blondie6173 Geplaatst 20 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 juni 2014 Eindelijk thuis... Beentjes van de vloer met een boek en dan vroeg mijn mandje in. Drukke week en ondanks een redelijk goede nachtrust blijf ik moe tot in mijn grote teen. Morgen maar eens een dagje niksen in de sauna. Welverdiend! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2014 zo heerlijke zelfverzorgde high tea gehad hartige taarten, sandwiches, heerlijk dadelkoek, zoete heerlijkheden, daar kon geen Turks toetjesbuffet tegenop! Nu met koffie uitbuiken en kijken of ik er vanavond nog iets gezonds in kan stoppen, want echt bevrediged als maaltijd is dit niet. Maar kollega had een grandioos afscheid en op de wijs van heb je even voor mij, ontstond er een 50 koppig koor, ik zou bijna "spontaan" zeggen, maar het was spontaan-verplicht niks voor mij dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2014 Mooi he A3 dat zoiets zo gemakkelijk ontstaat na jaren dat het niet kon. Ik ben er nog wel eens verbaasd over en ook dankbaar wat iheb ik getobd jaar na jaar maar nu is het echt klaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2014 Goeienavond forum  Als Malle Pietje thuiskomt vindt ie Saartje niet in de keuken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 20 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2014 Het leek me niets..maar volgend jaar zou het best leuk zijn! Nu heerlijk in mooie stacaravan in Wassenaar Slaap lekker allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 20 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2014 Sterkte Wijfie, hoop dat je kan slapen. Meld me droog af. Welterusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ella Geplaatst 20 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2014 Hallo allen. Lekker dagje deze vrijdag. Gewerkt, huis gepoetst en nog even bij buren in de straat aangeschoven voor het eten omdat onze kinderen lekker aan het spelen waren. Buikje vol met muntthee en cola. De buurman zat aan de pils, dat deed me wel wat, maar de buurvrouw drinkt gelukkig alleen thee, dat was fijn daarbij aan te kunnen sluiten. Op naar de moeilijke zaterdag. Â Ik lees nog even en duik er dan in! Slaap lekker alvast, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2014 niet gaan malen Wijfie en drinken maakt alles erger he maar dat weet je al. de angst voor de angst zorgt voor veel meer beren op de weg dan erop passen. je doet wat je moet doen hebt het teveel afgesprokene afgebeld en je kun desnoods een taxi vragen als je het niet vertrouwt geen risico's maar ook niet te angstig sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2014 ja jammer meis gelukkig is het volgend jaar eer je het weet we gaan je missen! Â en ik ga lekker naar bed met boek truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 20 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 20 juni 2014 Bijgelezen en iedereen weg. Â Het leven kan rot zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 21 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2014 Ik vrees dat ik in een drankroes terecht ben gekomen. Â Iets binge-achtigs. Â Sorry voor deze late hulpkreet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peet Geplaatst 21 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2014 (bewerkt) . 13 juli 2014 bewerkt door Peet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 21 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2014 ja, ik doe het kalm aan. Maar ineens stoppen kan nu niet, tenzij met kalmeerpillen. Â Sorry mensen. Â Moet morgen dan nog de hele dag weg, gelukkig met echtgenoot. Overleven we wel dus. Â Waarom, die vraag moet ik me later stellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peet Geplaatst 21 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2014 (bewerkt) . 13 juli 2014 bewerkt door Peet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 21 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2014 Ben ik ook niet van plan Peet. Maar totale stop zit er nu even niet in, want dan krijg ik een angstaanval die niet schoon is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peet Geplaatst 21 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2014 Hoe laat moet je op pad dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 21 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2014 Ik moet dus proberen de komende 24 uur te overleven, op een doordachte manier, waarna ik wellicht als een blok in slaap val. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 21 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2014 Een uur of acht al, Peet. Waanzin he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 21 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2014 Niet echt. Ik heb genoeg jupiler en clozan verzameld om angstaanvallen te vermijden, want daar ben ik als de dood voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 21 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2014 Klinkt ook niet mis Peet. Â Koffie. Â Geef me even. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden