Acanthus Geplaatst 23 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2014 MG leeft twee dagen in één dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2014 ja... wat een energie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2014 Valt erg mee hoor dames. Ik ben lui van nature en dat is een mooie tegenhanger voor de mateloosheid soms. Ik kan ook heel erg goed niets doen, of een boek lezen, of wat rond lummelen. Wel moet ik zeggen dat dat zonder drank toch wel minder is geworden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2014 Lezen is niet niks doen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2014 Maar goed, ik begrijp je. Ik ben nogal multi-taskend in de zin van: met laptop voor tv. Echt goed is dat niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2014 Ik ga mijn schop kuisen Jen. Of zeggen jullie dat niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2014 afkuisen :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2014 Ok, dat ga ik doen dan! Ik meld me droog af voor vandaag. Fijne avond nog, goede nacht en tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2014 hier nog zo'n druktemaker voor vandaag genoeg druk op de ketel geweest tijd om op mijn matje te gaan liggen en even alleen met mijn lijf en slaap bezig te gaan. sloppel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden