Jen Geplaatst 5 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2014 Nee niet dan? Nou ik heb wel wat met Hollanders haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 juli 2014 7 weken op getraind zegt Krul nou het loont, mooi!!! tot de volgende keer maar weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 5 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2014 ik ben blij voor Krul geen idee wie het is ... maar is gewoon leuk ! trusten, morgen weer vroeg op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 5 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2014 Pfff... Ga hier ook mijn matje opzoeken... Hart klopt uit mijn borst... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 5 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2014 Dit is veeeeeeel leuker nuchter Skip en huttula reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 5 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2014 Dames, het was me een waar genoegen onder u te verpozen! Ik wens u allen welterusten. Dikke doei, Gunn. Vol reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 5 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2014 Pff...respect..love oranje...holland toppie En sweet dreams Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 juli 2014 (bewerkt) net nabeschouwing gehoord over Killer Krul hij is 2 m en Jasper maar 1.80 m dus zijn bereik is groter, wat wel handig is bij penalty's maar het was voor de kleine Costa Ricaantjes dus ook dubbel intimiderend, zo'n groot geheim wapen, dat onverwacht uit de kast werd gehaald. Van Gaal werd in Duitsland al Van Geniaal genoemd, terecht!!! 6 juli 2014 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 6 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2014 En het toneelspel vond ik ook van Krul heel mooi...huppeld voor het doel Heerlijk uitdagend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 8 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2014 Moeten we eerst nog winnen van Argentinië! Pfff... Zit met ongeloof te kijken... Zal mij benieuwen hoe Brazilië straks terugkomt voor de tweede helft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 juli 2014 Brazilie was steeds al niet heel goed vond ik ergens vind ik dit wel een terechte les in nederig worden maar ben bang dat ze er niet erg nederig van worden, maar agressief naar de Duitsers. Als we morgen winnen, gaan we het wel moeilijker krijgen dan als Brazilie gewoonnen zou hebben ben ik bang. Nou we moeten nog een helft kijken of we met open blik weer af kunnen wachten he de chippies zijn al op we doen elke wedstrijd cheese nacho's met creme fraiche geraspte kaas en chili saus in de oven, een heerlijke traditie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 juli 2014 0oeioeioei 7-1 voor Duitsland als we al winnen gaan we het zondag vreselijk moeilijk krijgen triest voor Brazilie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 9 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2014 Tis maar een spel...maar toch..ben wel benieuwd vanavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2014 Vanavond gaan we vast weer winnen, maar ohohoh.... wat zal het weer spannend zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2014 hahaha, dacht dat ik op de domino zat.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 9 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2014 Zat je niet maar je reactie geeft de burger moed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 juli 2014 de bal is en blijft rond he gewoon maar afwachten dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ella Geplaatst 9 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2014 Ik voorspel een daverende overwinning vanavond voor oranje! Niet met de verlenging zoals laatst hoop ik...Dat was TE zenuwen slopend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 9 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2014 Ik vrees dat we gaan verliezen, maar goed dat dacht ik vorige keer ook en toen zat ik ook fout. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 9 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2014 Eh genoeg tomaatzaadjes aanwezig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 9 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2014 Typt wel onhandig die nagels, dus kan maar beter heeeeeeel spannend worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 9 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2014 Met vrees hoop en verwachting dan maar op naar die beker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 9 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2014 Wortels, tomaatzaadjes en gedroogde abrikoosjes staan klaar! Allemaal voor oranje in het oranje gestoken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 9 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2014 We hebben al een wedsttijd gewonnen door blondies zaadjes.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 9 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2014 Waren niet mijn zaadjes, ik had worteltjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden