lady jane Geplaatst 15 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2014 (bewerkt) bah in elk nieuwsuur komt momenteel de massaslachtingen van ISIS aan bod, ik word daar niet goed van net met foto van een vrachtauto vol dode mensen erin. En daar zijn ze dan trots op ook. Ooit, 23 jaar geleden werd mijn dochter Isis geboren, zij stierf na 45 minuten. Die naam is altijd speciaal voor me gebleven. Betekent zo iets mooiers dan dood en verderf. Godin van het leven juist. zit hier met tranen in mijn ogen. pure machteloosheid. Er Is wat er Is blijft mijn mantra maar pffffffffffff 15 juni 2014 bewerkt door lady jane lidia reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2014 Lieve Jane ik kan me zo goed voorstellen dat dit een heel pijnlijke ervaring is ook omdat er veel herinneringen aan kleven. Goh meis wat moet dit rot zijn voor je. Ikzelf denk heel vaak, "laat ze het allemaal lekker zelf uitzoeken", maar er zijn zoveel ontschuldige mensen bij betrokken. Het geeft mijn gevoel van machteloosheid aan. Ik weet verder niet zo goed wat ik moet schrijven maar leef intens met je mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2014 Ik heb de gebeurtenis zelf al lang verwerkt en kan er prima mee omgaan hoor. Maar naast het doden daar, is er steeds weer mijn gevoel. Ik kan van een prima bui zomaar even wegzakken in verdriet door zo'n krante-artikel of journaal. Gelukkig ook andersom weer hoor. Dus ik gebruik het maar even om te reflecteren. Het is niet dat het om mij gaat of Isis maar wat mensen doen. Elkaar aandoen. En nog vanuit overtuigingen, geloof enzo ook. dat is het enge eraan. en ook erg verdrietig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2014 en dat ik er emoties bij kan voelen dat op zich is winst, pure winst ooit moest ik dat wegdrinken laat mij maar lekker voelen voel me nu ook weer lekker ff aandacht, haha dankjulliewel hoor en nu mag er weer wat anders ook belangrijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 15 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2014 LadyJane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 15 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2014 MG, gefeliciteerd met je 4 maanden, nu verder, stap voor stap, dag voor dag! Rapi, fijne vakantie gewenst en hou het droog zou ik zeggen. Beleef je de vakantie veel intenser weet ik uit ervaring... Hier een beetje aan het klooien in huis. Kan mijn rust niet vinden. Loop als een kip zonder kop meerdere klusjes tegelijkertijd te doen. Wordt moe van mijzelf. Herkenning in de posting van Huttula, nu nog aan toegeven aan die rust... Punt van aandacht bij mij! Nu aan een bakkie thee... En mn lijstje doornemen! Is het echt nodig? Nee? Dan misschien lijstje door de plee spoelen en gewoonweg niks doen... Maar geeft mij dat dan rust en vooral tevredenheid aan het eind van de dag? Vrees van niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 15 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2014 lady Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2014 grappig Gerrit mijn vriendin kreeg ooit een kaart van jezus het duurde ff voor het kwartje viel moest ik even aan denken net Ik weet niet waar Suiker zit hoor dat graag per pb even want ik zou misschien de reis zondag kombineren met iets privé's en dat kan dan er heel anders uit komen te zien. Dat zou voor meer mensen kunnen gelden. En misschien mag hij juist wel even weg in het verlengde van zijn programma naar ons is dat ook best logisch misschien. Maar even kijken hoe het loopt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2014 Blondie neem 1, 2 of 3 dingetjes van je lijstje alles hoeft niet af niets geeft misschien teveel onrust dan zoek ik meestal de luie middenweg gulden heette dat vroeger Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 15 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2014 Toch een dikke virtuele knuf Jane.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2014 altijd welkom Huttje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2014 (bewerkt) Ik ga lekker volleyen neem dochter mee ze moet/mag haar MP vouwfiets uitproberen en volleyt stukken beter dan wij krasse knarren snijdt het mes weer aan 2 kanten kind vd straat en ons niveau weer opgekrikt en als de zon doorbreekt ff door naar t strand of shoppen in the big city waar de winkels altijd open lijken fijne dag mensen 15 juni 2014 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 15 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2014 Niks doen is inderdaad niks voor mij,Jane. Prioriteiten stellen... Fijn als suikertje erbij zou kunnen zijn, maar wat Jane aangeeft moet het ook voor de andere deelnemers aan de meeting te doen zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 15 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2014 Goedemorgen, Alles goed hier. Ik ga er weer een droge rustige dag van maken. Sterkte voor wie het nodig heeft. Veel plezier voor wie op vakantie gaat. Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 15 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2014 Goedemorgen Dagpact:Blondie ProudMary Rapilos Wijfie MijnGerrit Wimmelt Laterzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 15 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2014 Het vinden van rust, het kunnen zitten zonder om de 5 minuten op te staan, het ergens heengaan maar in gedachten al met de terugweg bezig, mijn hoofd gaat 24 uur per dag door.....aard van het beestje..... En dan ook nog het gevoel dat je iets moet doen....iets zinvols iets nuttigs... Als eerst de onrust maar eens minder gaat worden.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 15 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2014 eigenlijk zet ik zelf de lekkerste koffie, erg he straks ben ik nergens meer blij mee te maken Als je maar blij met jezelf bent...zijn anderen ook sneller tevreden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2014 Zo, vaderdag was gezellig, Alle kinders en kleinkinderen waren er. Heerlijk! Gerrit, Nee hoor, sta niet bijna 1 jaar droog. Wel weer bijna 6 dagen , Ik ben een jo-jo,er Ooit ruim 4 jaar, daar tussendoor; 4 maanden, 1 maand, vaak weken niet. Maar goed, we gaan er maar weer voor. Nee, Jane, heb (nog) niets met latex afgesproken. Komt nog wel, heb hem alleen vanochtend even gezien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 15 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2014 Klopt gerrit...chaos creeer je zelf....ben ik ook zo goed in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2014 Belangrijke mededeling; Ik ga stofzuigen, en dan is het huis klaar (vind ik ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 15 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2014 Ik kom me even (droog) melden. Ik ben er nog gewoon, ik ben met mijn hoofd even elders.....verder alles prima Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2014 Aan het piekeren Erik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2014 Raps er is nog een plekje vrij op het weekpact onder de WK houder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2014 Ha,ha, die Jane, Nou, vooruit, ik waag het erop. Je houdt me wel in de gaten he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 15 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 juni 2014 Ben weer terug van een dagje repeteren. Poeh! Dans, zang, figureren, acteren...Ik heb de tong op de schoenen hangen en de benen in de nek :-) Afgepeigerd dus Maar Voldaan en lekker productief. Nu met de benen omhoog en doe ik lekker niets meer. Fijne avond allemaal. Tot laters. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden