Spring naar bijdragen

zaterdag 26 juli 2014


eline

Aanbevolen berichten

Goeiemorgen,

 

Wijffie én Monster, goed gedaan!

 

Hier weer een rustig begin van de dag...

Nog niet echt iets gepland.

 

Suikertje, goed dat je aan de bel durft te trekken...vind dat heel knap!

 

Voor iedereen een fijne dag en sterkte voor wie het nodig heeft.

 

Dagpact 
Blondie
MijnGerrit
ProudMary 

Kruidenthee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi,

 

Kon gisteren nog naar Ureterp, naar ggz kliniek. Maar weekends gebeurd er daar toch bijna niks.

 

As maandag om 9 uur komt er hier weer hulp en dan kijken we verder.

 

Hoop niet dat jullie nu denken dat het heel slecht met me gaat, maar weet van mezelf dat als achterliggende problemen niet worden aangepakt, het verdraaid moeilijk is om droog te blijven.

 

Mijn probleem is dat ik het vooral smorgens moeilijk heb en daarom trek ik dan ook vooral aan de bel.

 

Ik had alleen gisterochtend probleem omdat ik even geen beltegoed meer had. Winkel hier vertelde dat het landelijke storing was. Vervolgens na 3 pogingen bij winkel naar pomp gefietst, wat voor mij opgave is, en kwam daar direct in orde.

 

Gelukkig vanaf 1 aug weer vaste telefoon met onbeperkt bellen. Zit alleen nog met vraag of ik dan ook met een tablet of foon met internet kan internetten. Heb wel abonnement, maar geen sjoege van. Misschien dat iemand dat weet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Suiker, dat ligt aan je abonnement. Volgens mij is telefonie en internet, hoewel vaak over dezelfde draad, toch een apart onderdeel van je contract.

 

Ik breng aan het eind van de ochtend mijn vrouw weg en installeer haar op de kampeerplaats.

Vanaf morgen hebben mijn kater en ik het dan hier voor het zeggen.

 

Het zou kunnen dat ik me morgenochtend niet hier meld. Dan wordt dat wat later op de dag.

Dat jullie dat maar weten.

 

Nu aan de slag hier. Fijne dag, sterkte voor wie het nodig heeft. Misschien tot vanavond, anders morgen ergens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen

 

Gelukkig heb ik mijzelf kunnen herpakken gisteren. Niet gedronken! Verder voel ik me natuurlijk niet zo fijn, maar aan de drank is bijna erger dan verlaten worden. De combinatie leidt helemaal tot niks.

M.G. , ik had geen vriendin maar een vriend. Nu ik dat hier opschrijf realiseer ik me, dat hoewel ik er zelf totaal geen moeite mee heb om gay te zijn, het mij vaak wel terughoudend maakt om meteen alles eruit te gooien, zoals bijvoorbeeld hier, het wordt een soort tweede natuur om wat terughoudend te zijn. Erg eigenlijk. Ik denk dat drankgebruik hier ook wel mee te maken heeft. Het lijkt zo geaccepteerd, maar ik kan jullie staaltjes vertellen wat je al zo meemaakt hierin. Maar met drank wordt het al helemaal niet beter heb ik wel weer gemerkt dus:

 

 

Dagpact 
Blondie
MijnGerrit
ProudMary 

Kruidenthee

Ietjefietje

Wimmelt

 

Nog dank voor al jullie steun en belangstelling, fijne dag allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vrolijk ben ik inderdaad ook Jane, zullen we het zo maar houden dan. Zonder drank ben ik dat zeker.

Suikertje, het is hier inderdaad geen Zimbabwe, ik heb er meestal helemaal geen last van zelf, maar soms realiseer ik me die terughoudendheid bij onbekenden.  Je wilt niet weten hoe vaak ik al uitgescholden en getreiterd ben daarom, terwijl het echt niet van me afstraalt. Tot moeten verhuizen aan toe! Maar kan dat soort zaken zo langzamerhand wel langs me af laten glijden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag,

 

Het ging even niet zo goed met me. Niets met drank. Maar ik word letterlijk helemaal ziek van alles wat er in de wereld gebeurt. Ik loop er wit weggetrokken en moe bij.

 

Vanmorgen ben ik naar de Liturgie in het Klooster geweest. En net even wat geslapen. Nu voel ik me weer wat beter. Ik ben niet van plan naar de Tv zo te gaan kijken als er weer vliegtuigen met kisten aankomen. Ik hel daar niemand mee.

 

Ik vind het van dit Forum zo goed dat de meesten gewoon met leven doorgaan. Leuke en minder leuke dingen. Gewoon wat er op je pad komt. Ik moet dat ook meer doen.

 

Iedereen een hele goede dag verder.

 

Hanneke

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemiddag.

Koffer is gepakt. Morgenvroeg de laatste dingetjes.

Manlief gooit zoals gewoonlijk een uur vantevoren wat kleding in zijn tas. Ieder zijn manier.

Mooie natuur, zon en regen waar we naartoe gaan. We gaan ons vast prima vermaken.

Hanneke, nieuws kijken kan ook een beetje verslavend worden. En in het nieuws komt vaak een hoop ellende voorbij.

Alles bij elkaar gegooid. Je zou bijna vergeten dat er ook nog een heleboel leuks in de wereld is. Een goed idee om je zinnen te verzetten.

Wimmelt sterkte, goed dat je je weer hebt herpakt.

En Wijfie op tijd aan de bel getrokken, mooi gedaan.

Gerrit, hebben jij en je vrouw verschillende voorkeuren voor vakantie houden? Mooi dat jullie het zo op kunnen lossen als het zo werkt.

Tot over een tijdje!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hanneke...wat hier niet gemeld word is niet datbhet niet aan orde is

Ik word zelf ook niet goed van tv...hoop geweld en ellende

Kijk ook heel weinig tv daarom..word er onrustig van.

Heb genoeg aan mijn eigen koppie

Tis ook niet dat ik de ogen er voor sluit

En ja er is zoveel moois..dat word snel vergeten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hee hanneke, ik kijk zeer selectief tv. Meestal niet. En als ik iets wil zien kijk ik uitzending gemist, wat spud ook al zegt.

Er is zoveel negatief en verdrietig nieuws. Het is teveel,het is te overweldigend. Ik heb besloten dat ik dat niet meer ongelimiteerd binnen laat komen. Op de meeste dingen kun je geen invloed hebben. Alleen op de situatie die in je eigen cirkel plaats vindt kun je proberen wat positiviteit uit te zenden.

Het klein houden gaat me beter af.

Het klinkt heel egoistisch. Net of het mij niet boeit wat er in de wereld gebeurt.

Het tegenovergestelde is waar .... Het is te veel. Ik kan het niet dragen.

En ik denk dat jij dat ook zo ervaart

Ik hoop dat je een mooie dag hebt gehad in serene stilte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kate, fijne vakantie. Zoals jouw man pakt, doe ik dat ook. Gooi wat in een tas en klaar.

 

Vouwwagen en tent staan; iedereen weer gedag gezegd, op het strand gegeten.

Prachtige middag, gezellige avond maar nu ben ik er wel weer klaar mee.

 

Morgenochtend rijd ik binnendoor weer naar huis, waar mijn kater zit te wachten.

 

Ik meld me af voor vandaag, droog.

Goede nacht, tot morgen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...