Lotus66 Geplaatst 24 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2014 Rust -ze Hut. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 24 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2014 Goedemiddag allen, Al veel nuttige dingen gedaan vandaag. Lees; Gewassen, Boodschappen gedaan, Koffer leeg geruimd , Kohtje, Mooi verwoord. Dit soort dingen heb ik met yoga leren ervaren, maar heb het nooit goed kunnen verwoorden. Er is meer tussen hemel en aarde,namelijk, jezelf, en dat is groter dan je denkt. wijfie, Hoe gaat het met je vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 24 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2014 Hallo Agnieta Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 24 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2014 Goed, ik ga even de laatste boodschapjes halen, Toedels maar weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 24 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2014 En toen kwam het hier met donderslag met bakken uit de lucht..... Lekker hachee aan het koken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 24 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2014 Voor agnieta Aardappels,bietjes,karbonade Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 24 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2014 Hier nog mooi weer Lotus, Lekker trouwens; Hachee! Heb nog een restje over van de chinees van gisteren. Dus niet zo gezond vanavond. Vanmiddag wel; bio-brood, met bio-kaas, humous,tomaat en sla Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 24 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2014 Rap: Dan heb je vanmiddag toch al heerlijk en gezond gegeten. Heerlijk hoor! Ik kook een grote hoeveelheid, kan er morgen ook wat richting mijn moeder. Beetje mantelzorgen. Als ze moet maaltijd moet bestellen bij 'tafeltje dekje' vind ik dat best prijzig. Zo gaat prima. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 24 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2014 Dat is fijn Lotus, als je dicht bij je moeder woont. Wat dat betreft, voel ik me altijd wat schuldig, omdat het meeste op mijn zussen neerkomt, omdat zij nu eenmaal dichtbij wonen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 24 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2014 Ik woon 20 min rijden van haar vandaan. Dus goed te doen. Ik kan me voorstellen dat jij je wat bezwaard schuldig voelt. Maar ik denk dat jij er ook voor haar (hetzij op afstand) bent. Dat weet ze vast. Ik heb zelf heel lang (lees 13 jaar) geen contact met haar gehad, dit door hele vervelende situaties uit mijn jeugd en op latere leeftijd. Mijn deur stond altijd op een kier, de hare is open gegaan, tijd om voor haar te zorgen (daar waar nodig). Dat heeft ze ook voor mij gedaan toen ik aan de drank was...Pfff, wat en verhaal nav de hachee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 24 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2014 AUuuu Ik wist niet dat een teen zo veel pijn kon doen! Vanmorgen viel de laptop verticaal precies op mijn grote teen Blauw/paars nu en nare heftige pijn. Ik moest naar een overleg op de GGD, uiteindelijk na 2x paracetamol toch maar laten verbinden. Mijn man is nu ook ibu gaan halen, in kan hiermee niet rustig zitten/liggen laat staan slapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 24 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2014 Fijn Lotus, dat je er op deze manier voor haar kan zijn. Agnieta, Je slaat je er maar weer mooi, dapper doorheen! Ach, arme Vol! Een teen, kan zo vreselijk veel pijn doen. Sterkte joh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peet Geplaatst 24 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2014 Denk dat je dan alles nog even opnieuw moet lezen wijffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peet Geplaatst 24 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2014 (bewerkt) Of je haalt alleen het negatieve uit de berichten dat kan natuurlijk ook 24 juni 2014 bewerkt door Peet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 24 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2014 Wijfie: Fijn je te lezen! Hang on hoor! Goed dat je nu even nadenkt over wat je wil. Ik heb destijds ook besloten om bepaalde verenigingen op te zeggen. Dit kostte zoveel tijd, energie en stress. Dat wilde ik niet meer. Het moet vooral leuk en fijn zijn. Toi toi toi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 24 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2014 Vol: Ik kan je teen voelen. Dat kan zeer doen. Pootje omhoog, al denk ik wel dat je vannacht er last van zult hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peet Geplaatst 24 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2014 Wijffie als jij een hondje wil dan neem je gewoon een hondje, je laat het toch niet afhangen wat een ander er van vindt.. Als je het er thuis overeens bent wie zijn wij dan om daar over te oordelen!!!! Kom op hoor schouders eronder een gaan ervoor.. En haal de dingen eruit waar je wat mee kan,je kan niet alles wat men schrijft (met de beste bedoelingen overigens) op jezelf toepassen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 24 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2014 Wijfie, Als ik twijfel over iets, dan vraag ik mezelf vaak af; Wat wil IK nu echt? Wat zegt mijn gevoel me? Dus, kort gezegd; Volg je hart! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 24 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2014 (bewerkt) Nee Sowhat, of er nou fractuur zit of niet; therapie is hetzelfde volgens mij dus heb zelf verbonden en nu goede pijnstilling die nu sinds 15min aanslaat gelukkig 24 juni 2014 bewerkt door Vol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 24 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2014 Gisteravond zaten we als gezinnetje voetbal te kijken. Mijn dochter woont op kamers maar sinds het vertrouwen in mij weer terug is grijpt ze iedere "reden" aan om even langs te komen. Dus er hing al een winnaars-sfeertje in huis voorafgaand aan de aftrap. Dat is voor mij toch zo'n geweldige beloning!! Kate, ProudMary en Skip reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 24 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2014 Leuk Monster, Koesteren he, zulke momenten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 24 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2014 Mooi he Monster! Zo kwam mijn zoon afgelopen week met het plan om samen er weer een weekend op uit te gaan. Zonder paps. Het vertrouwen is er weer. Zo blij mee. Dat zijn de cadeautjes. Kate, ProudMary en Skip reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 24 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2014 Lotus en monster, prachtig!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2014 (bewerkt) Zo ff een frietje eten en de frummels gedag zeggen. Dag Vol AUUUUUUWWWW Nee ff serieus. Heb net ff de d.d. doorgelezen en vind het jammer dat Wijfie het gevoel heeft niet serieus genomen te worden, maar het betekent ook dat je dingen leest die je niet zo graag wilt lezen. Maar serieus heeft iedereen je genomen Wijfie kijk maar eens hoeveel er gereageerd is. W.b. de pup ja het is ook weer een handenbindertje. Je hebt er ontzettend veel liefde en plezier van maar ook zorgen en verplichtingen, het wordt je kindje. Je hebt het nu al zo druk met J. en het muziek gebeuren. Van de andere kant kan de pup ontzettend veel afleiding geven ook voor J. En hij kan er misschien mee gaan wandelen. En, en das heel belangrijk, je kan er een hele hoop liefde aan kwijt en je krijgt het ook terug. Iets wat je heel goed kan gebruiken nu. Als ik niet zo lekker in m'n velletje zit voelen mijn dieren dat haarfijn aan en krijg ik extra knuffeltjes, en ze vragen veel meer aandacht. Het heeft een hele hoop voordelen maar ook wat nadelen. Succes met je beslissing meid. Nou ik ga weer aan de gang. Morgen gaan we de tegels eruit slopen 3 kub zand naar achteren brengen en het plafond schoon maken. Dus nog genoeg te doen. Kom straks nog wel ff buurten. 24 juni 2014 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 24 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2014 Kritiek kan vaak ook opbouwend wezen. Vanwaar die twijfel of hondje wijfie? Ik had laatst een gesprek met teamleider...heftig gesprek..heb er behoorlijk om moeten janken om zijn uitspraken Toch heb ik hem een paar dagen later bedankt voor het gesprek en dat ik er mooie dingen uit heb kunnen halen...waar ik weer mee verder kan Soms heeft het ook een paar dagen nodig om het goede eruit te halen. Boos .verdriet.teleurstelling is ook vaak een eerste directe reactie...das ook niet zo gek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden