kruidenthee67 Geplaatst 1 augustus 2014 Rapport Geplaatst 1 augustus 2014 En ik maak me een beetje zorgen...refusal, kalmeringsmedicatie, alcohol..? Goed oppassen, voor jezelf zorgen!
lady jane Geplaatst 1 augustus 2014 Rapport Geplaatst 1 augustus 2014 je speelt met je leven Gypsy en drank wegzetten betekent bewaren voor later zelfde achterdeurtje als gisteren dus. wegkiepen meis en echte hulp zoeken!
Skip Geplaatst 2 augustus 2014 Rapport Geplaatst 2 augustus 2014 Pfff ik dacht gister al... "Wat gaat ze toch allemaal doen????" En vandaag denk ik : "gelukkig.... Ze gaat het doet!!!" Herpakt en nu doorpakken he! Wat Lady Jane ook van de zijlijn roept : Echte hulp zoeken. Niet zelf alleen blijven ronddralen rond die pil en die fles. Het innemen en het stoppen lijkt bij jou wel af te hangen van je stemming van die dag. Misschien moet je het zien als tandenpoetsen: Je moet ze poetsen voor t onderhoud anders raakt t in verval. Maak er een gewoonte van: elke dag vast tijdstip innemen die pil! !! Geen punt van discussie. Kom op nou!
kruidenthee67 Geplaatst 2 augustus 2014 Rapport Geplaatst 2 augustus 2014 Ok...van fouten kun je leren... Nu doorpakken hè! Aan de bel trekken en er voor gaan, voor jezelf!! Geen deurtjes op een kier laten. Succes!
Acanthus Geplaatst 2 augustus 2014 Rapport Geplaatst 2 augustus 2014 Vandaag betere berichtjes van je als gisteren om te lezen. The way to go Gipsy .
Skip Geplaatst 2 augustus 2014 Rapport Geplaatst 2 augustus 2014 Lekker gipsy! De helft van de dag is al om.... Veel hondjes trouwens? Om de beurt uitlaten ... Ben je de hele dag zoet!
ProudMary Geplaatst 2 augustus 2014 Rapport Geplaatst 2 augustus 2014 En de redenen om het niet te doen? Afspraak met jezelf. Schuldgevoel achteraf. Twee is niet genoeg. Kater. Zus teleurgesteld. Refusal geslikt!!! Ga desnoods een keukenkastje schoonmaken. Trek zakt na een half uurtje.
kruidenthee67 Geplaatst 2 augustus 2014 Rapport Geplaatst 2 augustus 2014 Niet in discussie met jezelf, je hebt maar één optie nu: wegkiepen. Klaar.
ProudMary Geplaatst 2 augustus 2014 Rapport Geplaatst 2 augustus 2014 Jammer Gipsy. Wel bellen dan hoor. En niet de professionele hulp laten versloffen. Stoppen heeft echt veel meer voordelen. Je zal zien wat een krachtig mens je bent.
kruidenthee67 Geplaatst 2 augustus 2014 Rapport Geplaatst 2 augustus 2014 Jammer Gipsy, wel in de actie gaan maandag. Ik ga er nog steeds vanuit dat je echt wilt stoppen! Ik hoop echt voor je dat je het op kunt pakken. Succes en ik ben benieuwd hoe je er over een week of drie voorstaat als ik weer terug ben van mijn vakantie.
lady jane Geplaatst 2 augustus 2014 Rapport Geplaatst 2 augustus 2014 morgen een paar flessen wijn scoren Gipsy? en stoppen met de Refusal? sorry, maar je geeft jezelf nu een vrijbrief om een inhaalslag met drinken te gaan maken. en ik lees niet dat je jezelf serieus neemt, de online training volgen is ook niet binnen een paar dagen te realiseren, maar als je zo door gaat krijg je misschien via 112 crisishulp. Ik heb met je zus te doen eerlijk gezegd. Ik merk dat ik wat sarcastisch word van je berichten en dat is voor mij niet goed, dus ik ga niet meer reageren.Voor jou dan ook niet goed. Ik hoop oprecht dat je bij zinnen komt.
ProudMary Geplaatst 3 augustus 2014 Rapport Geplaatst 3 augustus 2014 Zo had ik het nog niet bekeken, maar Lady Jane ziet het scherp. Je wilt een inhaalslag maken, zo gaat het van kwaad tot erger.
lady jane Geplaatst 3 augustus 2014 Rapport Geplaatst 3 augustus 2014 Ik heb je gelezen Gipsy, weet even geen reactie. sterkte!
Skip Geplaatst 7 augustus 2014 Rapport Geplaatst 7 augustus 2014 Wat een sprong! Goed zeg Zet m op he!!
ProudMary Geplaatst 7 augustus 2014 Rapport Geplaatst 7 augustus 2014 Wow Gipsy, wat een sneltrein. Succes meid.
Skip Geplaatst 7 augustus 2014 Rapport Geplaatst 7 augustus 2014 Heel erg veel succes! Ook fijn voor je zus dat ze ziet dat je er echt wel iets aan wilt doen. Lekker douchen nu ?
huttula Geplaatst 8 augustus 2014 Rapport Geplaatst 8 augustus 2014 Go for it Gipsy...je bent het waard
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden