Tortilla Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Ik ben Tortilla, omdat ik die heel lekker vind ;-).Zo, en nu eens even rondsnuffelen hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wimmetje Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Hoi, ook ik heb de koe bij de hoorns gevat, heb zojuist mijn profiel aangemaakt en zie nu dat je me net voor was met je avatar......... ;-)) Eerder vandaag mijn ADB-aanmelding afgerond. Ik ben er klaar mee / voor. Librium zelf ken ik niet, maar heb (ben nu op een week of twee na 60 jaar) in mijn leven al zoveel medicijnen geslikt zonder bijverschijnselen, dat ik makkelijk praten heb. Werkt voor ieder toch weer verschillend. Ik zou zeggen: als je twijfels hebt en er bang voor bent: probeer zonder......... Succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Welkom Tortilla en Wimmetje,twee vliegen in één klap.weer eens wat anders.Ik heb ook geen ervaring met medicatie Tortillaen het is wat rustig dus het zou wel eens lang kunnenduren eer je antwoord hebt zo.Misschien kun je naar de ditjes en datjes dagdraad van vandaag komen en je vraag nog eens stellen.En anders morgen. Meestal heb je zo een aantal reacties en daar zit vast wel wat tussen waar je wat aan hebt.Verder valt er veel bij de thema's en tips te lezen, dus kijk maar of je dat wat vindt.Heel veel succes alletwee!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Welkom Tortilla,Goed dat je gekomen bent!Ik zal je vast nog wel eens tegenkomen op de dagdraad.succes met het stoppen.Kore Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 hallo Tortilla,ik ben zeker geen voorstander van librium en andere kalmeringsmiddelen, ben zelf verslaafd geweest aan seresta, 16 jaar lang.De ontwenning van al die kalmeringstroep is moeilijker dan van drank...Als het enigszins gaat, doe het dan zonder... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Welkom Tortilla en Wimmetje. Ik hoop dat het forum aan julliev erwachtingen zal vodleon. Wat ik hier zelf erg fijn vind is dat er bijna altijd wel iemand online is. Dus als je iets kwijt wilt, of gewoon gezellig kletsen, zoek dan even in de rubriek: Ditjes&Datjes de dagdraad op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Welkom Tortilla en Wimmetje, jullie lijken wel tweelingen. Erg moedig van jullie om de stap te zetten. Lees, leer en heb geduld. Tot gauw op het dagdraadje ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 26 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Bedankt voor alle reacties, leuk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2010 Hier nog een familielid;)Welkom hier en heel veel succes!Ben zelf gestopt zonder medicatie en heb die ook nooit geslikt. Kan je dus niet met ervaringsverhalen daarover helpen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden