Lotus66 Geplaatst 28 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2014 Terug van weggeweest. Poeh, uitpuffen geblazen. Dan vanavond nog naar een verjaardag. Niet zoveel zin in eigenlijk. Maar doe het toch maar even, ben benieuwd naar de vakantie verhalen. Wijfie: komt je pup nu volgende week al? Wat zou ik ernaar uitkijken. Hier zo kaal zonder hond. Stiekem al aan het neuzen, al denk ik dat het weer een zelfde ras wordt. Eerst vakantie, dan kijken we verder (wat duurt dat dan lang ) Fijne avond allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 28 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 juni 2014 Eindelijk na een zit van ruim 2 uur zitten mijn dreads er weer in en ben er blij mee. Face voor de komende dagen ook weer in een lift getrokken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 28 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2014 @ kate, ex zal altijd de liefde van mn leven blijven/zijn, ratio speelt geen rol, hart kiest, neemt niet weg dat ik besef dat er iets niet klopt.....alleen weet ik niet wat...een evenwicht tussen gevoel en verstand? erik reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2014 Heerlijk hé Wijfie om je nu al te kunnen verheugen op zo'n scheetje? Ik hoop echt dat je veel kan genieten van haar en dat je er een vriendinnetje bij krijgt waardoor je je minder ongelukkig gaat voelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2014 Leuk wijfie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2014 Goedenavond Hoe gister een eerste aanvaring met vriend-lief Als her-inner-moment want hij eigenwijs willen laten zien hoe ik dien te koken... Ik op de tenen getrapt, ben jarenlang kok geweest... Wat wou jij me nou vertellen, op het punt mijn biezen te pakken waarna een smakelijk lachen en knuffelen in-zien Erna samen naar de bluessessie wel ieder apart erheen, samen terug Vandaag een huilen om het gewaardeerd worden Terwijl ik alleen geniet Geniet omdat ik zie wat het is Je krijgt het niet vanzelf.. Dan de moordzaak Het raakt me Hoe de pers met naam en toenaam al de zaak heeft beslecht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2014 maar voorarrest met 3 i.p.v. 14 dagen verlengen zegt toch ook wel iets? Dan moet er twijfel zijn. En ik las dat buren het niet kunnen plaatsen bij hem. Ik heb pas de film Lucia de B gezien en er zitten wat ego's hoor onder de mensen die beslissen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2014 Daarom Jane.. Ego LC versus Telegraaf is een heel verschil Ik "ken" hem En ik weet nix Maar het op voorhand veroordelen door die pers Genoeg die het zomaar voor zoete koek slikken En de persoon het op voorhand kan schudden Omdat de toon wordt gezet en idd niet iedereen zeeft wat jij net deed Afwachten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2014 Etiket zit er toch al op Lekker makkelijk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2014 Ja het is makkelijk om iemand een naam te bezorgen men zegt dan waar rook is is vuur en kun je altijd goed zitten als later anders blijkt. Lucia's leven is voor de helft gestolen en vernield ernst Louwes idem denk ik zelf en zo zijn er helaas veel te veel onschuldig tot het tegendeel is bewezen mooie woorden. geniet jij maar lekker van je eerste aanvaring en vooral van het goedmaken en zo goed mogelijk houden Mai reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2014 Erik, hoe is t met je?miste je al een paar dagen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2014 Moord? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2014 Hoi Jen, Ik weet ook niet waar het over gaat. Maakt niet uit, het heeft weinig met ons te maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 28 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2014 Oeps, die moord heb ik ook gemist. Terug van de verjaardag. Te moe om te blijven hangen. Morgen weer vroeg op, dus lekker naar huis gegaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2014 Morgen veel op de planning staan Lotus? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 28 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2014 Begin wat op te knappen. Te merken aan o.a. verveling. Nog te ziek om iets te doen, maar te goed om de hele dag in bed te liggen. Verveling is een trigger voor mij. Don't worry. Het is een patroon, zou me niet smaken. Meld me vast af, droog. Truste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 28 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2014 Jen, morgen weer de hele dag repeteren in het theater. Leuk hoor, maar poeh wel zwaar. De reuma / slijtage zit me ook een beetje in de weg. Maar wil het zo graag, dan maar mijn grenzen aan geven. Truste en beterschap PM! Mai en ProudMary reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2014 Verder beterschap ProudMary! Ik meld me droog af. 't Was een stille dag (tot nog toe). Gisteren was ik ook vroeg en dat is me goed bevallen. Fijne avond iedereen, goede nacht en tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2014 (bewerkt) Ja moord in de stad De vriendin van een bekende muzikant is dood angetroffen door een misdaad 28 juni 2014 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 28 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2014 He gessie wat afschuwelijk Mai! Wat een nachtmerrie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2014 Ah ja, Lotus, eigenlijk wist ik dat maar vergeten, sorry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2014 Ow, ok Mai. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 28 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2014 truste, ik meld me droog af Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 28 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2014 Toch geen sorry Jen. Je kunt niet altijd alles bij fietsen toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2014 Het meest afschuwelijke is Het was niet nodig... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden