Fransje Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Zo, de stoute schoenen aangetrokken en me aangemeld! Pfff, vind het best wel eng Zal me even voorstellen: ben een vrouw van 50, woon alleen en werk 5 dagen in de week.Zit een hele dag achter de computer en als ik thuis kom ben ik vaak heel druk in mijn hoofd.Een wijntje gaat er dan wel in, word er wat rustiger van maar dan is het heel moeilijk om te stoppen.Ik hoop hier veel te kunnen lezen, herkenning en tips te vinden.Groetjes, Fransje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Hartelijk welkom Fransje,Ja das niet zo gek hé dat, als je de hele dag die hersentjes moet laten kraken, je daar dan niet een, twee, drie zomaar vanaf bent. Dat blijft doormalen. Net of ze overbelast zijn en je de energie niet meer hebt om ze te laten rusten. Dan is het normaal dat je ze even wil laten (slapen) en ff nergens aan wilt denken. Dat stop zetten van dat gemaal, is niet zo makkelijk maar er zijn hier zeker mensen die je advies kunnen geven hiermee hoor.Kom maar veel naar onze huiskamer, voel je vrij om te schrijven en jezelf te zijn. Soms, doordat het druk is, kan het zijn dat men niet op jouw berichtje reageert maar schreeuw dan maar een keertje flink en je zal zien dat we er voor je zijn.Nogmaals welkom meisie.liefs Bol:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 hoi fransje, de 'huiskamer' heb je al gevonden. leuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Hoi Fransje,een warm (letterlijk) welkom hierop ons forum van ervaringsdeskundigen.Ik lijk wel zo'n reclame mesn denk ik somsmaar dan wel onbetaald hoor! ik kan je de ADBtraining echt aanbevelen asl je nog individuele begeleidingzoekt naast het forum, het heeft mij echt de ogen geopend.Ook hier dagelijks komen houdt me scherp.helaas wel een beetje verslavend en als je dan al zoveel achter de compu zitdat moet je wel wat anders laten vallen anders pas je straks niet meer in de Real World.Maar dan ben je wel ADb dus de tijd wordt dan wel kwaliteitstijd en dat kan ook prioriteit zijn nu.ik wens je veel succes, het kan en dat is belangrijk om voor ogen te houden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Nogmaals welkom Fransje,Leuk hè, dat je meissie genoemd wordt!!Betekent dat hier nogal wat leeftijdgenoten (en nog ouder) ook zijn.Dat kan net wat comfortabeler voelen.De jonkies wil ik daarmee niet over het hoofd zien hoor.Ben benieuwd wat we meer van je horen.In elk geval suc6!xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 30 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Welkom Fransje!Ben hier ook nog maar pas, maar het voelt heel goed!Ben ook benieuwd hoe je verdere verhaal is.Knap dat je 5 dagen werkt, maar dat is misschien juist de reden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fransje Geplaatst 30 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 juni 2010 Dank jullie wel voor het warme welkom!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 HOi Fransje, van harte welkom.Je heb de huiskamer al gevonden las ik, welkom dus. Ik denk dat het je wel gaat lukkken om de baas te worden over die wijntjes... heb zomaar zo'n voorgevoel:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fransje Geplaatst 1 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Dank je Yvon, en ik hoop dat je voorgevoel helemaal uitkomt!In ieder geval ga ik ervoor. Gisteren las ik nog in een boekje:Je kunt niet in 1 keer 100% procent veranderen, maar wel 100 keer 1% ( vind dit een hele mooie, kan ik wel als handtekening nemen )Liefs, Fransje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 1 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2010 Hallo Fransje..Welkom hier! Tussen allemaal gelijkgestemden die allemaal in mindere en of meerdere mate worstelen met een drankprobleem..Sommige stoppen en proberen geen drup meer te drinken (en gelukkig lukt dat vaak ook nog;)) en anderen minderen.Ik probeer te stoppen omdat ik merkte dat ik na 1 glas niet meer kon stoppen: de fles moest leeg en soms meer... Daar ik niet afhankelijk wil zijn van dat spul blijf ik er dus af. Ik ben 4 maanden gestopt, toen 1 avond een uitglijder en nu weer 2 weken alcohol vrij doorgebracht. Hoop dat er nog vele gaan volgen! Jij ook veel succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden