nikky Geplaatst 6 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2014 ik zie steeds mijn gegevens en adres als ik inlog. dit wil ik eigenlijk niet omdat ik anoniem aan dit forum wil deelnemen. of is het zo dat anderen dit niet zien?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nikky Geplaatst 6 augustus 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2014 oke, hele opluchting. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwhoen Geplaatst 26 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2014 (bewerkt) 26 augustus 2014 bewerkt door sneeuwhoen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
janvmeurs Geplaatst 26 december 2016 Rapport Share Geplaatst 26 december 2016 Ik wil een nick name veranderen.. hoe..? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
janvmeurs Geplaatst 26 december 2016 Rapport Share Geplaatst 26 december 2016 Ik wil een nick name veranderen.. hoe..? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 26 december 2016 Rapport Share Geplaatst 26 december 2016 Kan dat niet gewoon bij je profiel instellingen? Bor, help me eens? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 december 2016 Rapport Share Geplaatst 26 december 2016 Op je nick-name tikken dan instellingen en dan links de 3e regel is schermnaam je mag het 3 x wijzigen geloof ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden