Spring naar bijdragen

Gipsy even voorstellen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

het tegenovergestelde is ook waar

een zakelijke afspraak vergt vertrouwen krijgen/hebben

ik zou een nuchter iemand meer vertrouwen

dan iemand die drinkt

ik houd van helder en nuchter, zeggen wat ik denk

en morgen nog weten wat ik gezegd heb

Dat vind ik nu ook fijn aan anderen trouwens.

Geplaatst

He de lepel theorie....dat verhaal ken ik. Maakt goed duidelijk hoe het leven met een chronische ziekte is. Die L. Waarover ik schreef heeft ook een chronische ziekte en me dit uitgelegd. Op een Engelstalig forum hadden ze het over een spoonie. Dat is dan iemand die lepels moet tellen vanwege een ziekte. Ik begreep er eerst niks van.

Geplaatst

Over je vader, moet je vooral doen dat contact zoeken als jij die behoefte hebt. Maar begrijpen...valt het te begrijpen?

Goed nieuws over dat uitstrijkje...dat is 1 kopzorg minder....

Goed van je trouwens dat je na dat weekend weer van de coke en drank af lijkt. Is dat zo? Was bang dat het het begin van weer een tijd gebruiken zou zijn.

Geplaatst

Kon de link tussen die spoon theorie en jou ook al niet leggen. Zat al van mis ik nu iets over je....

Met mij en drank op vakantie gaat het prima. Ook ik begin een theeverslaving te krijgen. Zat vanmiddag uit te rekenen hoeveel ik nu niet drink in 3 weken vergeleken met vorig jaar. Dat is echt heel veel. En ik verwen mezelf nu gewoon met iets duurdere lekkere dingen en nog bespaar ik.

Vlinders in je buik....dat herken ik gelukkig ook weer. Voelt fijn hè weer verliefd kunnen worden. Als je je ervoor openstelt is het vast binnenkort wel een keer wederzijds...

Geplaatst

Weet niet of jij dat ook hebt maar mijn ervaring is dat in een keer stoppen met meerdere middelen lastig is. Toen ik dagelijks aan ongeveer een gram wiet zat wilde ik met blowen en drinken stoppen maar tegelijk dat was gedoomd te mislukken. Ik dus eerst het blowen en drie weken door drinken zonder Door het niet blowen meer te drinken. Na die drie weken gestopt met drinken. Had na die drie weken last van uitstellen zo van blowen doe ik niet meer ik mag drinken van mezelf...

Bij jou is het natuurlijk heel knap dat je met die coke gestopt bent. Dat is zoveel verslavender als blowen. Maar over X weken....ga je dan weer proberen helemaal zonder verdovende stoffen te kunnen.....?

Je bent inmiddels een ervaren frummer jij weet hoe dat moet....

Geplaatst

Tja Gipsy, als je nuchter of iig nuchterder dan de ander gaat observeren, is het zeker heel sneu om te zien.... Ik heb zelf niet de illusie dat ik minder 'sneu' was toen ik dronk..... Ach het voegt eigenlijk steeds minder toe.... En voel me sterker om alle fijne en minder fijne zaken in dit leven aan te gaan. Veel kracht en wijsheid meis   :rose:  :rose:

Geplaatst

mijn allereerste vakantie

was camping Ockenburg Gipsy.

Bij de Pier heb ik ook niets te zoeken hoor,

wij zoeken ook de rust op, anders kunnen we

geen volleybalveld claimen. Kijkdui is ook leuk, daar

hebben we soms een tournooi, leukere boulevard ook.

geniet ervan meis, je hebt het mooiste weer van de wereld.

Geplaatst

bij ons ook kwallen Gipsy, omdat de wind en stroming is gedraaid

aflands dus, wordt de warme bovenlaag de zee in gezogen en de diepere

koudere onderlaag naar het strand. En in die diepere onderlagen

zitten dus die kwallen. Een zwemmaatje hier zwemt kilometers per dag de zee in

(gisteren had er wéér een 112 gebeld voor hem, hij balen, de politie balen en wij lachen)

hij zwemt dus met open ogen onderwater en kwam vandaag monstergrote kwallen tegen,

letterlijk ook, een keer of 4 flink gebeten dus. Maar hij blijft gaan.

Wat een zalige vakantie heb je he meid. Zo gegund en ik pik er dagelijks een deel van mee☺☺☺

Geplaatst

oh ik gen iet me helemaal te pletter nu

ik ben nog nooit gebeten door een kwal

maar er wel vaker tegenaan gezwommen, getsie!

Een vriendin had altijd een mini flesje spul bij zich

tegen kwallenbeten, ik geloof dat het ammonia was.

Maar de Noordzeekwallen kunnen geloof ik niet echt

veel kwaad.

Geplaatst

Dat klinkt heel erg gezellig zo met je zus samen!

Haha...Glamping...wij doen het tegenovergesteld...géén elektriciteit en een Italiaans koffiepotje op het campinggasje...

Geniet ervan Gipsy!  :sun:

Moka-Express.jpg

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...