Kate Geplaatst 30 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2014 Meen je dat Eline, geen vakanties meer omdat je geen partner hebt? Oj. Kan het me haast niet voorstellen. Wel vrije dagen toch? Omelet met champignons, rijst en roerbakgroenten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 30 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2014 Ik heb het even wat rustiger op het werk dus geniet er maar van. Als je hem dan toch opeet, lekker van smikkelen Eline! Oeps ik dacht wel even aan de ramadan die vandaag begon dacht ik, ook niet makkelijk in de zomer met lange dagen en warmte. Toch een stukje chocola op toen ik thuiskwam. En mandarijnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 30 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2014 Ja lekker Gerrit. Jij ook binnenkort vakantie? Ik geniet ook nog steeds dat ik begin dit jaar nog wat minder ben gaan werken. Scheelt echt een hoop voor de gemoedsrust. Het is nu een stuk beter te overzien. Een piek zo nu en dan is dan minder erg. Werk jij parttime? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 30 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 juni 2014 Agnieta..."aardappel-anders" met broccoli en vlees (moest ik nog halen, zijn hamblokjes geworden) lijkt me niet iets waar een man over mag klagen Een heerlijk ovengerecht ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2014 Eline, ik heb wel eens met een frummer van huis gewisseld. Beviel prima en kostte alleen 2 treinkaartjes. We verzorgden over en weer elkaars katten. Restje rijst, hele grote zak spinazie, 1 kipfilet in stukjes genipt en een zakje Indonesische boemboe met een scheutje kookroom en knoflook. Mennn wat kan ik lekker opwarmen. Dochter zegt tijdens dat proces: mam it eet niet mee vandaag. Nou de pan is toch leeg gekomen Kate reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2014 werken MG, Kate? Hij werkt als hij moet vergaderen hij frumt als hij thuis mag werken en hij laat het kookwerk nog over aan zijn vrouw ook vandaag. sjonge Gerrit, wat zul jij moe zijn 's avonds Monster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2014 (bewerkt) gelukkig mag je uitrusten bij de yoga 30 juni 2014 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 30 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2014 Zag vanmorgen mensen in het oranje naar hun werk fietsen. Moest er wel om lachen, stelletje malloten. Oh ja de onlinebehandeling hier, die was in de eerste jaren gratis. Soms moesten mensen wachten als er veel deelnemers waren. Later ging het via de verzekering, maar wil je anoniem, tenminste niet via je medisch dossier, moet je inderdaad alles zelf betalen. Niet dat ik hem gedaan heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 30 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2014 Haha Jane. Oh nu is hij stil. Zit te broeden, is ook werk. Monster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 30 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2014 Nou je kunt volgens mij wat verwachten hoor. Over sauna en strand enzo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2014 das vrouwenwerk broeden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2014 wordt er tenminste even echt gewerkt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2014 je zou ook even als verassing voor je vrouw kunnen koken gerrit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2014 zo dat kostte bloed zweet en tranen zeker om dat te bedenken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2014 nou dan maar verder tennis kijken kan ik tenminste ook mezelf hier nuttig maken met koffie en de vaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 30 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2014 Even gisteravond bijgelezen. Monster, je zegt eng idee dat mensen zomaar om kunnen vallen. Maar kijk naar je plaatje. Bijna plat door de bocht, zeer beheerst. Koppie erbij houden en bewaar de focus, dan kun je veel aan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 30 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2014 Lekker op de bank in mn jogging. Ik doe niks meer vandaag! Thnx voor de tips nog MG en Jopie! Mijn ruggetje kreunt... Fijne avond nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 30 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2014 Kate, je hebt gelijk; koppie erbij houden en focussen, dan kun je véél aan. Ik was het eerste half jaar héél bang voor een uitglijder die kon uitgroeien tot een terugval. Nog steeds ben ik zéér alert op de eerste signalen: - minder open - minder eerlijk - minder bereid om te veranderen - irritatie laten bestaan, of zelfs laten groeien - meer isoleren Als ik iets daarvan bespeur, gaan de eerste alarmbellen rinkelen!! Dan onderzoek ik onmiddellijk een laagje dieper wat er aan schort; zorgen, twijfels, angsten of hoogmoed. Ik wil niet uitglijden!! Ik wil het opgebouwde vertrouwen niet beschamen en ik wil niet leven in de leugen of in de schaamte!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2014 Goeie avond mensen. Zo ik dacht eerst om 16.00 op te houden want er moet ook getankt worden maar het is zo leuk om te doen dus ben ik net gestopt. Het schiet lekker op hier maar alles moet twee soms 3x gedaan worden omdat op sommige muren een donkere kleur zit. Maar verder hoop ik voor het leggen van de tegels klaar te zijn met alles. :musicnote: :musicnote: :musicnote: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2014 Maar dan nu echt bijtanken he Bol? Lekker genieten van de avond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2014 Ja hoor Vonnie ik ga zo lekker zitten, ben een beetje moe. Dadelijk een leuke film kijken lekker op de bank. Hoe is het verder met jou? Er ontgaat me nu best een hele hoop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2014 Kunnen we elkaar een handje geven Bol, mij ontgaat ook aardig wat tegenwoordig. Maar het gaat goed met me hoor. Jij lekker op de bank nu, ik nog even wat lezen en ook op tijd mijn bed in... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 30 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 juni 2014 Bol, klinkt goed joh! Gerrit, ik vond het wel een mooi moment; me hier fris als eerste te melden Net Tennisles en nog even napraten BitterLemmon smaakte heerlijk ! Nog even lekker lezen en dan naar bed Tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 30 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2014 Welterusten mensen. Meld me droog af. Op naar de drie weken :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 30 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2014 Goedenavond Even inloggen voor Ludwig Van harte gefeliciteerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden