blondie6173 Geplaatst 14 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2014 Goeiemorgen, Onrustig geslapen, maar effe nog geen idee waardoor. Ach, dan slaap ik vannacht hopelijk een stuk beter. Nu genietend van de rust en stilte en een enkel fluitend vogeltje met een bakkie koffie. Dagpact: Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 14 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2014 Er is er een jarig.........Hoera, niets droge worst uit Groningen, wij hebben droge Wimmelt.....Van Harte Gefeliciteerd! Ik hoor net op het nieuws dat we gewonnen hebben..... En nu koffie en de krant Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 14 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2014 Gefeliciteerd Wimmelt! Dagpact: Blondie ProudMary Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 14 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 juni 2014 Ach, Wimmelt jarig! Gefeliciteerd. Even nog een rondje met de hond en dan richting landgoed. Fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 14 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2014 Goede morgen Frummers, Wimmelt: Een dikke proficiat! En een hele fijne dag toegewenst! Die Eline met haar droge worst Blondie: Lekker weer naar je landgoed. Geniet ervan! Ik heb heerlijk en voor mijn doen lang geslapen. Vandaag eerst naar training van mijn zoon en vanmiddag en vanavond weer teksten leren en scrip schrijven. Het wordt bijna saai Eerst koffie..... Fijne dag iedereen en sterkte voor wie het gebruiken kan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 14 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2014 (bewerkt) Goedemorgen! Wimmelt, van harte!! Om 05:30 ding de wekker .. Gelukkig bedoeld voor mijn man . Limburgs mooiste is vandaag, speelt hij een organisatorische rol in. Ik nu net wakker, drukke dag voor de boeg met bedenken hoe morgen verjaardag te vieren, boodschappen en huis fatsoeneren. Ohja, en moederen tussendoor 14 juni 2014 bewerkt door Vol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 14 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2014 Vol: Ben jij morgen jarig? Wat is Limburgs mooiste? Klinkt wel gezellig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2014 Wimmelt van harte gefeliciteerd. :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: Goeie morgen mensen. Ik heb ook heerlijk geslapen na onze overwinning gisteren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2014 Goedemorgen beste mensen, Ook hier geslapen als een blok Wel weer 5.30 wakker. Maar goed, moet nog een hoop doen vandaag. Nederland gisteren gewonnen met wel 5-1 hoorde het vanochtend op het nieuws, Als ze nu nog even zo doorgaan! Straks de parkieten wegbrengen naar mijn zoon. Maandag op vakantie. Bed, is ook al afgehaald. Wimmelt, Van harte, en nog 40 jaar erbij he , Mooi getal; 60 Hoop, het volgend jaar ook te worden. En Jen, Ik las, dat je het echt niet leuk hebt gevonden! Kan me er alles bij voorstellen hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 14 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2014 Lotus, mijn dochter is dinsdag jarig (7) en dat vieren we morgen al Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 14 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2014 goedemorgen... wat een wedstrijd.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 14 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2014 Vol, Ach ja dat had je al geschreven. Was me ontschoten. Maar leuk en gezellig! Hoe wil ze het vieren, met klasgenootjes, vriendinnetjes, thuis of uit? Mijn zoon (nu 13) wilde eigenlijk alleen maar een koud buffetje thuis, voor vriendjes en familie. Ik dacht eens laten we een speurtocht gaan doen, of boerengolf....Haha stond ik met mijn goede gedrag. Ik kon de keuken in en voorbereidingen treffen. We vieren zijn verjaardag nog steeds met een buffetje...En wat vind ik het gezellig en leuk Geniet lekker van de voorbereidingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2014 Lekker Raps op vakantie, je hebt het nodig. Morgen een drukke dag Vol. Hopelijk wordt het goed weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 14 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2014 Goedemorgen allen Dank voor alle felicitaties, 60 ben ik nu maar voel me 35. Vanwege de risico s ga ik het niet vieren enne 60 vind ik stokoud, niks om te vieren. Geef mij maar droge worst! Dagpact BlondieProudMary Wimmelt Mooie dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2014 Ja, kijk er naar uit Bol, Alleen vanavond nog een paar uurtjes werken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2014 Wimmelt, Je bent zo oud als je je voelt he!! Jammer, niet vieren, Bang, dat het toch weer een drankje wordt dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2014 Dagpact; Blondie ProudMary Wimmelt Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2014 Zo, maar even op het dagpact gezet, zo voor het weekeinde. Alhoewel, makkelijk beloven zo, moet toch werken vanavond , Oeps, ben wel een beetje veel aan het woord nu zie ik, Ga, de was maar eens ophangen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 14 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2014 Mogge Wimmelt gefeliciteerd en een happy new year. Veejaardag vieren doe ik ook nooit..maar iets byzonders eraan geven vind ik wel prettig Gisteren genoten van alles en nog wat...ben als een blok in slaap gevallen Eindelijk weer eens sinds jaren Dat zal de volle maan wel geweest zijn . Nu eerst koffie...fijne dag nog...sterkte en succes waar nodig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2014 Van harte Wimmelt het leven begint bij 60 en er zijn er velen die zich geen 35 meer voelen dan hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2014 en ook goeiemorgen frummers geen zon, dus eindelijk zuigen, dweilen een aanrecht vol vaat wegwerken, wasjes draaien en boodschappen doen. Was het maar strandweer weer, nu al heimwee en moe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2014 Schiet niet op zo, Mee lopen dansen met Tina Turner op het muziekdraadje. Vogels, inmiddels bij zoon geinstaleerd. 2e was is bijna klaar. Koffer uit de schuur gehaald. Oh ja, mijn vriezer staat te ontdooien. En ik nu alweer honger. Bijna niks meer te eten, want alles moest op voor de vakantie. Nog een beetje sla met vis. Moet ik straks toch nog naar de super Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 14 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2014 Goedemorgen, Een mooie dag iedereen en sterkte voor wie het nodig heeft. Ik krijg vanavond mijn nieuwe TV. Ik kijk niet zoveel maar een goed beeld als je wel kijkt is toch wel fijn. Nu ben ik aan het koken. macaronie. Lekker gemakkelijk en gelijk voor 2 dagen. Wimmelt van harte gefeliciteerd. Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 14 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2014 Rapi: Heerlijk voor je! Lekker op vakantie. Nu al van genieten hoor. Je hebt het verdiend en het is je zo gegund Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 14 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2014 Rapi...fijne vakantie voor ik het vergeet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden