Spring naar bijdragen

Woensdag 6 augustus 2014

Yvonne

Aanbevolen berichten

Ha Erik,

Welkom terug, dan maar weer he :) ,

Prachtige foto,

Maar oei, hoe durf je dat??

Ik zou hem uitvergroten, en in je kamer hangen.

Mooi toch!

Ha,ha Akelei,

Wat een heerlijk verhaal over je huishouden,

Zo ben ik ook vaak

Van de hak op de tak springend, zo afgeleid zijn, en weer wat met anders beginnen.

En hoe vaak ik niet denk; Oh, dat of dat moet ik niet vergeten straks (licht uit doen bijvoorbeeld,nieuwe keukenrol ophangen),

En plop, na 2 seconden alweer vergeten, omdat er weer wat anders op mijn pad kom, waardoor ik afgeleid ben.

Pfff, lastig hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zinvolle discussie over adhd en aanverwante zaken, lijkt me lastig om mee om te gaan.

Gaat hier vanavond eindelijk eens regenen volgens buienradar. Zit er eigenlijk niet op te wachten, toch geen tuin, maar voor gras buiten wel goed.

Bami eten hier vanavond en voor de rest zie ik wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blondie, toen ik net uit de kliniek kwam, 9 weken clean, stond ik regelmatig bij de senseo te zuchten: WAT WIL IK TOCH, WAT ZOEK IK TOCH?

Bah.

Daarna, weer in het dagelijkse leven: WAAROM WIL IK WEG, WAAROM WIL IK DOEN?

Bah.

Daarna, bewust van vluchtgedrag: WAAROM VEROORDEEL IK MEZELF TOCH ZO?

Bah.

..

...

Inderdaad toen een hele poos niets. Ik wist dat mijn dictator met haar zweep en haar hoge lat en haar "to do list" alleen maar een uiting waren van het onderdrukken van mijn kleine ikje. Mijn kleine meid die al die jaren niet gehoord is. Ik dacht altijd dat ik door "de wereld" gehoord wilde worden, en erkend en geaccepteerd. Maar ik moest door mijzelf weer gehoord worden, en erkend en geaccepteerd. Laat staan dat ik weer van mijzelf moet leren houden. Dit is een proces en ik ben onderweg. Op brein-niveau weet ik het allemaal wel maar 30 cm lager..................met hart en ziel?

Och, wordt vervolgd.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Middag allen

Ik had gister alcoholvrij bier uit polen meegenomen...bleek dat 2 % te wezen

achteraf

Kreeg toch weer een gemene stiekume gedachte..opdrinken en niks zeggen..kijken hoe het voelt als je er 1 neemt

En dat na dik 3 jaar en zeker weten dat ik nooit meer drink

Schrok er wel weer ff van....terwijl ik blij ben dat ik nu zo eerlijk tegen mezelf en een ander ben

En aanleiding was er niet echt...

Moest fit even delen...eet smakelijk voor straks en fijne avond..sterkte voor wie het nodig heeft

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De discussie over ADHD gaat maar verder en ik snap er niks van.......iets met Monster,,,,,wat is het toch lastig om hier op dit forum mee te springen met de trein.

Ik ga toch echt niet 3 weken terug alles lezen....dat kan ik niet en bovendien mijn prioriteit ligt bij iemand die stopt met opiaten vanwege een chronische ziekten, Thnx Mijngerrit en mensen die op like drukken.....dan voel je je een beetje thuis weer.

Kan iemand me bijpraten over ADHD Monster en weet ik veel wat want ik snap het allemaal niet meer hier

bewerkt door erik
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Erik welkom terug, begrijp dat je geen 3 weken gaat teruglezen.

Praat nu voor mezelf, maar kan er zelf ook weinig mee met discussie en daarom reageer ik er ook niet op. Vindt het wel heel goed dat het hier besproken wordt door mensen die er ervaring en eventueel last van hebben.

Morgen of misschien al vanavond gaat het weer over iets anders. Misschien kijk er wel te nuchter tegen aan, maar zo ben ik dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie avond.

Erik pracht foto zeg, maar tien mtr????? Aan m'n nooit niet, brrrrr.

Ja Spudtie ik blijf het knap vinden zeker als ik je berichtje van vanmiddag lees. Ik ben al geen held met reizen en van huis weg gaan, vind België al heul ver. Ben in Marokko geweest een maand lang maar was blij als ik iemand ontmoette die nederlands praatte. Toen ik die bijna niet tegen kwam mocht Engels ook maar was zo blij dat ik weer in Nederland was. Al die gevoelens die je beschrijft, nee ik had allang een hele goeie smoes gevonden om niet te gaan. ;):rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn god Erik, hoe wist je dat je ver genoeg horizontaal sprong ?! Dit soort dingen gaat ook weleens vreselijk mis :s

Vanavond rustig op de bank met boek!

Heb lekkere "relax"thee gevonden, aanrader!

Morgenochtend huisarts voor bloed-/urine onderzoek en start van 24uur bloeddrukmeting.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou nog geen 1 meter durven bol, hoe is het met je.

Ja zie je we zijn dan ook broer en zus hé?

Met mij gaat het prima, morgen een daggie forelvissen. Zo'n één keer per jaar doe ik dat. Heerlijk zo langs de waterkant.

Verder is het hier nog steeds verbouwen enz. maar ik kreeg vanmiddag een groot comp. van een vriendin van mij. Dat doet me goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou hum, ik vis ontzettend graag maar van bijna nooit iets Sugar. Als ik iets vang dan zijn ze voor mijn schoonzus. Die komt de 23e hier. Misschien dat, als ik iets vang, wat ruil tegen gerookte forel, dat vind ik lekker maar verder gaan ze naar m'n schoonzus.

Heb jij wel eens gevist?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja joh het leven gaat voor velen niet over rozen. Hopelijk kun je later als die therapie voorbij is, wat makkelijker leven en ook genieten van de dingen zonder dat het vaak erg moeilijk is. Pfffft joh. En heb je weer opvang voor je hondje? Want dat diertje zal ook weer ergens naar toe moeten. Hopelijk kan hij op hetzelfde adres terecht. Daar kent hij het.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach Spudteke het is niet arrogant als je denkt dat je ruzie tussen ouders op kunt lossen. Het doet voor een kind altijd pijn als ouders ruzie hebben en dat wil een kind vaak niet voelen. En ja die verantwoording ligt bij de ouders, maar nogmaals er is geen een kind dat het prettig vind als zijn of haar ouders ruzie hebben, want automatisch trek je toch partij, dat kan ook niet anders. Hoe meer je afstand neemt des te minder je partij hoeft te kiezen. Maar allemaal heel makkelijk. Mijn ouders hadden gelukkig zelden ruzie en dan werd het altijd zonder ons, uitgepraat.

Kun je niet even lekker in bad gaan liggen en proberen te ontspannen? Want er zal best een hele hoop kwaadheid bij zitten, dat je toch kwijt moet kunnen. Normaal hoor die gevoelens, er gebeurd nog al wat in je leven.

Daarom is het ook goed dat je zo'n verre reis gaat maken, dat geeft ook afstand hoor ook geestelijk. :heart:

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...