Vol Geplaatst 13 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2014 ik kom me ook afmelden heb geprobeerd snel bij te lezen, maar kom niet veel wijs uit de berichten van vanavond. Lekker douchen nu, net 75km gefietst met man op tandem, was heerlijk ! PIjnlijk wel omdat ik nieuw zadel geprobeerd heb .. morgenavond gaan we weer Morgenochtend om 08uur bij huisarts zijn voor uitslagen en plan. Ik ben heel benieuwd en toch ook wel zenuwachtig. Ik hoop van harte dat er geen onderliggende oorzaak van die hoge bloeddruk gevonden is. Nou, eerst maar lekker slapen hoop ik. Trusten allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 13 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2014 Trusten Agnieta..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2014 bedankt Erik voor de tip, film begint nu kijkze en slaapze straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden