Gast Geplaatst 7 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2014 Het ruikt altijd zo lekker! Ik fietste vroeger altijd langs een grote bakkerij naar mijn werk en kreeg altijd trek. Leuk Rapi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 7 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2014 Dag zit er weer bijna op. Zit nu op 75% van mijn werkelijke uren en valt me toch flink tegen. Blij dat ik over 2 weekjes vakantie heb. Nu met beentjes omhoog. Hardlopen ga ik vandaag niet trekken. Rust! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2014 Goeienavond. Na een dag werken nog steeds een taak niet afgerond waarvoor ik een halve dag had ingepland, pff. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 7 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2014 Soms zit het tegen Jen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2014 Rustig aan blondie, Straks, lekker vakantie! Helaas, mijn vakantie is nu toch echt voorbij. Morgen weer beginnen. Maar wat heb ik genoten zeg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2014 Klinkt lekker en gezond Akelei, Hier allang op. Bonen, verse spinazie,bio-kip-filet. Bio yogert, Ben weer op de gezonde toer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2014 leuk en lekker Raps! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2014 hoi Joy! fijn je weer te lezen en ja ik weet je nog hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2014 Grappig broodje Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joy Geplaatst 7 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2014 Ja Jane! Ik weet het nog goed! Heb je toen genoten van BH? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joy Geplaatst 7 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2014 Ik schrijf maar weer mee als jullie niet erg vinden! Ken Wijfie ook nog wel ban toen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joy Geplaatst 7 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2014 Aha, stil hier... Hoop niet dat het door mij komt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 7 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2014 Nee hoor Joy... Komt niet door jou! Soms is het druk, soms ook erg rustig... Maar als het nodig is dan is er eigenlijk altijd wel reactie. Ik ga zo mijn matje opzoeken, nog effe tot rust komen en daarna mijn luikjes sluiten. Begrijp niet zo goed waar die vermoeidheid vandaan komt, maar geef er maar even aan toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joy Geplaatst 7 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2014 Waar die vermoeidheid vandaan komt weet ik ook! Van het denken en drinken! Nu drinkmik niet meer maar snap het wel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joy Geplaatst 7 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2014 Ken je me nog wijfie? Jij nog hier? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joy Geplaatst 7 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2014 Als ik uit log nu moet ik blijkbaar weer inloggen om te schrijven.... Pffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joy Geplaatst 7 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2014 Wijfie! Heb ook vanaf vorig jaar een hond uit Spanje geadopteerd! Super beest en mijn beste maatje geworden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2014 Ha ben jij het ook in het buitenland gaan zoeken Joy? Wij hebben een Spaanse en een Portugese hond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joy Geplaatst 7 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2014 Ik heb een Spaanse rakker Jen, via Animal in Need! Tis mijn super vriendje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joy Geplaatst 7 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2014 Denk kruising poedel/basset, veel mensen vragen namelijk als ik op straat loop! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joy Geplaatst 7 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2014 Weet niet hoe ik foto kan plaatsen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2014 Ik heb ook altijd veel bekijks met de mijne Joy. De Spaanse is een bodeguero (zoiets als de Nederlandse boerenfox) en de Portugees een onherleidbare bastaard. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2014 Ik zit op de praatstoel. Heb al gsmst, gewatsappt, getelefoneerd maar ik raak niet voldaan. Dus probeer ik het hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2014 Dag Spud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2014 Beste mensen, Ik meld me droog af voor vandaag. Fijne avond nog en een goede nacht toegewenst. Voor sommigen onder ons: maak het niet te laat! Tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden