Spring naar bijdragen

Donderdag 10 juli 2014


Gast Sowhat

Aanbevolen berichten

Nou, zaterdag kan mij eigenlijk gestolen worden om heel eerlijk te zijn... 

 

Maar goed, we gaan gewoon verder. 

Nu als een speer richting werk. 

 

Luitjes, maak er een mooie dag van. 

Sterkte voor wie het nodig heeft. 

Geniet van de kleine mooie dingen... 

                                  post-1140-0-73238500-1387267004_thumb.png
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

 

Wat drinken betreft alles goed. Ik hoef niet meer.

 

Minder is dat ik vaak geen internet of telefoon heb. Wachten tot ik over ben naar nieuwe provider. Weet niet wanneer ze komen.

 

Gisteren asbestinventarisatie gehad door de woningbouwvereniging. Overal astbest. Kan geen kwaad zolang je het met rust laat. Maar in mijn fietsenhok hebben de vorige bewoners het zeil er uit gehaald. Maar daar zit nog iets wat misschien asbest is. Ze gaan dat onderzoeken. Ze hebben ook monster genomen van de inloop naar mijn keuken en kamer. Ik vind dat wel spannend. Wat als het blijkt asbest te zijn. En hoe toon ik aan dat ik het zo aangetroffen heb.

 

Nou ja, ik probeer: One day at a time. Niet doemdenken en rustig afwachten. Niet denken: Als dit en als dat.

 

Iedereen een heel mooie  dag en sterkte voor wie het nodig heeft. Blij dat ik even kan inloggen.

 

Hanneke

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen!

Na korte nacht toch redelijk fris op het werk weer .. korte dag, daarna paar uur naar mijn vriendin, kraamzorg is afgelopen en ze heeft toch graag wat steun in huis nog. Nou,  géééén probleem !

 

Dagpact:
Blondie
ProudMary
MijnGerrit
Kunsie 

Vol

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen,

Ik kom even mijn neus laten zien en vertellen dat het hier een rare en dubbele situatie is. Gister ochtend bericht gekregen dat een kennis is overleden. Dus druk in de weer met van alles en nog wat om fam te kunnen steunen. Onder tussen draait de wereld gewoon door en gaan we morgen met vakantie maar het voelt heel heel raar. Voordat we gaan dus nog veel te regelen en te doen....Maar ondanks dat ga ik dit jaar heel ontspannen op vakantie. Ik hoef me niet bezig te houden met de planning waar en wanneer kan ik drinken? Waar laat ik de flessen? En ja ik las op de draad van gisteren over 'stille drinkers' Nou...Deze Tante Pollewop was er eentje hoor. Afijn...nu met veel bombarie de koffers pakken en met nog meer bombarie heel veel lekkers in de koeling proppen voor onderweg...Heerlijk, wat een vrijheid!

 

Als ik de komende weken hier niet ben, dan ben ik down under in Oostenrijk. Goed gaan allemaal! 

bewerkt door Lotus66
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen nog net.

Wat jammer dat de mannen het niet gered hebben gisteren!

ook wel prettig dat het nu afgelopen is. Voetbal is dubbel. Spannen en leuk, maar als je ziet hoeveel geld en ellende ermee gepaard gaat..

Zaterdag ben ik wel stiekem benieuwd naar!

 

Hier nog even knallen en straks lunchen in de zon.

Fijne dag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Ben er ook meteen klaar mee, met voetbal, veel te veel spanning, voor mij niet goed. Kon het niet  meer aanzien. Met mijn hoofd in de kussens van de bank. Maar wel droog!

En dat hou ik mooi zo!

 

 

Dagpact:
Blondie
ProudMary
MijnGerrit
Kunsie 

Vol

Wimmelt

 

 

Geniet van de dag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi

 

Gistere

n geen voetbal gekeken, te moe.

 

Ben 5 weken weg geweest. Heeft me goed gedaan en mijn eigen ogen geopend. Veel ellende gezien en daardoor meer gesterkt in mijn eigen wil.

Ik ben nu even thuis en ga als er plek is is weer naar Leeuwarden voor 8 weken. Nu was het alleen therapie om van de drank af te komen, straks daar met behulp van psych. therapie om mijn angsten te overwinnen.

 

Mijn hondje is er weer, krijg zo bezoek van vnn. en heb gelukkig hulp om tussenliggende tijd te overwinnen.

 

Later meer, ben niet zo'n prater en schrijver

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...