Spring naar bijdragen

woensdag 11 Juni


Aanbevolen berichten

Goede morgen,
Was al een draadje begonnen. Wil het weg halen zodat we hier verder kunnen. Even kijken of het lukt.
Goede morgen Frummers,

Weer vroeg uit de veren. Het regent, maar als het goed is krijgen we vandaag het zonnetje te zien. Ik wens iedereen een hele fijne en prettige dag. Voor iedereen die het nodig heeft heel veel kracht en sterkte!

Ik heb nog veel gedacht aan de draad van gisteren. Aan iedereen die het zo moeilijk had / heeft. Op het andere draadje (steunende teksten) heb ik een sprookje 'Het verdrietige verdriet' geplaatst. Voor iedereen die een beetje steun kan gebruiken!

Fijne dag!

bewerkt door Lotus66
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen, de draad van gisteren gelezen, een helpende draad met advies maar  kan er ook oprechte kritiek worden geuit, doet me goed, het verhaal van Lidia .......een andere tijd zelfde problematiek en zo mooi geschreven

 

Die ochtendhoofdpijn gaat maar niet over, ik bedoel na een half uur is het weg maar iedere ochtend is ie present, grrrr

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jopie,

Coaching gelukkig ook meer gericht op het uitgaan van elkaars kwaliteiten en talenten dus vandaar een "soort van teambuilding"

Dat slijmerige gedoe hou ik ook niet van. Krijg ik kriebels van.

Ben ik allergisch voor!

Afijn, effe doesjen en in de benen.

Agnieta, hou vol lieverd.

Drank is geen oplossing.

Trots op je hoe je je staande houdt.

Ik zie groei!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Agnieta heel veel sterkte. En weet je. Soms moet je het helemaal niet willen begrijpen.

 

Teambilding: mooi als het ook daadwerkelijk iets positiefs bijdraagt in een samenwerkingsrelatie. Niet te verwarren met andere relaties (die zoek ik zelf wel uit, collega's heb je het mee te doen en krijg je er gratis bij) ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers. 

Weer een nieuwe dag. 

En eindelijk ietsjes koeler dan de voorgaande heb ik het gevoel. 

Tis moeilijk allemaal Agnieta. 

Maar als ik je goed begrijp komt men nu met argumenten om je zoon niet in een gezin te plaatsen die jij zelf ook al hebt aangegeven of gevoeld? 

 

Eline, ik weet niet of je veel koffie drinkt... maar kan het een seintje zijn dat je lijf behoefte aan koffie heeft? 

bewerkt door Yvonne
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

 

Een nieuwe dag. Ik ga er maar weer het beste van maken. Vanmorgen boodschappen doen voor het klooster met een zuster . Ik doe dan gelijk ook wat boodschappen voor mijzelf. Oppassen dat ik niet teveel koop. Ik moet echt minder eten. Ik ga niet op dieet. Maar gewoon het een beetje in de hand houden.

 

Ik wens iedereen een mooie dag en veel sterkte voor wie het nodig heeft. Ik houd het in ieder geval droog.

 

Hanneke

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vliegjevlieg: Is het voor jou nu dan even niet beter om wat meer afstand te nemen van het forum? Het kan niet de bedoeling zijn dat jij 'het allemaal op je schouders meedraagt' Je bent er zelf ook nog en dat is even belangrijk. Of dat je een keuze maat welke draden je wel / niet leest...Niet dat ik je weg wil hebben hoor. Maar dat begrijp je vast. Stukje bescherming voor jezelf (zo bedoel ik het)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Herkenbaar fruitvlieg!

Ook ik merk dat ik mijn focus op de problemen van anderen ga leggen als er op het forum veel speelt in plaats dat ik aan mijn eigen problemen ga werken.

Reageer daarom niet of nauwelijks, al kriebelt het om met goedbedoelde adviezen te gaan strooien.

Ook ik heb de wijsheid niet in pacht, al dacht en denk ik dat soms nog wel!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fruit, misschien helpt het om niet de hele dag door even te kijken wat hier gebeurt. 

'S morgens even snel de dag van gisteren doorspitten ..... das vaak een heel eind lezen, dus met een sneltreinvaart er door heen .... dan raakt alles je misschien wat minder? 

 

Agnieta, tien minuten fietsen van jou af.... das mooi lijkt me? 

Kan hij inderdaad even bij je aanwippen als hij daar zin in heeft. 

Lijkt me dat dat ook heel goed te regelen zou moeten zijn met de leiding van het huis waar hij nu komt? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hij mag niet naar huis immers Yvonne..

Maar hij wordt toch steeds ouder, gaat puberen, heeft dan iets meer vrijheid nodig..... zal na schooltijd dan toch ook wel eens zijn eigen gang mogen gaan, bij vriendjes spelen of zo ... óf even een bakje thee bij jou mogen halen? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen kanjers.

Slapen mensen niet te vast als ze s'ochtends opstaan met hoofdpijn? Heb ik ooit wel eens gehoord.

 

Misschien is het juist de bedoeling van die instanties dat je zoon wat meer op bezoek kan komen Aggie. Ze kunnen toch niet verwachten dat een kind dat zo dicht bij z'n ouders gaat wonen, zich aan de regeltjes kan houden en z'n ouders niet bezoekt?

 

Dadelijk komt de tegelzetter praten over alle dingen die ik nodig heb, dus veel opschrijven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is dus niet een situatie waar hij echt op zit te wachten, en jij ook niet. 

Maar hij gaat dus naar dat andere huis vlakbij jou. 

Ik hoop van harte dat ze daar toch iets meer rekening gaan houden met zijn leeftijd.

En dat men daar door krijgt waar al dat kattenkwaad vandaan komt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiemorgen frummers :sun:

ik ga zo met fietsmaatje een

stadje verderop aandoen en

dezelfde vouwfiets die ik heb,

scoren zodat dochter er hier

ook een heeft. Ech een buitenkansje.

Hopelijk is het daarna wel strandweer

en kunnen we vanavond hier ook weer beachen.

Dit zijn gouden dagen voor iemand als ik, zonder tuin.

Lekker veel buiten en de natuur en sociaal zijn op een

easy going manier kombineren.

En de sores van dochter op iets meer afstand begeleiden.

Uiteindelijk wisselen ook bij haar de omstandigheden en leert

ze ook nu om met hulp van buitenaf extra, er anders mee om te gaan.

Af en toe voel ik me net zo'n moedervogel die haar jong het nest uit

probeert te duwen, soms tegen eigen hartzeer in.

Maar het lijkt erop te werken nu en ze knapt beetje bij beetje weer op,

nu nog weer gaan eten en dan ben ik echt weer even gerustgesteld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier nog eentje met opstartproblemen.... 

Koffie en thee even warm wegzetten. post-1140-0-51888300-1391668807_thumb.jpgpost-1140-0-43934800-1391668614_thumb.jpg

post-1140-0-84218000-1388215736_thumb.jpg

 

En aan de slag hier. 

Luitjes, ik wens jullie een mooie dag toe. 

 

              

                                                               post-1140-0-73238500-1387267004_thumb.png
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog even goedemorgen voor Jane. 

Wat fijn dat dochterlief stukje bij beetje beter in haar vel gaat zitten. 

En ja, ze moeten het zélf leren doen allemaal...maar ohohoh.... waar zouden die knopen in moedermagen toch vandaan komen... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh Agnieta, zéker niet gaan zuipen nu. 

En zéker niet gaan zuipen als zoonlief op tien minuten van je af woont. 

Kan me zo goed indenken dat je het heel moeilijk er mee hebt. 

Maar 'het recht zegevieren'... klinkt zo ... kan het niet goed onder woorden brengen. 

Hoe moeilijk ook en hoe weinig vertrouwen je er in hebt, ik zou proberen toch in gesprek te blijven met de leiding, waar zoon ook zit..

En samen te komen tot regels die voor zoonlief goed zijn. 

Wie weet hoe veel invloed je kunt hebben als hij eenmaal in de buurt woont. 

Wie weet hoe men misschien kan open staan, of open kan gaan staan voor overleg met jou? 

 

en nu móet ik echt gaan... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik ben op dit moment via het werk bezig met een project verminderen CO2 uitstoot

zinvol en interessant project.

 

dus nee, mijn motor blijft uit

ik draai me nog ff om

in het belang van de wereld.

 

tot later allen.

De benenwagen dan maar Joop, maar ja, dan krijg je ook weer last van versnelde andere uitstoot natuurlijk... 

Nee, blijf maar lekker liggen... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...