Kate Geplaatst 20 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2014 Rapilos, werk ze straks. Als je er eenmaal bent kom je vast wel op gang. Ben zelf geen avondwerker, lijkt me vooral lastig om steeds te moeten wisselen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 20 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2014 Eet smakelijk huttula. Ik zal ook eens piepers gaan jassen, rode dit keer. Met broccoli, appelmoes, jus, kerriesaus en biologische groenteburgers. Nog een beetje chilisaus op de burger, oh erg al die sauzen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2014 ik vond dat ook een mooie tussenvorm van je Kate, voor Blondie dus. Hier in het restje van de rendangboemboe nog heerlijke groenten gesmoord, gebakken visje met knoflook en kruiden en gebakken aardappeltjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 20 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2014 Rapilos, over de terugvallers, het kan ook zijn dat nu er een schaap over de dam is, er meer volgen. Ik bedoel om het eerlijk te melden want lang heb ik het idee gehad dat dat niet gebeurde en daar heb ik hier ook wel eens over geschreven. Je wilt natuurlijk niet als enige toegeven dat je het niet gered hebt. Ik hoop echt dat het nu zo blijft, die eerlijkheid, zeker voor de nieuwelingen, het zou zo maar eens kunnen dat er zo veel wegblijven om deze reden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 20 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2014 Weer bijna 10 uur geslapen, en nog moe, misschien moet ik een wekker zetten, ik weet niet wat het beste is. Gelukkig kan ik het me veroorloven en het weer nodigt ook niet uit om wakker te worden. Jane De levertjes gingen er in als koek, Hij zei weer dat ik talent heb. Vandaag is hij op de fiets, maar vlg. week gaat hij toch dat andere adres, dichterbij zijn werk uitproberen. Ik begrijp niet dat iemand van 64 jaar zo besluiteloos kan zijn. Hij vindt het een nadeel dat hij daar alleen zit en ik vraag me af hoe hij het met het eten gaat doen. Mij maakt het niet uit of hij blijft of gaat. Nu moet ik naar "mijn personeel" , mijn hulp heeft haar dochter uit Benin over en ze poetsen samen al mijn prulletjes in de kamer, dat is een heel gepriegel dat normaal overgeslagen wordt, want niet belangrijk. En de ramen worden gelapt. Ze heeft karkadeh voor me meegenomen, heel blij mee. Het ligt nu op een badlaken te drogen, want was nog vochtig omdat ze het daar snel gebruiken. Ik kan weer een jaar voort. Ook een ander cadeautje gehad. om pennen in te zetten, heel leuk. Ik laat ze dus maar even samen, kunnen ze lekker kletsen. Eten maken voor mijn kostganger, ik heb het zo druk als een klein baasje en dat is maar goed ook, ander versacherijn ik maar met dit weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 20 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2014 Nikky gefeliciteerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 20 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2014 Ik ben zonder drank vanavond blondie6173 en huttula reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2014 daar log ik even voor in AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 20 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2014 Dank je MijnGerrit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 20 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2014 Haha. Die MG met z'n kater. Ik zie het al voor me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 20 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2014 Fijn AR. Houden zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 20 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2014 Dank je Sow Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 20 augustus 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2014 Dochter heeft heerlijk gekookt. Was in staat om een tweede keer op te scheppen, ware het niet dat ik toch wat op mijn vetrolletjes moet Letten. Nu dan maar aan mijn waterijsje en zo nog een heerlijk bakkie koffie. Kate, ik heb nog geen idee wat ik ga planten. Morgen maar eens even Googlen wat meest geschikt is. Maar dat het gaat gebeuren dat staat vast. Fijn dat je me even terugfloot. Was weer bezig op mijn zevenmijlslaarzen, wilde alles weer in 1 keer groots aanpakken. En dat terwijl ik met kleine stapjes er ook wel kom. En er dan ook nog van kan genieten. Afijn, weer een les geleerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 20 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2014 Het was niet zozeer bedoeld als terugfluiten, meer een ideetje wat in me opkwam om het wat leuker te maken voor je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 20 augustus 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2014 Onbewust heb je mij dus toch mooi in mijn razende tornadovlucht afgeremd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 20 augustus 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2014 Was hèt leuke inderdaad uit het oog verloren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 20 augustus 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2014 Deze razende tornado gaat dus zo liggen... Languit op de bank. Rondje hond en daarna opslomen. Morgen een dagje vrij. Lekkerrr ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dribbeltje Geplaatst 20 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2014 Wat een fijne, respectvolle reacties tegenover de mensen die schrijven toch AnietDB te zijn geweest. Dan durf ik ook weer op dd te komen, niet dat ik van plan ben te gaan drinken maar dat was ik de keren hiervoor ook steeds niet. Het gevoel weer teruggevallen te zijn en zo van jezelf te balen, terwijl je iedere keer echt de intentie hebt te stoppen ken ik ook maar al te goed. Ik snap wel wat je zegt Ietje, je weet dat het beter is maar zo voelt het niet tijdens het stoppen. Hoop dat je snel mag beginnen aan de training! Dribbel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 20 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2014 Hoi zeilbootbewoner, Jammer dat je hebt gedronken maar probeer de draad weer op te pakken en er niet in te blijven hangen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 20 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2014 truste zeil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 20 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2014 Kan ik ook es een keertje weer zeggen. Ik meld me DROOG af huttula en ProudMary reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 20 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2014 (bewerkt) . 8 november 2014 bewerkt door ploffie Acanthus reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 20 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2014 truste Plof Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 20 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2014 truste harde werkers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 20 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2014 ben nog niet weg hoor spuddeke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden