Spring naar bijdragen

Woensdag 4 juni


Lotus66

Aanbevolen berichten

Hoi, weet niet of ik dit via deze weg moet doen, maar dit draadje wordt meest gelezen.

 

Is er hier iemand die ooit is opgenomen in kliniek voor verslaving en psychiatrie of er iets van weet? Mag natuurlijk ook reageren via pb.

 

Dank je MijnGerrit, je hoort nog wel van me, hoe dan ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Veel gedaan nog veel te doen maar he tis mooi geweest voor vandaag, Suikertje hoop dat je na de kliniek verder kunt met je leven, snap dat je ertegen op ziet, maar zie je het ook niet een beetje als een nieuw begin....alle hulp en ondersteuning voorhanden....hondje geregeld....

ik heb geen idee hoe lang je daar blijft, heb je zelf een idee?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet niet wat beter is, medicatie of elke ochtend met idee in je hoofd dat je niet meer wilt,

 

Zeg jij het maar....

 

Sorry mensen,

 

Ik ga er voor morgen en doe maar eens wat me gezegd word. Jaren kop in de wind geslagen en dacht dat ik het zelf wel kon, niet dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Sugar,

 

Ik heb en in een psych. inrichting als ook in 2 verschillende verslavingsklinieken gezeten.

Ikzelf vond het erg fijn ook omdat ik wist dat ik er niet meer alleen voor stond. Dit is wel zo'n 34 jaar geleden maar er zal niet zo veel veranderd zijn misschien alleen de behandeling zelf. Ik ben daar niet onder de medicatie gestopt of zo, kreeg alleen librium voor de afkickverschijnselen.

Als je het vertrouwen krijgt in de behandelaars gaat het best mee vallen hoor je zal het zien. Wel moet je goed met de behandeling mee doen en je niet verzetten en dan zal je zien dat je er als heel ander persoon uit komt. Veel sterker.

Hé Broer we gaan ervoor hé? Dadelijk als je weer terug komt, ben je als het goed is een heel ander mens. En je hond is nu ook opgevangen. Weer een zorg minder.

Een hele dikke knuffel en heel veel respect voor je. :lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag beste mensen,

 

Agnieta,

Felies, met je 3 maanden,

Roosjes voor jou :rose:  :rose:  :rose: ,

Voor elke maand een!,

 

Lotus,

Sterke, vandaag,

Dit zijn altijd moeilijke dingen he,

 

Suiker,

Spannend morgen,

Fijn, dat je opvang voor je hondje hebt,

 

Verder, veel gewerkt de afgelopen dagen.

Lag gisteren 19.15 op bed,

Was totaal afgedraaid, omdat ik de avond daarvoor een late dienst had gehad.

Maar nu, 2 dagen vrij (Op een werkhuisje na, morgenochtend)..

 

En, een gigantische hoosbui gehad net.

(Had ik net mijn planten water gegeven buiten :face-icon-small-shocked: )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

geef je maar over als je kunt Suiker

je krijgt bij aankomst vast een uitleg

een plan voor de komende tijd en je

kunt je vragen van nu opschrijven en meteen stellen.

de angst voor de angst is vaak erger

dat de realiteit.

Mijn moeder zei altijd:

de mens die lijdt het meest

door het lijden dat men vreest

dat nimmer op komt dagen

zo krijgt hij meer te dragen

dan hij te dragen kreeg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Suiker: van mij ook het aller aller aller beste gewenst!! Fijn dat je hondje onderdak heeft. Heel begrijpelijk dat je er tegen opziet. Toen ik me in de kliniek liet opnemen vond ik het gewoon doodeng! Maar wat was het daar een verademing! Ik heb er vanochtend ook al over geschreven. Je zult zien / ervaren dat het je goed zal doen. Iedereen is daar voor jou herstel. Ik ben dus in de kliniek (alcohol) geweest. En heb in de psychiatrie gewerkt. Als je vragen hebt....Volstoppen met medicijnen gebeurt niet tegen je wil (alleen met een RM of IBS) Maar daar is bij jou nu helemaal geen sprake van ;) Wel is het zo dat je medicatie kunt krijgen voor 'de rust in je hoofd'

Man wat wens ik je veel sterkte!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je Lotus, hoe gaat het nu met jou, veel aan je gedacht.

 

IK ben afgelopen 2 en half jaar maar 1 middag zonder hondje geweest.

Krijg zo foto via mail waar hij is, afscheid nemen was moeilijk, maar net als met kids naar op en oma, vaak moeilijker voor ouders dan voor kids of hond.

 

Maar valt in het niet met jouw verlies Lotus, wens je veel sterkte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemiddag nog net!

Net thuis van werk en nu nog even koken, maar eerst even ingelogd om suikertje heel veel succes te wensen...

Fijn om te horen dat opvang van je doggie gelukt is (ook ik begon mij al schuldig te voelen, net als MG).

Nu kun je met volledige inzet beginnen aan de rest van je mooie drankloze leven!

Heel veel succes en ben benieuwd hoe we je hier straks als een herboren vent terugzien! :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Blondie en anderen, niemand hoeft zich schuldig te voelen, heb gelukkig nog netwerk, wel klein, maar was niet weg gegaan zonder drop.

 

Moet nu vanavond of vannacht gaan inpakken, maar denk dat het morgenochtend pas word. Is bij mij ook in 10 minuten klaar denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He Suiker: wat had ik nu graag je Drop op gevangen. Er is geen drol aan. Stil, leeg, tegen haar bed aan koekeloeren...Maar de begrafenis was mooi. Bij een boer die een dierenbegraafplaats heeft. Midden in het ongereptebos (wat ook zo moet blijven (tot mijn deugd) Nu laten we haar naam nog op een steen bij zetten...Ze ligt bij het graf van de hond van mijn man en zwager. Ook nog foto's gemaakt. Maar stil in huis. Echt een lege plek in huis. Moeilijk. Maar komt goed....Jij moet je woefdram nu ook missen...Niet minder erg. Principe is het zelfde (behalve dat die van jou straks weer terug mag naar de allerliefste baas ;))

Knap van je hoor!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Sugartje van me, voor zo ver ik me nog kan herinneren moesten wij zo rond 6.30 uit bed en dan het eerste was ochtend gymnastiek. Met een yel of hoe schrijf je dat.

"Wat doen we "GROEIEN" Hoe doen we dat "SAMEN" En dat in weer en wind hé? Of het nu regende of vroor, we moesten schreeuwen. :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien wil je het niet weten MG, maar droppie zit nu in logeerhuis met 4 katten, vreemde katten en ik hoor net dat het heel goed gaat.

 

Nu kan ik ook zo rustig gaan slapen en mijn mw draag ik voor een lintje volgend jaar, hoewel ik als republikein er niets mee heb, maar zij wel, dus alla

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...