Gast Geplaatst 27 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2014 Uitzitten is ook goed Vlieg. Het moet toch een keer minder worden? Ik had het in het begin iedere dag aan het einde van de werkdag. Later alleen op vrijdagmiddag. Ik ben toen, als ik stopte met werken, gewoon nog een half uurtje, later een kwartiertje, daar blijven hangen. Alles uit, tas ingepakt. Nog even een krantje lezen, met een collega praten, gewoon uit het raam kijken. Dan was het ergste alweer over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2014 Blondie, een emmer met lekker warm water dan maar? Dat zie je toch niet op FB. En wij vertellen het niet verder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 27 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2014 Haha A3: Het was 1 glaasje. Wat leverde het op....Niets meer of minder dan een glas fris, koffie, thee oid. Wat het me verder opleverde: de ervaring: niet de 'drang' om de hele fles leeg te moeten drinken, over kunnen stappen op fris, thuis niet verder te hoeven drinken, vandaag bij de boodschappen niet alsnog wijn moeten halen.. En nu lekker koken....Bami, met eigen gemaakte sate. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 27 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2014 Helaas, Mijn lieve dochter gaat het opnemen met haar mobiel en ik weet zeker dat zij wel effe gaat checken dat het water ijsjeskoud is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 27 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2014 Misschien alsnog kijken of je wat kunt plannen Fruit ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2014 Heb je enig idee hoe het komt, dat je op vrijdagmiddag trek krijgt, Vlieg? De Drosophila melanogaster schijnt letterlijk vertaald ' dauwliefhebber met een zwarte buik' te betekenen. Misschien kun je daar wat mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 27 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2014 Fruit: helpt het als je nu alsnog iets gaat doen. Mij hielp het altijd om iets te onder nemen. Al was het maar de wc schoonmaken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2014 Ik heb mijn vrijdagmiddag dip. Bloedchagarijnig, moe en dorst. Ik kan de klok er op gelijk zetten, hele week nauwelijks last en vrijdagmiddag begint het gezeur. Verbeeld je levendig, dat het vandaag dinsdagmiddag is fruit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2014 Vlieg, bij mij was het de beloning van een weer volbrachte week. Het gevoel was sterker als ik die vrijdag een goede dag had gehad. Toen ik dat eenmaal snapte, kon ik er veel makkelijker overheen stappen. Soms eet ik een ijsje of zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2014 Helaas, Mijn lieve dochter gaat het opnemen met haar mobiel en ik weet zeker dat zij wel effe gaat checken dat het water ijsjeskoud is. Staat dat in de voorwaarden dan, dat het water ijskoud moet zijn.? Anders; bikini aan, en lekker onder de warme douche, Laat dochter maar lekker filmen dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 27 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2014 Heb de voorwaarden er inderdaad nog effe op nagelezen en het staat nergens dat het koud water moet zijn... Emmer staat al te vullen dus met lekker warm water. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 27 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2014 Maar nu eerst eten !!! Misschien ook een idee Fruitvlieg, een lekkere vette hap en aansluitend een dikke magnum oppeuzelen... Laters... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 27 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2014 Goed plan Blondie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 27 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2014 Wat van die dikke magnum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2014 worteltjes,aardappelen, tatrtaartje. Heb al zoveel gesnoept, dat dit gewoon extra calorieén zijn. Maar goed, Ik drink niet! (Denk dat ik het kilokillerdraadje morgen ook maar oversla ) Beweeg wel veel, maar mag de marathon wel gaan lopen, om alle caloriéen er weer af te krijgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 27 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2014 Hier nog zo eentje ..Rappi pfff rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2014 (bewerkt) Even een kleine update hier vanuit huize Op den BolWE ZIJN KLAAR MET HET BREEKWERK JOEPIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENu nog het puin opruimen :blush: :blush: :blush: 27 juni 2014 bewerkt door bolletje Vol reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2014 elke bak puin staat voor iets naars of een keer zuipen ooit zul jij eens zien hoe snel dat puin de deur uit is Bol. Klasse gedaan trouwens! Verwen Jan en jezelf maar op een lekker chineesje/toetje vandaag. Hier waren het kalkoenfakkels bourgondische krieltjes uit de actifry en snijbonen jammie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2014 Jane, Heeft de dochter van je vriendin nog een beetje mooi weer gehad voor de foto's? Hier was het onverwachts toch best lekker vandaag! Bollie, Heerlijk, al dat breekwerk klaar. Nu opbouwen he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 27 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2014 Zo herkenbaar Bol....eerst breken en de beest uithangen en dan puinruimen Daarna verplicht genieten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2014 Ja Raps, gelukkig brak er een flauw zonnetje door en wij stonden met rode hartjes balonnen aan de straat. Ze namen de tijd voor een praatje en de bruid was echt een plaatje! En een andere teamgenoot vertelde dat haar moeder van 81 deze week helemaal straalverliefd is geworden op een even oude man. Hoe ze het beschreef, de pubergiechels, de dates, geen andere aandacht dan voor elkaar, haha Zo schattig om te horen en zo passend op zo'n trouwdag. Lachen als er nog een bruiloft komt op hun ouwe dag ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2014 Fijn Bolletje! Opbouwen is leuker, vooral het laatste deel. Dan vliegt het er opeens uit en zie je het opknappen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2014 Deze dagen ook WImbledon op televisie, twee wedstrijden naast elkaar. live, op BBC 1 en 2. Wat voor jou, Vol? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2014 Ha,ha, straalverliefd op je 81e, Hoe leuk kan het leven zijn Ben er trouwens van overtuigd, dat leeftijd geen enkele rol speelt bij verliefd worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 27 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2014 Voor agnieta Een raketje na Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden