Spring naar bijdragen

Ik ga ervoor...


Tortilla

Aanbevolen berichten

Hoi, ook ik heb de koe bij de hoorns gevat, heb zojuist mijn profiel aangemaakt en zie nu dat je me net voor was met je avatar......... ;-)) Eerder vandaag mijn ADB-aanmelding afgerond. Ik ben er klaar mee / voor. Librium zelf ken ik niet, maar heb (ben nu op een week of twee na 60 jaar) in mijn leven al zoveel medicijnen geslikt zonder bijverschijnselen, dat ik makkelijk praten heb. Werkt voor ieder toch weer verschillend. Ik zou zeggen: als je twijfels hebt en er bang voor bent: probeer zonder......... Succes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom Tortilla en Wimmetje,
twee vliegen in één klap.
weer eens wat anders.
Ik heb ook geen ervaring met medicatie Tortilla
en het is wat rustig dus het zou wel eens lang kunnen
duren eer je antwoord hebt zo.
Misschien kun je naar de ditjes en datjes dagdraad van vandaag komen en je vraag nog eens stellen.
En anders morgen. Meestal heb je zo een aantal reacties en daar zit vast wel wat tussen waar je wat aan hebt.
Verder valt er veel bij de thema's en tips te lezen, dus kijk maar of je dat wat vindt.
Heel veel succes alletwee!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hallo Tortilla,
ik ben zeker geen voorstander van librium en andere kalmeringsmiddelen, ben zelf verslaafd geweest aan seresta, 16 jaar lang.
De ontwenning van al die kalmeringstroep is moeilijker dan van drank...
Als het enigszins gaat, doe het dan zonder...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom Tortilla en Wimmetje. Ik hoop dat het forum aan julliev erwachtingen zal vodleon. Wat ik hier zelf erg fijn vind is dat er bijna altijd wel iemand online is. Dus als je iets kwijt wilt, of gewoon gezellig kletsen, zoek dan even in de rubriek: Ditjes&Datjes de dagdraad op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...