rapilos Geplaatst 3 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2014 Mini magnums zijn zo op Gunn, Doe maar 2 of 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 3 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2014 Bolletje...! Ja, zolang we leven zijn er mogelijkheden. Ik ben 37. Het kan nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jannekeW Geplaatst 3 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2014 3 hele voor mij wel drie verschillende dan, ben verslaafd aan ijs.. maar dat i sniet heel erg toch?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 juli 2014 Soms is toeval té toevallig.... éven kijken hier en zie: Gunn.... Dikke knuffel voor je Gunn, blij je weer te zien (( )) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 3 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2014 Kruidenthee...? Daar heb ik nu ook zin aan! *kopje kamille-thee zet* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 3 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2014 Yvonneke! Nou, 't is wel een weerzien van oude bekenden ende lotgenoten. Als nu Jaap nog even voorbij kachelt is de feestvreugde kompleet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 3 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2014 (bewerkt) En natuurlijk Jopie. En... nog een hoop anderen waarvan me de namen even ontschoten zijn. 3 juli 2014 bewerkt door Gunn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2014 Wat een onding zeg zo,n tab. Had nog een heel bericht geschreven en weg is het. Maar ik ga nog wat doen. Morgenavond echt weg en volgend weekend ook heeft de tegelmeneer beslist, morgenvroeg kom ik na het tanden poetsen even een ochtendkussie brengen goed . Doei. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 3 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2014 Dag, lief Bolletje. Tot morgen. Dat ogguntkussie laat ik me niet ontschieten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 juli 2014 Jopie is vandaag op vakantie gegaan voor een weekje Gunn. En Jaap... ach... die komt hier nog maar heel heel sporadisch. Die mis ik ook nog hoor. Maar ik ben oprecht blij je weer te zien hier. En verhuisplannen.... dat vind ik een heel goed teken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2014 ha Gunn de eerste naam die ik hier lees fijn dat je er weer bent! Ik ga gauw even teruglezen, niet weglopen he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 3 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2014 *tweede magnum opeet* En de bloedvaatjes slippen langzaamaan dicht... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 juli 2014 Hihi, wel mag het je bekomen Gunn. Ik moet er weer vandoor. Hoop je snel weer hier te zien. Luitjes, voor straks lekker slapen , tot morgen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 3 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2014 En Lady Jane natuurlijk! Ja Yvonne, binnenkort verhuizen. Nou ja, binnenkort... Als er een leuke woning voorbij komt. De laatste tijd is het niet veel soeps. Twee maanden geleden gereageerd op een prachtige bovenwoning met twee verdiepingen. Na negen jaar ingeschreven te zijn was ik in de arrogante veronderstelling dat ik hem wel zou krijgen. Wat bleek? 206(!) reacties van andere piepeltjes die die woning ook wilde hebben! Ik stond op nummer vijf. Geen slechte uitslag. De woning werd toebedeeld aan een urgentie geval. Balen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2014 Ha Gunn, lang geleden! Nog steeds de Russen aan het lezen? Ja dat huishouden he... Ben er nooit goed in geweest en de laatste tijd was het me helemaal boven het hoofd gegroeid. Opruimen, Gerrit? Ik had het soort van eenmalige (dure) professionele hulp die mee kwamen opruimen. Ooit extreme verzamelwoede gezien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 3 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2014 Truste Yvonne! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 3 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2014 Hé Jenneke! Nee, die Russische invasie heb ik een halt toegeroepen. Voorlopig even geen perestrojka en glasnost voor mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2014 Verhuizen helpt wel om te ruimen en weg te doen. Maar na 2 1/2 jaar hier, groeit de boel al weer aardig dicht. Tijd dat dochter het nest uitvliegt, dan kan ik her-indelen, en ruimen en wegdoen. En dan de grote schoonmaak. Ik zou er bijna zin in krijgen. Wordt wel september gelukkig. ja Raps. ook stranddag hier, een heerlijk lange ook nog. Morgen weer en dan komt de regen weer even roet in t eten gooien. Maar even in het hier en nu blijven dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2014 Ik hou nog wel van klassieke romans moet ik zeggen. Ben nu bezig aan Butcher's Crossing, en Stoner beviel me ook erg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 3 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2014 (bewerkt) Uiteindelijk toch een lekker dagje gehad. Nog steeds wel aan het broeden op mijn ei, maar zal geduld moeten uitoefenen voordat er wat moois uitkomt... Laat nog maar effe groeien dat moois! Nog effe mijn matje opzoeken en daarna onderuit op de bank wachten tot ik mijn zoon weg mag brengen voor schoolreis naar Disneyland Paris. 3 juli 2014 bewerkt door blondie6173 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2014 Ik meld alvast, dat ik morgen vroeg op moet en 's middag aan het huishouden moet. We gaan even zes uur voor een weekend weg. Ik weet niet of ik morgen en het komend weekend kans zie om me hier te melden. Zondag avond meld ik me in ieder geval weer. Dan weten jullie dat; er is dus niets aan de hand als ik er niet ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 3 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2014 Veel plezier MG Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2014 Amuseer je MG. Welk ei, Blondie? Heb ik iets gemist? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 3 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2014 (bewerkt) De laatste Rus die ik las was 'De Meester en Margarita' van Michail Boelgakov. En da's alweer máánden geleden. M'n laatste boek was een novelletje. Of Mice And Men van John SteinBeck. 3 juli 2014 bewerkt door Gunn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2014 dat wordt een klein draadje dan Gerrit we zullen je missen. Heb een heerlijk weekend en geen dingen doen die ik ook niet zou doen he je weet wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden