Antoinnette Geplaatst 1 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2014 Sterkte Jen en fijne vakantie. Altijd welkom hier he, daar is het forum voor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 1 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2014 Schaam je niet voor mij ZB, hoogstens voor jezelf. Probeer te bedenken hoe je dit in toekomst kan vermijden, misschien voordat je gaat drinken hier aan de bel trekken. Succes en sterkte vanavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 1 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2014 Wat was de reden dat je gedronken hebt Zeilboot? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 1 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2014 Hoi Suikertje, hoe is 't? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2014 Hé zeilboot je bent nog maar net begonnen om de alc. aan te pakken. Verwacht niet gelijk dat het je dan lukt. Dat lukt bijna niemand. Wees blij dat je begonnen bent om de alc. aan te pakken, want dat zijn ook niet zo heel veel mensen die dat doen. Pak jezelf niet te hard aan, ga morgen gewoon verder met wat jouw doel is adb. worden, probeer de volgende keer wanneer je weer van plan bent te gaan drinken, eerst op het forum te komen en praat erover Trusten kanjers tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 1 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2014 Hoi ProudMary en anderen, krabbel weer een beetje overeind. Vanmiddag weer contact gehad met opname, Sta nu als eerste op lijst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2014 hey suikertje, dank je en veel succes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 1 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2014 Jen, 3 weken de tijd om je plan vorm te geven .. zodat je na je vakantie op een andere manier je werk icm jezelf/thuis kunt handelen. Heb je al een idee over je 'uitlaatklep' ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 1 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2014 Mooi Suikertje. Hoop dat je snel opgenomen wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 1 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2014 ik meld me trouwens af .. even bij vrienden in de tuin gezeten met lekker frisse spa rood Trusten en tot na het weekend (weekendje weg met man) Sterkte voor wie het kan gebruiken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2014 Goeie avond Baclofen is in da house De beuk er maar weer eens in I love life That's my drive! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2014 Ja zoiets Een steuntje in de rug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2014 klasse ietje en niks ego berichtje trots zijn delen is leuk om te lezen en verdiend voor jou ook nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2014 mai aan de baclo mooi meis succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2014 Hoi Vol en Ger, nee ik heb nog geen plan. Daar ga ik aan werken, hopelijk. Jopie, ik ben eigenlijk geen perfectioniste. Ik moet balans vinden. Gelukkig ben ik niet. Dat komt, of komt niet, kan ik niet aan werken. Ik ben wel tevreden na een werkdag, en moedeloos na een dag niks. Het leven mag geen wroeten worden, maar hoe, hoe , hoe? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2014 Von zei iets van RRR, maar ik raak niet verder dan reinhieid? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2014 oh, ok. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2014 Regelmaat is zeker een belangrijke voor mij, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 1 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2014 Vakantie... Laatste werkdag goed afgesloten...voelde me weer thuis op het werk..en das heel lang geleden.. 1 fout ontdekt,storing meteen herkend..en ik voelde me niet schuldig.. Was niet bang voor de machines Voelde me een stuk steviger in de schoenen staan. Hoop dat dit een tijdje door gaat ..eindelijk eelt op zieltje kweken zoals mijn huisarts zegt Nu luikjes dicht..truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2014 truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden