Yvonne Geplaatst 1 september 2014 Rapport Share Geplaatst 1 september 2014 Hoewel.. ... misschien is het een idee om dit soort dingen op te schrijven? Een soort dagboek bijhouden en dan aan manlief laten lezen op een geschikt moment als hij weer terug is? Moet trouwens heerlijk zijn om het nu zo te ervaren Ietje.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 september 2014 Rapport Share Geplaatst 1 september 2014 Ietje, op de één of andere manier geniet je nu van de manier waarop je het allemaal klaart.... Stukje onafhankelijkheid? Hou dat vast hoor. En geniet er gewoon maar van nu. Ik duik mijn bed in. Heb een mooie, maar energievretende dag achter de rug. Mijn luikjes vallen dicht.. Wens iedereen van harte trusten voor nu of voor straks.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 september 2014 Rapport Share Geplaatst 1 september 2014 Trusten mensen tot morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 1 september 2014 Rapport Share Geplaatst 1 september 2014 (bewerkt) Mijn hoofd tolt. Ik ben behoorlijk hieper. Voel me gejaagd. Verschil met eerder is dat ik het nu eerder herken. Dat herkennen geeft al wat meer rust. Waar het te maken mee heeft ?? Vooral met de dag van morgen. Twee voor mij spannende dingen. Dochterlief start op de middelbare school. Ik zelf heb de laatste afspraak met therapeut; afscheid nemen dus. Met dit gejaagde gevoel naar bed gaan heeft geen zin. Nu maar gewoon even afleiding zoeken. Eerder zou ik naar de drank grijpen, nu niet meer. Hoe dan wel ? Aflevering kijken van een serie. Me daar op focussen. Met wat lekkers en een kop thee op de bank. Evt. nog wat schrijven. Slaap lekker alvast. 1 september 2014 bewerkt door Kastanje huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albatros Geplaatst 1 september 2014 Rapport Share Geplaatst 1 september 2014 Eerste dag zit er op! Dat ik gisteren ondanks het katertje nog ben gaan sporten en in huis nog netjes heb opgeruimd, ... gaf vandaag toch wel moed. Morgen dag 2 :-) Ik wens jullie een fijne nacht Tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 1 september 2014 Rapport Share Geplaatst 1 september 2014 Spannend kastanje morgen! 2x een nieuw begin. Mooi toch ... Je dochter een stapje verder en jij ook! Gejaagdheid misschien proberen om te buigen in nieuwsgierig zijn naar wat er om de hoek is! Morgen schrijf je vast dat t goed is gegaan........ Kastanje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 september 2014 Rapport Share Geplaatst 1 september 2014 2 rituelen Kastanje een afscheid en afsluiten voor jou een nieuwe start voor je dochter (en ook voor jou via haar en zonder je ther.) mooi dat je er even bij stilstaat niets is vanzelfsprekend. hoi madeleine hoestie? Kastanje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 september 2014 Rapport Share Geplaatst 1 september 2014 Ik heb een zalige dag gehad lekker gesport, saunaatje gepakt en straks even douchen en opslomen en dochter komt weer een paar dagen logeren haha vaders gaat er 10 dagen/nachten vantussen en dat is toch wel lang en ongezelligheid. Maar mijn nieuwe grote kamer krijgt ze niet meer slaaplekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden