Yvonne Geplaatst 1 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2014 Goedemorgen frummers.. Laatste werkdag van de week alweer. Koffie en thee zijn in de maak Heerlijk zo 's morgens heel vroeg als 'de wereld' nog in diepe rust lijkt de deuren open en genieten van de stilte... En zelf ook nog even wakker worden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 augustus 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2014 (bewerkt) Spud vandaag dus stoppen met roken, Strak plan, goed besluit, sterkte, niet makkelijk in het begin, maar het zal steeds makkelijker worden. En uiteindelijk zo heerlijk dat je van de stress en de dwang om peuken te móeten hebben af bent... Jen, ik weet eigenlijk niet goed wat te zeggen. Ik zou ook doodop zijn aan het eind van een nacht wakker. Zo jammer dat je toch weer die nachten bent gaan opzoeken. Lijkt me met een pittige baan waarvoor je ook nog eens vroeg je bed uit moet dat dat niet vol te houden is. En ja,dan ligt bij jou het verschuiven van het dag-nachtritme op de loer. En denk je nou echt dat drinken als je doodop bent geen verschil meer maakt? Dat maakt wel degelijk verschil en zeker niet alleen op het forum. Die opmerking over het bad zal denk ik voortkomen uit de combinatie oververmoeidheid en drank. Weet je Jen, je hebt een baan waar je heel veel energie in moet steken, je voelt jezelf vaak onzeker, jouw partner heeft in deze fase veel/vaak zorg/begeleiding van jou nodig. Als ik gewoon heel nuchter nadenk worden voor jou dan de drie RRR van levensbelang. Klinkt zo saai, is het in zeker opzicht ook wel, maar zoooo belangrijk. Ga er alsjeblieft over nadenken Jen. Sterkte meis. Luitjes, Ik moet er vandoor inmiddels, brood nog even smeren en dan richting werk. ik doe de koffie en thee maar even in de warmhoudkannen. Maak er een mooie dag van, realiseer je dat hij niet meer terug komt. Sterkte voor wie het nodig heeft. En een extra knuffel voor Suiker (( )) 1 augustus 2014 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 1 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2014 Goedemorgen, Heerlijk geslapen in mijn eigen bedje. Wel weer vroeg wakker, maar ook dat vind ik niet erg. In alle rust genieten met een bakkie nu. Dagpact: Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tjitske Geplaatst 1 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2014 Goede morgen. Ook heerlijk geslapen met een oxazepammetje! Net refusal geslikt zo'n vieze smaak van dat spul zelfs peukje smaakt niet! Dus misschien ook maar stoppen met roken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 1 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2014 Die smaak in mijn mond van de Refu neem ik op de koop toe, tjitske. Beter dan de grafsmaak na drank. Ga zo maar even boodschapjes doen, voordat het te warm wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 1 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2014 Mogge.. Hoop inderdaad dat Jen wat van zich laat horen. Voor spud Ik stopte omdat ik niet meer op kon...terwijl ik nog een onverzadigde behoefte had aan meer. Ik praat niet over glazen maar liters...doorgaan tot het einde in zo kort mogelijke tijd Het was gewoon een straf om het te doen...dag in dag uit En op gegeven moment ben je op en kan je dat zelfs niet meer En die onverzadigbare behoefte dat is mijn tekortkoming wat ik wil wegdrinken en nooit zal kunnen wegdrinken cq roken Dat weet ik nu..na stoppen..3 jaar verder..nu kan ik pas werken aan tekortkoming in mijn leven..en zal het ook krijgen waar ieder mens recht op heeft Een belangrijk iets misgelopen in het begin van mijn leven...heeft grote gevolgen voor mij gehad Word weer een lang verhaal..het leven is ook lang maar te kort om alles te verzuipen Succes ..sterkte en ga ervoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2014 goeiemorgen mensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2014 Goeie morgen mensen. Jen heel veel sterkte meisie, verder weet ik niet zoveel te schrijven. Ik heb vaak het gevoel dat jij je ei te weinig kwijt kan en met een hoop dingen blijft zitten. Heb je iemand waarmee je goed kan praten? En drinken maakt alles veel zwaarder, maar eigenlijk hoef ik dat niet te schrijven want dat weet je. Dadelijk krijg ik een nieuw bankstel. Chesterfield. Ben heel benieuwd hoe het staat hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2014 is dat met al die nopjes Bol?modern of classiek? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 1 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2014 Bol... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 1 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2014 Goedemorgen, Bol, wat snel krijg je je bankstel. Leuk hoor. Fijne dag gewenst en sterkte voor wie het nodig heeft. Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 1 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2014 De een woont in een paleis de ander heeft een landgoed en is jonkvrouwe. Gaat goed dit forum Moest ff lachen in mezelf En nu verder anders word het echt vakantie stresss Moet nog heeeeeel veeeeel doen en ook nog werken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2014 (bewerkt) Ja Jane met al die nopjes. Vroeger waren die dingen hartstikke duur maar tegenwoordig bieden ze die bankstellen een stuk goedkoper aan. Het is een beetje classiek en zwart. Nou Hutje wel rustigaan blijven doen hé? Dan kan je het meest aan Ja hé Mary, dat is al snel. Nu nog kijken of het ook staat. 1 augustus 2014 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2014 een datum kan een mooi ankerpunt vormen Agnieta en als dat dient om weer even bij Niwi stil te staan helpt mij dat ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2014 ik heb ze net gegoogled hoor dat gaat sjiek de friek worden daar in het brabantse. een najaars extra meeting(kje) lijkt mij ook wel leuk dat ding moet ten slotte fatsoenlijk ingezeten worden he en mijn derriere kan daar wel aan meehelpen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 1 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2014 haha jane, niet overdrijven zo groot is je behind niet...maar als jij de bank gaat inzitten, ga ik de wc inwijden.... Mg had er ook al zin in......Bol niet teveelloslaten over je paleis anders staan we op de stoep.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2014 nou dan kunnen we al kwartetten Eline nu alleen nog pesten virtueel. ik moet 9 uur op t beachveld staan prik maar een datum vast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2014 Doe ik ook niet Lientje, ik laat jullie lekker nieuwsgierig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 1 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2014 Overigens nog goedemorgen allen...Bol we staan natuurlijk niet echt bij je op de stoep maar zijn een beetje aan het ouwehoeren.... Fruit lukt het een beetje op alle fronten? Suiker heb als ik je naam zie steeds een liedje in mn hoofd, sweets for my sweet Sugar for my honey.....Een nummer van heel lang geleden en geen idee hoe ik daar nu bij kom Wijfie, maatjes in Groningen liggen niet voor het oprapen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 1 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2014 Goeiemorgen, Vandaag wordt weer een mooie dag met lekker wandelen en mooie uitzichten. Zo eerst genieten van het lekkere ontbijtbuffet. En na een middag wandelen is er niets lekkerder dan op een terrasje samen een grote fles aqua met bubbels en een cappucino erbij. Oh ja en een heerlijke gelato. We zijn het er nog altijd over eens hoe fijn het is om helemaal helder te blijven. Dat is de toegevoegde waarde voor ons tegenwoordig. Dat benoemen we nog steeds af en toe en is fijn om je te beseffen. Fijne dag. ProudMary reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 1 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2014 Hier de gang erin...mag niet klagen Ben zelfs de spareribs al aan het maken voor morgenavond bbq...the best in town ProudMary reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 1 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2014 Boodschapjes weer binnen. Nu de was nog draaien en daarna genieten van nog een weekje zon. Schrijf mij maar bij de meeting! Kan ik Jane helpen met inzitten. Twee derrière's doen meer dan 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 1 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2014 Kan ik inproeven huttula? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 1 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2014 Als mijn derriereer nog tussen past ..blondie Er is genoeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 1 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2014 Spareribs zijn dus geregeld voor de meeting? Ik ga inmiddels ook beginnen aan mijn eten voor straks. Kan ik zo als het zonnetje in mijn tuin komt met een boek met de bruine beentjes omhoog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden