Yvonne Geplaatst 25 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2014 Goedemorgen frummers. Koffie en thee in de maak, nog heel even geduld. Vandaag hakken we de week doormidden. Vroeger deed Igor dat, ik mis haar nog steeds hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 25 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2014 Goedemorgen Yvonne, ja ik weet nog dat er ook iets met een douche was..... Heeft ze afscheid genomen of verdwenen.... megahoofdpijn zal zo wel verdwijnen.... koffie mooie draad gister wil steeds reageren maar ben nu even druk tot eigenlijk vrijdagochtend.... Luitjes ik sluit ook direct weer af, drukke dag maar een waarvan ik 100% wil genieten.... Gerrit wil je Suikertje de groeten van mij doen? Eigenlijk zit hij elke dag wel even in mijn gedachten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 juni 2014 Als ik het goed begrijp heb je een drukke maar fijne dag voor de boeg? Lekker van genieten dan Eline. En ja, de discussie van gisteren was een mooie, helemaal mee eens. Ellendig die hoofdpijn, genoeg water drinken hoor. Ik ga er ook vandoor. Hoogste tijd. Fijne dag mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2014 Goeie morgen mensen. Ik heb al een lekkere bak voor me staan van Vonneke. Heerlijk. Vandaag hard werken, ik heb er zin an. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 25 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2014 Afwisseling van de wacht, goedemorgen Vandaag weer een ochtendje landgoed en een middagje werk. Zit inmiddels qua uren op 2 hele en 2 halve dagen werken en moet daar nog wel weer aan wennen. Merk dat ik in de avond het niet later haal dan een uurtje of 9, dan stort ik lichtelijk in. Slaap gelukkig erg goed tegenwoordig. Effe wakker worden met een bakkie koffie! Dagpact: Blondie huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2014 Dagpact:Blondie MijnGerrit Goedemorgen beste mensen, Een hele fijne dag toegewenst en sterkte voor wie het nodig heeft. Ik ga straks de trein in en heb een paar afspraken staan. Een nuttige, een leuke en een op weer een nieuw onderwerp; een mooie dag! Tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 25 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2014 (bewerkt) Goedemorgen! Gerrit en Jen..nog kunnen slapen? Ik zou haast eens 'snachts hier komen om te kijken of ik kan helpen zoals Peet en Gerrit! Ik heb gelukkig best goed geslapen...1x wc en weer pijnstilling. Vandaag was al vrije dag, alhoewel het fietsen nu niet kan doorgaan voelt het wel fijn. Mijn man is nu ipv captain op de tandem de chauffeur Eerst op jacht naar krukken, dan kadootje voor kinderfeestje en winkel voor eten. 12:30 oudergesprek op school en om 18 zwemles. Misschien tussendoor in bieb was leesvoer halen! In ieder geval: Dagpact Blondie MijnGerrit Vol 25 juni 2014 bewerkt door Vol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 25 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2014 Goeiemorgen. Dank Gerrit. Ik ga een paar dingen veranderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 25 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2014 Ik denk dat onze jagende voorouders iedere vorm van recreatief bewegen bizar vinden, met of zonder buitenlucht. Acanthus en ProudMary reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 25 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2014 (bewerkt) Ik ben blij met de mogelijkheid om het uur zwemles in beweging door te brengen Maar ben met je eens dat het totaal anders is dan buiten bewegen. Afhankelijk van doel Spinning is heerlijk motiverende training! 25 juni 2014 bewerkt door Vol huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 25 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2014 Goedemorgen. Ik vind buiten zwemmen in (warm) natuurwater heerlijk. De vissen doen het ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 25 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2014 Een fiets is eigenlijk ook tegennatuurlijk. Het is door een mens gemaakt en groeit niet aan een boom of zo. ProudMary reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 25 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2014 Mogge. Heb oorontsteking, voel me beroerd. Heb het draadje van vannacht gelezen. Fijn dat je er was voor Jen MG. Jen, sterkte. Fijne werkdag. Ik denk dat onze voorouders ons sowieso bizar vinden. Kijk maar eens om je heen hoe en in welk tempo we leven. Dagpact Blondie Vol MijnGerriit ProudMary Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2014 Een hele goede morgen allemaal, Nog steeds vakantie, en het is een heerlijk gevoel, niets te moeten en alles te mogen. Bollie, Succes vandaag! Wat zal jou huisje mooi worden! ProudMary reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2014 He bah, Proudmary, Oorontsteking is heel pijnlijk. Heb je koorts ook? Anders maar even naar de dokter he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 25 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2014 Maandagmiddag heb ik zo'n 30 km gefietst, grotendeels langs natuurwater. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 25 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2014 Een hele goede morgen, Ik ben meteen weer weg met moeders voor controle naar het ziekenhuis. Fijne dag, en voor wie het nodig heeft heel veel kracht en sterkte! Wat een mooie draad van gisteren. Heel waardevol! Doeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2014 Wat sportief allemaal, 30 km. fietsen nog wel! Nou ja, ik heb in de vakantie ook uren in de bergen gewandeld, en ook nooit gedacht dat ik dat zou kunnen. (Dacht, ga daar af een toe een uurtje wandelen, op niet al te steile stukken) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 25 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2014 Beetje zonnebloemolie in je oor druppelen PM kan al wat verlichting geven. Kriebelt wel eerst. ProudMary reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 25 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2014 Geen koorts Rapilos, gelukkig. En het is gisteravond doorgebroken, dus als het goed is gaat het nu over met behulp van de oordruppels vd KNOarts die ik nog in huis had. Helaas heb ik dit vaker... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 25 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2014 Ik heb altijd wel redelijk wat gefietst, maar wandelen was vooral mijn ding, 16 km met gemak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2014 Ja PM, dat is dan misschien wel het beste wat je kan doen he, Als je eenmaal gevoelig bent voor oorontstekingen, krijg je dat vaak vaker. Sterkte in elk geval ProudMary reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 25 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2014 Fijn dat je die druppels hebt al! (Géén zonnebloemolie als het doorgebroken is ) ProudMary reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2014 Acanthus, Ik hou ook erg van wandelen. Doe je dat nu niet meer dan, omdat je zegt; WAS, vooral mijn ding Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 25 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2014 Ik kreeg pijnlijke, gezwollen voeten, kon nauwelijks meer lopen. Een aantal jaren later werden de beschadigingen aan het kraakbeen in mijn voeten op met speciale foto's geconstateerd, diagnose artritis (reuma). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden