Gast Geplaatst 31 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2014 ProudMary, die voedselketen met de clown, de vrolijke maaltijden en de speeltuin. Ik wil geen reclame maken vandaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2014 Nou su hebbe nog nie gebeld ssssstttttt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 31 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2014 Da´s laks Bol, maar fijn voor u toch? Was gisteren bij de Mak Drek in Best en weet je wat daar leuk is? Daar hebben ze op een grasveld voederkooien staan voor de zwerfkatten. Heel jong meisje dat dit opgestart is en nu een vereniging geworden. Kei tof! Zat zelfs een kooi bij met stro, waar ze lekker warm in kunnen slapen. Die Mak Drek vind ik dus de beste van de hele Benelux. Niet om de broodjes maar u begrijpt wel waarom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 31 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2014 Voor jou Jopie. https://www.youtube.com/watch?v=dRgVHcpCH6Y Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2014 Zal het gaan proberen Jopske. Zou tof zijn Spudtie als ze dat ook voor honden zouden doen. Een geweldig initiatief van zo'n meisje, en voor hetzelfde geld had dat meisje Spud geheten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2014 tegen de tijd dat je oudgediende bent slaap je vast als een je gerrit. Monster je mag wel wat postings van mij hoor, ik vond ervaren frummer veel leuker klinken dan oudgediende (lijkt misschien wel op bediende? ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2014 de zon schijnt de pannenkoekjes staan klaar voor de nachtbrakers en ik ga lekker naar buiten. Onze bieb is 7 dagen p.w. open en heeft een heerlijke leeshoek. strandweer gaat het toch niet worden en verder cleanen gaat pas als ik het huis weer helemaal voor mezelf heb. fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 31 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2014 Ja Bol, was wel een beetje jaloers toen ik het las. Waarom kwam dat nu niet op mijn pad? Maar meteen ook heel tof vinden. Dubbel eigenlijk dus. Maar haar idee neem ik wel over dus komt niet voor niks te laat op mijn pad. Mochten jullie op het asiel nog buitenkooien voor konijnen krijgen? Kan je op een asiel niks mee, maar als je een plek weet waar zwerfkatten zitten en je wil ze dagdagelijks gaan voeren, zet die dan daar neer. Zelf ga ik nu aan de slag met al het hout wat ik bewaard heb, ruimt op en ik help er de zwervers mee in mijn buurt en wellicht de egels en de ratten ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 31 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2014 Dat dacht ik dus ook Jane, dat Monster wel een aantal berichten van mij mocht hebben. Maar heb het niet gedaan omdat ik mezelf dan een oor aan zou naaien. Heb namelijk ontzettend zitten genieten van al die postings. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 31 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2014 Haha MG zoiets is het... Waar ik een beetje mee zit is het feit dat je op onze leeftijd boven de 40 zeg ik maar niet zo makkelijk een kennissenkring meer kunt opbouwen, hierdoor doe ik veel alleen en soms voelt dat wat alleen... dus bij leeft de vraag wat kan ik doen om dat te veranderen.... en nee geen dating site, niet de kroeg in.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 31 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2014 Hier donder en bliksem, een ware wolkbreuk..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 31 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2014 Ik zou overigens graag gewoon forummer zijn. Heb helemaal niks met die titels. Omdat er geen snars van klopt voor mijn gevoel. Wellicht omdat ik ze anders interpreteer. Mensen die pas begonnen zijn met stoppen, mensen die ermee stoeien en mensen die het onder de knie hebben. En zoiets heeft niks te maken met de hoeveelheid postings die je ervoor nodig hebt om daar te komen. Maar dat is lastig om bij te houden ben ik me bewust van. Daarom vind ik het veel leuker om te zien in welk jaar iemand zich hier aangemeld heeft. Dat zegt me meer dan al die titels. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 31 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2014 Pfff... Nog steeds niet richting strand... Beetje zitten klooien met mijn nieuwe tv. Smart-tv blijkt meer smart dan ik aankan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2014 Ben werken mensen. Later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 31 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2014 Vanmorgen wakker geworden met een joekel van een sprinkhaan op mijn nachtkastje Midden in de stad ! Hoe komt dat beestje daar ? Ook nog eens op de eerste verdieping. De trap op dus... 2 deuren door... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 31 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2014 Ja die was t Ietje! Of zijn broer..nee ik was niet geschrokken meer verbaasd wie me nou zo vroeg zo aan zat te staren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2014 net op tijd terug uit de bieb om eitjes met spek te kunnen bakken voor de nachtbrakers. En nu zitten ze samen op bed musicalliedjes te zingen 20 en 18 jaar oud. Naast af en toe flink vals klinkt het vooral heel aandoenlijk. Ach god wat ga ik die griet missen. Kate reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2014 en ja ik ben ook blij dat ze gaat zij en ik zijn er beiden aan toe en ik ben ook graag alleen met mezelf met anderen en in de natuur. maar toch he............ dat mijn hart af en toe zo overstroomt kunnen maar weinig mensen bij me oproepen. ProudMary, dribbeltje en Skip reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 31 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2014 ❤️ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 31 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2014 Weer terug van strand... Asem weer terug, vanavond maar effe een vicks badje. Nu kokkerellen, Macaroni alla Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 31 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2014 Zo'n joekel hebben wij ook eens binnen gehad. Denk eerder dat hij door een raampje is binnengekomen Skip Ik was niet zo heldhaftig. Manlief moest hem weghalen voor ik durfde te gaan slapen. Netjes heel buitengezet. Hij doet dat ook niet rustig hoor. Is heel snel dan. Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2014 toch stiekum wel lekker ook dat jullie meeleven hoor. (ze bestelden net een 2e portie ontbijt en er staat nu een apfelstrudel in de oven) komt mn diepvries ook een beetje leger en nu kan t nog ff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 31 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2014 Geniet er nog effe van Jane... Dat zorgen voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 31 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2014 Ze neemt het er echt nog even van Nog even blijven plakken bij mams. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dribbeltje Geplaatst 31 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2014 Even,....nou ja even...teruggelezen.... Goed gedaan joh, de wijn weggooien en waar is nu fles nr. 2.? Het zou inderdaad mooi zijn als je op zoek gaat naar hoe je kunt voorkomen de wijn te halen. Geen boodschappen doen? Dan maar een keertje eten bestellen? Het zit dan al in je hoofd zeg je, hoe krijg je het weer uit je hoofd? Ik herken het natuurlijk wel. Verder gaat het niet zo lekker hier. Gisteren achterstand met de internetbehandeling weggewerkt, dat moest, zoals zoveel moet. Lijk weer een beetje in het overspannen gevoel te zitten......lastig. Komt dan niets uit mijn handen, doe de hoognodige dingen maar meer energie heb ik niet. Voor de duizendste keer afgesproken om te gaan hardlopen maar me er niet toe kunnen zetten. Was ook niet van plan hier te schrijven maar wilde even graag op Ietje reageren. We zouden ook weggaan naar mijn ouders maar die kregen nog meer visite en daar heb ik nu geen zin in dus heb ik gezegd dat we niet komen. Soms is het eigenlijk juist wel verstandig om weg te gaan. Het weer werkt ook niet echt mee, misschien moet ik ook maar eens zo' n lamp kopen? Of hoort het gewoon bij het stoppen? Manlief zit natuurlijk voetbal te kijken, dochter is heerlijk uit spelen bij een vriendinnetje, kan ieder moment binnen komen vallen en zoontje wil niet mee boodschappen doen. Dus ga ik maar even alleen denk ik of ik ga strijken of poetsen. Moet iig mezelf een schop onder de kont geven! Dribbel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden