Kate Geplaatst 17 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2014 Pannenkoeken? Ik kom eraan! Oh nee, heb al gegeten net. Gekookte piepers met jus en appelmoes (simpel maar lekker) met groenteballetjes. Biologisch, behalve de jus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 17 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2014 Of is het nu ook groentenballetjes, met een n ertussen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2014 nog niet bijgelezen maar wat een schok van dat vliegtuig en alweer Malasian Airlines, getsie. 55 nederlanders, waaronder kinderen zijn omgekomen, + natuurlijk de 240 anderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2014 Ja, vreselijk, dat vliegtuig. Om 9.uur een persconferentie geloof ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2014 Ned. 1? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2014 Ja, Nederland 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 17 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2014 Ik meld me droog af. Fijne avond nog en welterusten Tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 17 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2014 Ik meld me ook droog af. Fijne avond allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2014 Nieuwsuur met persconferentie Schiphol Ned. 2 , 21.53 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2014 thnx ik kijk al en log even uit truste vast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 17 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 juli 2014 Ik ga ook afsluiten. Morgen behandelplan gesprek voor mijn zoon in alle vroegte. Trusten en tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2014 154 Nederlanders, pfff wat een ramp Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2014 Vandaag nog even iets gaan drinken na de hondenschool, met een vriend. Het was niet leuk. Man bleef zeuren dat de pup te hard trekt. Ontelbare voorstellen van mijn kant dat ik hem bij mij zou houden kwamen in dovemansoren terecht. Liever zeuren dan moeten toegeven dat je vrouw het zonder zeuren kan? IK BEN DIT BEU. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden