Spring naar bijdragen

maandag 25 augustus

blondie6173

Aanbevolen berichten

Ik kan mezelf gewoon niet in de hoek dwingen, Jopie ik hoop dat je goed kiest, en verder vind ik alles grappig nu.

Hanneke ben nog steeds onder indruk van het filmpje

Hun ga ik niet bezoeken, maar door dat heb ik een verzoek gedaan aan de ouders van een overleden vriendin van mij om me een introductie te geven over de P. En me meer te laten leren over haar, haar graf bezoeken is voor mij als iets afsluiten maar ze leeft gewoon nog steeds in mijn herinnering en in die van haar ouders. Hoop dus dat er een mooie wandeling uit voort komt.

En verders, heb ik niet zoveel meer te zeggen.

(aangepast)

bewerkt door Spud
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach, die miljoenen zijn niks waard als ze je ten gronde richten.

En dat is iets wat alleen jijzelf kan inschatten, Jopie.

Dreads inmiddels uitgeknepen.

Wat een weertje.

Ook wel weer lekker, want mijn koppie is na zo'n rondje met de hond ook gelijk weer lekker fris en leeg.

Morgen weer werken en daarna een borrel/ etentje met de collega's.

Denk alleen de borrel aan te doen met een lekker frisje en daarna de kuierlatten te nemen.

Voel me toch niet echt op mijn gemak tijdens zo'n etentje.

Afijn,

Opslomen en bijtijds mijn mandje in.

Fijne avond en welterusten voor strakkies

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moeilijke vraag Sowhat.

Eigenlijk is het de leukste job die ik al gehad heb, en vlak voor de vakantie kreeg ik - samen  met negatieve kritiek op mijn ziekteverzuim - de randopmerking dat ze mijn werk wel kwaliteitsvol vinden.

Beter kan dus niet, zo te zeggen.

Ik weet alleen niet of ik het energiegewijze aankan, een voltijdse job.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgen wel gaan hè Ietje?

Kom net terug van de informatieavond van de nieuwe school van ons zoontje. Wat een hoop 'prietpraat' zeg, ik ben dan toch wel een serieuze muts. Maar ja, we hebben oppas zitten en een half uur een discussie tussen ouders wel of niet afscheid nemen op het schoolplein of mee naar binnen mogen vond ik op deze avond niet zo passend. Kan super interessant zijn maar als je maar een uur hebt loopt het dus wel heeeel erg uit. Ik ga me dan steeds meer ' opvreten' van binnen en ja, dan komt de trek ook weer meer naar boven. Zit nu nog onrustig te zijn......ga niet drinken hoor maar die onrust is niet snel weg weet ik.

Vraag me ook wel af waarom ik me zo erger aan bepaalde mensen, zegt natuurlijk ook iets over mij maar wat ?

Dribbel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sowhat..Limburg is fijn!

Trusten allemaal, lekker slapen met regen op zolderraam!

Dribbel, ik herken wat je schrijft!

Ik denk dat ik het lastig vind als mensen mijn toch al beperkte tijd vullen met in mijn ogen iets onbelangrijks :(

Vanmiddag vreselijk stressvol overleg gehad.

Begon al met feit dat voorzitter weer eens te laat was. Ik vind dat ronduit respectloos naar projectleden toe. Dat "te laat komen" voor mij niet bij de afspraken hoort weet hij na 2e keer dat het voorkwam, toch vandaag voor 5e keer weer !

Even excuses bij binnenkomst? Welnee.

bewerkt door Vol
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...