Spring naar bijdragen

Voorstellen


ProudMary

Aanbevolen berichten

Hoi proudmary,

Leuk dat je er bent. Welkom !

Wat ik meteen al leuk aan je vind is ... Dat je hier trots binnenkomt! De meeste mensen (waaronder ikzelf) schaamden zich

Je bent al lekker op de goede weg. Want je mag ook trots zijn op jezelf!

Het is moedig als je hier komt.

Leef je uit op t forum! Als je een beetje van lezen en schrijven houdt zit je hier goed.

De lijfspreuk hier is voor veel mensen : vandaag drink ik niet.

En het werkt!

Het is mooi om te zien dat we elkaar op weg helpen. Ook al ben je van t padje af.

Je wordt weer meegezogen in de stroom van zorg en aandacht als je dit toelaat. En als je dat niet wilt kan t ook.

Dan verdwijn je weer in de anonimiteit. We roepen dan nog iets van : " waar ben je? " maar als je echt niet wilt dan laten we je los.

Ik ben benieuwd!

Veel succes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Proud!

Proud mag je zijn! Je werkt aan je probleem. Een  belangrijke stap genomen, aangemeld bij Tactus, aan de slag gegaan....en de eerste (of tweede?) dag droog! Petje af. Een dag worden er twee, en drie....Geen makkelijke strijd zo af en toe, of meer dan toe dan af ;) Maar ik hoop dat je hier alle steun vindt die je nodig hebt. Heel veel succes en sterkte :rose:

 

Welkom trouwens!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed gedaan ProudMary!

 

Stoppen geeft uiteindelijk rust..niet onderhandelen met jezelf is mijn ervaring.

Een weg met valkuilen, triggers...maar ook overwinningen en complimenten voor je zelf!

 

Ga ervoor en ik hoop dat het je lukt met de steun van het forum en de begeleiding die je hebt.

 

Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Proud Mary,

 

Interessant om dat inderdaad te onderzoeken, zal ik eens gaan doen, maar mijn dorst wordt ook gelest als ik 's avonds een maaltijd gegeten heb. Helaas wil ie dan nog terugkomen tegen tienen en dan heb ik allang geen honger meer! Maar na zwaar tafelen als een kerstdiner (alcoholvrij!), dan komt het die dag niet meer terug. Het zal toch iets met verzadiging en beloningscentrum in de hersenen moeten zijn....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

PM, je mag ook trots zijn.

Als je in de zorgen rond je moeder overeind blijft, dan doe je het goed.

 

De andere zaken die je noemt, daar hebben we geen (of nauwelijks) invloed op.

Probeer die niet te zwaar te laten wegen, hoe erg het op zich kan zijn.

 

Sterkte!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...