rapilos Geplaatst 21 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2014 Buiten, bijna 18 graden Zo warm is het hier niet meer. Binnen nog wel warm, maar vindt dat wel lekker eigenlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 21 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2014 Hier net een flinke bui. Zonder onweer. Ik geloof dat de asbest eruit is. Er was en is controle. Het lijkt erop dat ze de asbest uit de lucht nu aan het afzuigen zijn. Ze zeiden dat ik me niet ongerust hoef te maken over inademen. Het is witte asbest en dat is minder gevaarlijk. En dan hangt het er ook nog vanaf hoe groot de deeltjes zijn enz. Dus ik zet het maar weer uit mijn hoofd. Kan er verder ook niets aan doen. Heb direct wel een heel schoon en net schuurtje Ik word een beetje moe van het volgen van het nieuws. Toch wil ik wel op de hoogte blijven.Maar ik moet me er ook een beetje voor afsluiten geloof ik. Het helpt niet als ik alles van uur tot uur volg. Het is niet alleen de vliegramp maar ook de Palestijnen. Ik vind het verschrikkelijk wat daar gebeurt. Toch maar weer er het beste van maken vanmiddag. Iedereen een fijne middag. Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 21 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2014 Foei ietje! Het is inderdaad onmogelijk afspreken met jou. Ik wil jou zien, maar wel op mijn tijd en dat lukt telkens niet. Je moet begrijpen dat ik het daar heel moeilijk mee heb. Heb jij geen hart? .. ... Maar aangezien jij toch wel ja zegt ......................... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2014 Ik had een asbestplaat onder mijn woonkamerraam, aan de buitenkant op mijn balkon. Vorig jaar is het balkon opgeknapt, en geverfd. Ze hebben gewoon een plaat over het asbest heen getimmerd en geverfd. Het schijnt, dat als je asbest met rust laat, (niet in zagen e.d.), het geen kwaad kan. Het zou veel te duur zijn om het asbest te verwijderen, en de V.V.E. heeft toch al zo weinig geld in de pot Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 21 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2014 Effe dip gevoel op het moment. Voel me moe, nergens zin in behalve dan een potje janken... Waar dat zo in ene vandaan komt. Ga mijn gedachten maar effe op mijn eten richten. Macaroni met geraspte kaas! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 21 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2014 Mag best hoor blondie..ik was de dag mee begonnen op werk met jank...daarna is mijn dag best goed gegaan Zal je toch wel wat dwars zitten Middag trouwens allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2014 blondie, Heb ik ook hoor. Een potje janken, dat dan net niet, Maar lamlendig wel, en weet ook niet goed waar het vandaan komt. Zullen we het weer maar de schuld geven?! , Ook een goed middag Hut Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 21 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2014 Blame it on the weather! Net effe toegegeven aan mijn gevoel om te janken, geeft weer wat lucht. Weet het ook wel, uiteindelijk. Erger me aan dat de dingen niet gaan zoals ik wil. Accepteren en tevreden zijn met wat wel goed gaat. Pfff... Moeilijk vind ik dat, en dat maakt me verdrietig. Mag even, maar niet in blijven hangen. Morgen weer een dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2014 Nee, niet in blijven hangen Blondie. Komt goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 21 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2014 Juist door toe te geven aan mijn gevoel en te janken kwam er ruimte om aandacht te geven aan waar dat gevoel nu vandaan kwam. Iets waar ik al vaker tegenaan loop. Alles onder controle willen houden, mijn wil opleggen. Maar zo gaat het er helaas niet aan toe in het leven. Loslaten dus. Gaat al weer wat beter, al voel ik me nog wel wat triest, maar dat mag. huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 21 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2014 Bij mij was het....iets waar ik niet opgerekend had..werd weer overvallen met werkzaamheden..op zich niks mis mee...maar ja voor op dit moment is snel alles teveel Gelukkig hebben ze een wc om ff traantjes te laten gaan Was een foutje van de planning Baal soms zo van die snelle traantjes...maar ja tis ff niet anders Hiet rest van tortillas met gehskt en sla Eet ze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 21 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2014 Etenstijd... goulash...met pasta en salade. Koffie met bonbonnetje toe. Smakelijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2014 Lekker Kruidje, Hier hutspot,met 2 gekookte eitjes. Rare combinatie misschien, maar smaakte best Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2014 gemengde groenten met beenham in woksaus met noedels. straks ijsje toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2014 Wat eten we weer lekker vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 21 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2014 Ben alleen wel nieuwsgierig wat agnieta eet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 21 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2014 Opslomen hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 21 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2014 Ziet er goed uit ..Ietje Zo bijtijds in het nest...goede voornemens Hele dagen weer werken...wel op AT basis..maar toch Goeie richting op Dus ik zeg truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 21 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2014 Het lijkt wel of er geen einde komt aan de roerige dagen hier. Allerlei familiegebeuren. Nou ja, alles gaat een keer over denk ik dan maar. Lekker vroeg (en droog) naar bed om bij te komen van de vermoeienissen. Welterusten en tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2014 Truste Hut, Hou je taai in de roerige dagen he ProudMary Super, dat je het droog houdt ondanks de omstandigheden! Slaap lekker! ProudMary reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2014 Alles gebeurde dus Mind-full vandaag Gerrit Goed man, zo hoort het eigenlijk ook he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 21 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2014 Goeienavond. Dacht even te komen chatten hier, maar nogal stilletjes precies. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2014 ik ben the bucket list aan het kijken jen dus aan mij heb je ook niks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2014 En aan mij ook niet Jen, want ik ga slapen Truste allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2014 truste Raps en wie nog leest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden