Gast Geplaatst 16 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2014 Lief van jullie allebei, maar mijn bericht is niet te omschrijven als leuk! Het betekend dat ik voel en voelen is ook heel vaak niet leuk. Toch bedankt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2014 Ik ga jullie laten maar niet zonder A3 een hoi te zeggen. Dankjewel voor je openheid over bingedrinken dat helpt mij veel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 16 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2014 ik kom vast welterusten zeggen . net heerlijk getennist, nu nog even op de bank met kop thee en dan lekker slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peet Geplaatst 16 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2014 (bewerkt) . 13 juli 2014 bewerkt door Peet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 16 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2014 Hoofdpijn is verdwenen. Heb 3/4 liter Spa en Fanta gedronken. Morgen dus meer water drinken overdag.Meld me droog af. Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peet Geplaatst 16 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2014 (bewerkt) . 13 juli 2014 bewerkt door Peet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ella Geplaatst 16 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2014 ik heb net uitzending gemist gekeken over het boek "de grote verdoving". Ga het boek snel lezen. Wat lees ik nu? Is Stella een drank? Ik zal mijn naam dan maar veranderen. Zou ook niet een Rose of Chardonnay steeds voorbij willen komen.. Slappe lekker allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 16 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2014 Na meegelezen te hebben...............hier is veel hulp, veel mooie inzichten en veel eerlijkheid voorbijgekomen. Ik durfde niet te interrumperen. Ik wilde alleen nog toevoegen dat trek echt minder wordt en dat het gevecht na een paar maand al niet meer te vergelijken is met de eerste weken. Welterusten allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 16 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2014 MG, zéker tot zondag! Al regent het stront van de dijk haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2014 die gerrit net heintje davids he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 16 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2014 Begint het strak om 11.00 uur of kan ik nog een meeting pakken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 16 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2014 Ja Jane, en ik trek aan hem, dus MG blijft nog ff haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ella Geplaatst 16 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2014 Zeker morgen weer! Hopen op een goede nachtrust zonder al teveel ontwenning... Heb mijn naam veranderd van Stella naar Ella ;-) tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 16 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2014 Ik was idd verwarrend, ik bedoelde of ik nog een AA meeting kon bijwonen voorafgaand aan de 2014 meeting van dit forum. Dan ben ik er pas om 12.00 uur. Sorry voor de spraakverwarring. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2014 niks strak Monster en zeker niet in het pak gewoon zoals, zo laat en zolang als jij wilt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 16 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2014 Fijn! Want AA heeft mij zeker in de beginperiode echt veel geholpen, en nu nog wel maar nu wil ik daar ook zijn voor mezelf én iedereen die door die vreselijke beginperiode moet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 16 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2014 Welterusten, nu echt weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2014 jaja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2014 waarempel geen comeback meer dan ga ik ook maar mijn dikke boek verder lezen op bed truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 16 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2014 Gaap...helemaal op Dus tijd voor de luikjes Truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 16 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2014 Meld mij droog af. Welterusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden