kruidenthee67 Geplaatst 2 september 2014 Rapport Share Geplaatst 2 september 2014 Hoi lieve frummers, Ik merk dat het me niet lukt jullie allemaal te volgen, laat staan te reageren.... Dat vind ik lastig. Ik schreef eerder dat ik de steun van het forum hard nodig heb. Het kost me te veel energie merk ik....en ik ben er voor mezelf te veel mee bezig... Ik moet daar even wat afstand in nemen. De balans weer vinden. Da's geen desinteresse, maar zelfbescherming. Alle goeds... huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 2 september 2014 Rapport Share Geplaatst 2 september 2014 ja vind ik wel leuk Fruit maar het werkt niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 2 september 2014 Rapport Share Geplaatst 2 september 2014 Kruidenthee het is onmogelijk om iedereen te volgen of op iedereen te reageren Maak het jezelf niet moeilijker dan het is alsjeblieft. `s morgens even hallo zeggen, en wanneer het je schikt welterusten. Heb je tijd om te lezen oke heb je geen tijd ook oke Er is niemand die je iets kwalijk neemt hoor Liefs Albert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 2 september 2014 Rapport Share Geplaatst 2 september 2014 Wat maakt het dat je daar niet hoeft te drinken en het hier wel doet? Dat is nogal een lang verhaal Fruit, maar ik zal het kort uitleggen Ik ga voor mijn werk naar daar, mijn werkgever weet van mijn drankprobleem en ik ben bij hun in huis. Heb ik het snel en duidelijk uitgelegd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 september 2014 Rapport Share Geplaatst 2 september 2014 pfoehee best een moeilijke dagdraad als ik zo lees schiet er van alles door me heen en als ik bij reageren ben, dan weet ik het al niet meer. Ouderdom, of juist goed om niet in de impulsief-reageren modus te schieten? dat laatste dan maar. Mero, welkom, dat weet ik dan nog net en Vol rijmt op Bol dus jarig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 2 september 2014 Rapport Share Geplaatst 2 september 2014 In Frankrijk zonder alcohol is geen probleem, terug in Nederland is het probleem. Ik kan het niet uitleggen op een openbaar forum, sorry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 september 2014 Rapport Share Geplaatst 2 september 2014 Albert, misschien laat je in La Douce France je strubbelingen wel achter en ja sociale controle vd baas helpt ook maar dat kon je eerder scheiden, dus ik ben bang dat je valkuil toch thuis ligt. sterkte daarmee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 september 2014 Rapport Share Geplaatst 2 september 2014 Als je plannen maakt Z.b.bewoner en je drinkt, kun je je daar ook niet aan vasthouden. Als je drinkt staat heel je wereld op z'n kop. Dat komt omdat je jezelf door het drinken, in de steek laat. Heb je wel eens afspraken gemaakt met anderen die ze niet na kwamen? Ik word daar altijd boos en onzeker van. Maar als je afspraken maakt met jezelf, en dat doe je vaak als je adb. wilt worden, en je kan die nog niet na komen word je ook boos, onzeker, laat de moed zakken, gaat een beetje aanklooien enz. Maar belangrijk is is dat je van jezelf niet meer op aan kan. Terwijl als je de keuze echt maakt om niet meer te drinken, je iedere dag sterker en sterker wordt, en veel kracht en energie krijgt omdat je trouw blijft aan jezelf. Probeer het eens een paar dagen vol te houden. AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albatros Geplaatst 2 september 2014 Rapport Share Geplaatst 2 september 2014 Goeie avond allemaal! Wat een prachtige avond was het. Vanmorgen vroeg aan de slag dus op tijd weer naar huis. En net op dat moment vraagt een vriendin om een hapje te gaan eten. Eerst gezellig op een terras, leuke babbel en wat een verademing ... de vrouwelijke kijk op een relatiebreuk :-) Daarna nog uur en drie kwart gaan joggen met een prachtige zonsondergang. En om de avond af te sluiten hier naast de laptop een Spa Rein fles. Er zijn van de momenten dat je voelt dat alles wel weer goed komt. Laten jullie zorgen, muizenissen, ... achterwege? Wens ieder van jullie een rustige nacht. grtjs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 2 september 2014 Rapport Share Geplaatst 2 september 2014 Ik snap je Fruit Bol dank voor je uitleg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 2 september 2014 Rapport Share Geplaatst 2 september 2014 (bewerkt) Van mensen die besluiten dat drinken wel weer een keertje moet kunnen word ik nu niet boos maar ik vind het nog wel heel naar. Onlangs werd ik nog heel boos op Lidia en daar heb ik spijt van. Ik weet niet beter of ik heb een dodelijke aandoening/eigenschap waar ik oud mee kan worden. Het woordje dodelijk meen ik en daarom vind ik dat uitproberen zo eng. Bolletje jouw invalshoek vind ik veel mooier dan de mijne. Want elk woord dat je schrijft is waar, zo voel ik dat. 2 september 2014 bewerkt door Monster Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 september 2014 Rapport Share Geplaatst 2 september 2014 Appie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 2 september 2014 Rapport Share Geplaatst 2 september 2014 Goed afscheid genomen, met een lach en een traan. Dochterlief goed gestart op de middelbare school. Nazorggroep was intens, maar ook goed. Kortom ik heb een zeer goede dag achter de rug. Nu wel heel erg moe, maar dat is ok. Ik ga nog even TV kijken en naar bed. Morgen weer een nieuwe dag. Slaap lekker allemaal. Skip en huttula reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 september 2014 Rapport Share Geplaatst 2 september 2014 (bewerkt) Monster vooruit jij ook een. Slaap lekker Kastanje. 2 september 2014 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 2 september 2014 Rapport Share Geplaatst 2 september 2014 iedereen nog een fijne avond, truste voor straks iedereen een nacht dan maar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 2 september 2014 Rapport Share Geplaatst 2 september 2014 En is de cake gelukt, rapilos? Ja, het viel alleen in een hoop stukken,toen ik hem aansneed, Misschien nog te warm? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 2 september 2014 Rapport Share Geplaatst 2 september 2014 (bewerkt) . 12 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 2 september 2014 Rapport Share Geplaatst 2 september 2014 Terug van een avond hard werken. Moest plotseling invallen i.v.m. ziekte Ga maar snel naar bed, want morgen weer om 7 uur beginnen. Mocht eventueel een uurtje later komen, maar laat mijn collega's toch niet in de steek op dat eerste drukke uurtje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 september 2014 Rapport Share Geplaatst 2 september 2014 niet mijn ervaring Plof iedereen is anders reageert anders en kan anders kiezen in hoe daarmee om te gaan. Wacht maar gewoon af wat er bij jou gebeurt zou ik zeggen. en nu ga ik vroeg uitloggen en nog wat lezen in Ietjes "kamer" mooi boek truste dribbeltje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 2 september 2014 Rapport Share Geplaatst 2 september 2014 (bewerkt) . 12 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 2 september 2014 Rapport Share Geplaatst 2 september 2014 Truste, Ben ook weg, Slaap lekker allemaal Oh, en Plof, de cake smaakte idd. lekker Als je in de buurt woonde kon je een stukje komen proeven Doeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 september 2014 Rapport Share Geplaatst 2 september 2014 pas maar op Rapi misschien is het je buuf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 2 september 2014 Rapport Share Geplaatst 2 september 2014 Ik ga mijn bed in truste allemaal tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 2 september 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 september 2014 Kan de slaap niet vatten. Dan nog maar een beker warme melk en een beetje lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 2 september 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 september 2014 Melk zit er hier ook in. Te onrustig om te lezen, dus toch nog maar even op mijn spijkermatje. Trusten maar weerrrrrrrrr... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden