Akkordeon Geplaatst 27 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2015 Fijn vooruitzicht, dat je hier veel zal zijn! Ik kom je graag tegen. Veel succes op deze nieuwe eerste dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 27 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2015 Goed zo Gipsy! Het begin is weer gemaakt. Succes...en meld je maar ook als het moeilijk is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 27 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2015 Wat goed Gipsy, meteen gebeld om 9.00 in de ochtend al. Hoop dat je snel een gesprek krijgt waar je afspraken over het totaal kan maken. Zou je aanraden je goede voornemens van niet drinken mee te nemen in dat totaal en samen met psychiater en facteam te doen. Meer integraal en meer samen met hen ipv alleen nu het onderdeel niet drinken radicaal aan te pakken door van een fles naar 0 te gaan in een dag. Toch is je voornemen van niet drinken wel heel goed. het lijstje dat je gisteren gepost had is echter best veel punten. Wat ik vooral wil zeggen is; je hoeft het niet allemaal alleen uit te vogelen. Voor steun bij het niet drinken zijn wij en voor de lastiger psychische problemen een heel facteam. Succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 27 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2015 Goed bezig Gipsy Jij bent degene die veel kan laten veranderen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2015 Knap Gipsy, meteen gebeld vanochtend. Succes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2015 Flessen weggooien, Gipsy? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 28 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2015 Gips...don't play Weg ermee, niet sjoemelen... Kom op meid, jij kunt het ook! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 28 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2015 Misschien omdat heel veel van ons weten wat minislokje betekent of wat het met ons doet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 28 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2015 Ik kan mezelf echt voor me zien als ik dat lees over een mini slok. Fles aan de mond stiekem, klein slokje....kijken naar het niveau van hoe ver het vloeistof niveau van wijn gezakt is door dat mini slokje. Is bijna niks....mezelf wijsmaken dat er best nog een mini slokje kan want 2 mini slokjes is immers nog steeds mini en stelt niks voor...... En saved by the bell is gered door een externe omstandigheid. Waar was het gestopt met mini slokjes als je niet onderbroken werd en zelf de keuze had moeten maken na geproefd te hebben van ik stop na 1 mini slok....... huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 28 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2015 Tja...Gipsy, dat is zelfkennis Erik beschrijft het mooi. 'Zachte heelmeesters maken stinkende wonden' Niet flauw...maar eerlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wisse Geplaatst 28 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2015 lieve gipsy het is niet dat ik je die mini slokjes niet gun, maar je voed er het drankduiveltje mee en houd jezelf voor de gek. het slechts voor weinigen onder ons weggelegd om te minderen. ik weet hoe moeilijk het is om te stoppen ik heb het 1.5 jaar lang geprobeerd. goed dat je alle hulp aanneemt die je aangeboden wordt!! ga door en de adb is je van harte gegunt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Akkordeon Geplaatst 28 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2015 Ik wens je echt toe dagje aan de fact de hulp hebt die je nodig het! Veel succes! ( want jij gaat het doen. Nu. Echt) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 28 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2015 Go Gipsy, Go! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Akkordeon Geplaatst 29 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2015 Veel plezier die avond! Toch vervelend, dat je nu 3 weken moet wachten op die andere contactpersoon. Kom je wel tijdig schrijven als het moeilijk wordt? Vooral voor je naar de winkel gaat... Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 30 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2015 Bij twijfel niet doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Akkordeon Geplaatst 30 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2015 Hoi Gipsy, Hoef je helemaal niet over te piekeren. Je drinkt gewoon vandaag niet. En morgen wordt vanzelf weer vandaag. Het gaat er ook niet om wanneer je weer mag drinken. Je mag altijd. Maar je wil niet, omdat je weet wat het je brengt. Hoewel, die laatste alinea moest in de 'ik vorm' staan. Want misschien zie jij dat helemaal anders.... Vandaag lekker samen droog! Succes! Monster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 30 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2015 gipsy ik heb het idee dat je nu al zit te lekker te maken. focus op het niet willen drinken ipv hoelang erik reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vino Geplaatst 30 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2015 Ik lees even mee Gipsy. Ben ook benieuwd naar de antwoorden....maar stiekem weet ik ze al. 'Gewoon' vandaag niet. Ik weet het, klinkt als een dooddoener. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 30 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2015 Gips, gewoon dag voor dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 30 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2015 (bewerkt) Gipsy, supergoed dat je aan het nadenken bent over je stopdoelen. Wat je misschien kan helpen is om een soort "hoger doel" voor jezelf te stellen, een doel waar je volmondig JA tegen kan zeggen, voor de rest van je leven zelfs. Een soort van richtlijn op je levenspad, waar je al je andere doelen aan vast kunt knopen. Je kunt denken aan zoiets als "zelfliefde", of "balans", of "vrij zijn", of "gezond zijn", of "respect"… iets dat te maken heeft met jouw belangrijkste waarden en verlangens. Als dat hogere doel in gevaar komt, weet je dat je in de gevarenzone zit met je andere doelen. 30 juli 2015 bewerkt door Yogajuf lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2015 Hoi Gipsy, Ik vind de posting van Yogajuf wel mooi. Ik ben erg benieuwd wat je daar van vindt en of je er iets mee kunt. Verder weet je hoe ik er over denk. "Alcohol voegt niets toe". Ook voor Gipsy niet naar mijn mening. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 30 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2015 Ik had mijn wijzende vingertje al in de lucht en toen kwam daar yogajuf Dat is erg mooi omschreven...en ik zou dan inderdaad het accent leggen op jouw belangrijkste 'waarde of waarden'. Wat is waar jij voor wilt gaan? Je passie...waar je voor opstaat....ik weet bijna zeker dat alcohol daar niet in past Wat gun ik jou dat je 'drinken' los kunt laten...dan ga je de stappen echt zetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 30 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2015 Ben erg benieuwd eigenlijk naar wat jij echt belangrijk vind en ondertussen denk ik ook zelf weer eens na over mijn kernwaarden.....en probeer te denken aan de waarden die zo dicht mogelijk bij mezelf liggen want intrinsieke motivatie (motivaties die uit de kern van jezelf komen) zijn het sterkst. Waarom heb je bijvoorbeeld niet afgezegd en ben je toch ondanks je moeheid en afspraken moeten verzetten toch gegaan? Waarom was dat zo belangrijk? Dit is maar een voorbeeld maar het valt me op van he daar doet Gypsy veel moeite voor en zal dus een belangrijke reden hebben. Een reden die je in elk geval motiveert tot een hoop actie. Actie in dingen wel doen ipv het denken aan drinken niet doen. Niet drinken is geen invulling van je leven.....wat is het wel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2015 ik dacht dat je zou blijven slapen? hoezo dan uitgeteld weer in de trein? niets veranderlijker dan een vrouw? of je naam eer aan doen en een zigeunerleven leiden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Akkordeon Geplaatst 31 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2015 Wat fijn dat je je een middag zo hebt thuis gevoeld! Hou dat maar even vast en geniet maar na! Z'n fijne vriendinnen zijn zeldzaam. Sterkte voor vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden