blondie6173 Geplaatst 28 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2014 Albert, kun je nu stoppen? Drank weggooien is geen zonde, al voelt dat nu misschien wel zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 28 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2014 Afijn, ga hier toch zo mijn bedje toch wel opzoeken. Welterusten allen en tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2014 Fruit er is wel veel veranderd misschien had je meer gehoopt en toch dit is wat er is nu wat jij bent en wat je nu hebt besloten dit is wat jij nu kunt. Albert ik wil wel je nuchtere mening straks op de Voice draad he dat je het maar weet. zelf in de piekerstand las net dat een hele goede vriendin gister op 1e vakantiedag gevallen is op de fiets. En dezelfde arm als 2004 heeft gebroken een fixateur (kijk maar niet via google, horror!) met open wond heeft en al geopereerd is. Binnen 8 a 10 dagen moet ze weer onder het mes. Vorige keer volleyde ze binnen een jaar weer, al had de chirurg gezegd dat dat voorbij was. het is een taaie en keihard voor zichzelf, maar wel weer 10 jaar ouder. Ik maak me ernstig zorgen. Het is zo maar gebeurd soms, 1 richeltje fout nemen. Maar net als zoon van mary had het veel erger kunnen zijn. Daar houd ik me maar aan vast. slaapwel frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 28 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2014 Ik meld mij droog af, tot morgen, slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2014 Fruit, dag per dag? Ik bedoel niet qua droog zijn, maar emotioneel. Persoonlijk geloof ik niet dat het leven een stijgende lijn naar geluk is. Overigens kan het beklimmen van een berg, de gekke paadjes tussendoor, interessanter zijn dan het bereiken van de top. dribbeltje en huttula reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2014 Albert Remmo, bedankt voor je openheid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2014 Het gaat slecht met de beste vriendin van een vriendin. Ze drinkt kokhalzend wodka, op die manier. Ik wilde hier even een virtueel kaarsje voor haar branden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden