Gunn Geplaatst 3 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2014 Fijn weekend, MG! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2014 Dank jullie, dat gaat lukken Waarschijnlijk beter dan een tijdje geleden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 3 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2014 Hé Ake-la-la-lie-la-loe. Tsja, zo zie je elkaar elke dag, en vervolgens in geen maanden meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2014 Totaal ander boek, fruitvlieg. Ik kwam ook maar langzaam op gang, maar als ze die buffels tegenkomen... Daar wordt over zoveel meer geschreven dan er staat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 3 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2014 Oh wow, ik zie nu pas hoe jong je nog bent! Geboortejaar 1999?! Toen was ik 22! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 3 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2014 Okay, ook ik ga de geit nog even uitlaten. Moog'lijk tot later. Dikke doei! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 3 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2014 Bij elkaar rapen is gelukt Uiteindelijk werd het toch een positieve dag. Psych: over 3 weken nog een keer en dan eind augustus de laatste sessie. Hèhè. Moeder knapt op en mag maandag naar huis. Gezellige avond gehad. Sterkte voor wie het nodig heeft, en welterusten. MG fijn weekend. Meld me droog af. Tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ella Geplaatst 3 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2014 Slaap lekker mensen! Vandaag een drukke dag op t werk. Teamuitje aan het strand. Leuk en het weer was goed voor de BBQ. Gelukkig drinken er dan weinig door het reizen. Ik ben moe, de dip hangt er nog steeds. Kan er maar weinig plezier aan beleven allemaal. Puin ruimen door mijn langdurige alcohol gebruik? Geen idee, maar moeilijk is het zeker. slaap goed. Morgen weer een dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 3 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2014 Net mijn dochter opgehaald, totaal overstuur omdat een vriendin van haar wordt bedreigd door exvriendje, om hulp roept en achtereenvolgens niks meer van zich laat horen! Fijn dat ik er nu kan zijn voor haar al is de aanleiding minder fijn... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2014 Ik lees op de trein, fruitvlieg. Dan zet ik sowieso door. Het zijn mijn gestolen momenten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2014 (bewerkt) Beste mensen, Ik meld mij droog af voor vandaag. Zondagavond meld ik me hier zondagavond weer, misschien wel laat. Mijn pc blijft thuis, een smartphone of tablet heb ik niet. Ik ben benieuwd hoe een forumloos weekend voor me is, het zal vreemd zijn. Fijne dag morgen, goed weekend. Sterkte voor wie het nodig heeft, succes voor iedereen. Be good all! 3 juli 2014 bewerkt door MijnGerrit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2014 Ik mis Lytse soms wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 3 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2014 Veel geschreven door anderen vandaag..een oude bekende terug begrijp ik! Hoi Gunn Welterusten, droog en moe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2014 Hey Ietjes, gaat het? Niet te veel aan het piekeren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 3 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2014 Ah, er zijn nog mensen. Zo aanstonds ga ik ook het het kamelendons opzoeken. Ik word hier overigens aangetast door muggen! Vervelende secreten! En geen muggenstift bij de hand. Zou azijn helpen ze weg te houden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2014 Zonder muggen geen vissen! Of zoiets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 3 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2014 Hé Agnieta. En slaap wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 3 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2014 Van spinnen - ook niet mijn favoriete huisdier - zie ik het nut nog in, maar muggen... Ze dienen geen enkel doel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2014 Jawel hoor. Vissen eten muggeneitjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2014 Eerlijk gezegd: wat is het nut van mensen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2014 kaviaar voor de vissen nou mensen ik ben weer bijgelezen Gunn fijn (voor ons) dat je er weer bent. slaapwel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 3 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2014 Slaapse, Lady Jane. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 3 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2014 @Jen, Dan moeten die vissen toch een beetje doorvreten. Er zijn er nog teveel van! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2014 Je kan overigens bij elk profiel gemakkelijk bekijken of de persoon in kwestie eerder andere namen had. Bespaart weer wat tikwerk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 3 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2014 Ah, Borretje! Nu dus Agnieta. Okay, gearchiveerd. Slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden