeilijker dan het is alsjeblieft.

`s morgens even hallo zeggen, en wanneer het je schikt welterusten.

Heb je tijd om te lezen oke

heb je geen tijd ook oke

Er is niemand die je iets kwalijk neemt hoor

Liefs Albert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

pfoehee best een moeilijke dagdraad

als ik zo lees schiet er van alles door me heen

en als ik bij reageren ben, dan weet ik het al

niet meer. Ouderdom, of juist goed om niet in de

impulsief-reageren modus te schieten?

dat laatste dan maar.

Mero, welkom, dat weet ik dan nog net

en Vol rijanimaatjes-verjaardag-61728.gifmt op Bol

dus jarig

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je plannen maakt Z.b.bewoner en je drinkt, kun je je daar ook niet aan vasthouden. Als je drinkt staat heel je wereld op z'n kop. Dat komt omdat je jezelf door het drinken, in de steek laat. Heb je wel eens afspraken gemaakt met anderen die ze niet na kwamen? Ik word daar altijd boos en onzeker van. Maar als je afspraken maakt met jezelf, en dat doe je vaak als je adb. wilt worden, en je kan die nog niet na komen word je ook boos, onzeker, laat de moed zakken, gaat een beetje aanklooien enz. Maar belangrijk is is dat je van jezelf niet meer op aan kan.

Terwijl als je de keuze echt maakt om niet meer te drinken, je iedere dag sterker en sterker wordt, en veel kracht en energie krijgt omdat je trouw blijft aan jezelf.

Probeer het eens een paar dagen vol te houden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie avond allemaal! Wat een prachtige avond was het. Vanmorgen vroeg aan de slag dus op tijd weer naar huis. En net op dat moment vraagt een vriendin om een hapje te gaan eten. Eerst gezellig op een terras, leuke babbel en wat een verademing ... de vrouwelijke kijk op een relatiebreuk :-) Daarna nog uur en drie kwart gaan joggen met een prachtige zonsondergang. En om de avond af te sluiten hier naast de laptop een Spa Rein fles. Er zijn van de momenten dat je voelt dat alles wel weer goed komt.

Laten jullie zorgen, muizenissen, ... achterwege? Wens ieder van jullie een rustige nacht.

grtjs

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Van mensen die besluiten dat drinken wel weer een keertje moet kunnen word ik nu niet boos maar ik vind het nog wel heel naar. Onlangs werd ik nog heel boos op Lidia en daar heb ik spijt van.

Ik weet niet beter of ik heb een dodelijke aandoening/eigenschap  waar ik oud mee kan worden. Het woordje dodelijk meen ik en daarom vind ik dat uitproberen zo eng. 

Bolletje jouw invalshoek vind ik veel mooier dan de mijne. Want elk woord dat je schrijft is waar, zo voel ik dat.

bewerkt door Monster
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed afscheid genomen, met een lach en een traan.

Dochterlief goed gestart op de middelbare school.

Nazorggroep was intens, maar ook goed.

Kortom ik heb een zeer goede dag achter de rug.

Nu wel heel erg moe, maar dat is ok.

Ik ga nog even TV kijken en naar bed.

Morgen weer een nieuwe dag.

Slaap lekker allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...