Tine Geplaatst 27 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2014 Agnieta Beterschap Blondie en Agnieta! Voorzichtig aan ga iki weer in mezelf geloven en durf ik weer vooruit te kijken!! Het drinken is NIETS waard!!! NIETS is het waard om te drinken!!! nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 27 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2014 Ik weet waar mijn misselijk gevoel vandaan komt,Agnieta! En daar ga ik morgen een heftig gesprek over aan met psych... Verleden,trauma Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 27 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2014 En nm bed in, leeggemaakt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2014 Hier ben ik weer. Helse dag, verdiende loon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 27 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2014 Verdiende loon wil ik niet zeggen Jen Je bent wel een gevaarlijk spelletje met je werk aan het spelen..daar zul je wel van bewust wezen Eigenlijk keek ik er al niet raar vanop van vannacht . Hoe erg het ook is...je zal het probleem toch anders moeten oplossen En ja das niet de makkelijkste manier Succes Jen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2014 Dat denk ik wel A3. Hoop ik toch, want moet nog naar mijn zus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 27 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2014 Is je man nu wat rustiger Jen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peet Geplaatst 27 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2014 Hey A3 Van die zwijntjes moet ik gelijk aan die asterix en obelix boekjes denken, kreeg daar dan gelijk trek van om ze te eten ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 27 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 mei 2014 Peet: Zul je ze wel eerst moeten vangen. Mijn spit draai nu, dus kom maar op Peet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2014 niet echt Acanthus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2014 (bewerkt) Beste mensen, Ik ben weer wat bijgelezen. Slaapproblemen, een steeds terugkerend onderwerp hier. Er vervelend, maar … oudgedienden zeggen dat het (ooit) overgaat! Blondie, misschien slaapuren bijtanken als je de kans daartoe ziet? Gewoon tot 10 of 11 of 12 uur blijven liggen? Of kan dat niet? Ik hoop dat er gauw verbetering in gaat komen. Rapi, fijn gevoel moet dat zijn nu. Klaar. Goed gedaan! Tine goed bezig. Mooi hoor. Je hebt een geode tip gehad: kom eens wat vaker langs. Mijn dag is heel aardig opgedroogd. Na het slechte slapen kom ik toch vlot weer op gang, in tegenstelling tot vroeger (met drank op). Ik heb er wat nuttigs van gemaakt en ben tevreden. Nu zo eten, dan vrijwilligerswerk. Ik weet niet of ik daarna nog terug kom hier. Zo niet, dan meld ik me alvast droog af. Jen, probeer te slapen vanavond? Geen drank hoor, lost helemaal niets op. Kom op Jen! 27 mei 2014 bewerkt door MijnGerrit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peet Geplaatst 27 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2014 A3 vangt ze toch Lotus? Maar jij kent die plaatjes dus ook nog wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2014 Goeie avond mensen. Jen kan je niet wat medicatie vragen aan je h.a.? Even een paar dagen goed slapen doet wonderen. Verder heb ik nog niet zoveel gelezen. Zal echt bij zijn als ik gewoon weer een toetsenvbord heb. Van de andere kant kan ik nog steeds op het forum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2014 'k geloof dat ik nog dominal heb liggen, maar dat heb ik vanavond vast niet nodig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 27 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 mei 2014 Peet: Ik laat het over aan A3. Hij mag voorop. Je weet immers nooit wat je tegen komt (grijnz) Ja, ik zie ze af en toe net buiten / achter het hek. Maar daar mogen ze van mij blijven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 27 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 mei 2014 (bewerkt) Nog geen zwijn aan het spit, nu dan eerst maar aan de oven schotel....Vanavond vergadering. Tot later of morgen.... 27 mei 2014 bewerkt door Lotus66 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2014 Vanavond zal je inderdaad wel slapen Jen maar er komt ook een morgen en ook een overmorgen. Kan jij trouwens terecht bij je h.a Met je problemen? Is hij op de hoogte van jouw moeilijkheden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2014 Oh ja bollejte, dat is hij. Alleen denkt hij dat het nu goed gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2014 Lijkt het je toch niet verstandig om naar hem toe te gaan ? Ik weet we'll dat ik er altijd veel aan heb gehad. Je zit toch t.o. iemand waarvan je gelijk een reactie terug krijgt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2014 Ik ga eens naar mijn zus. Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 27 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2014 Hier het buikje rond gegeten. Eerst (van vorige week) zelfgemaakte kippensoep op en een uur later spareribs met aardappelen en broccoli. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 27 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2014 Zaterdag een familie reunie van nichtjes...beetje fotoos aan door neuzen...vond ik mijn geboortekaartje weer terug Heel vroom kaartje met engeltjes...lieff En nu heel vroom de luikjes dicht...rust en regelmaat Truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2014 Onrustig, is er een aanleiding Sowhat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2014 Wat doe je om tot rust te komen? Ik heb het niet zo druk, maar mijn hoofd is vaak druk. Zeker 's avonds. De oude oplossing doe ik niet meer aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2014 Ik probeer 's avonds, minstens een uur voordat ik naar bed ga, de boel stil te krijgen. Een saaie film. Een boek dat niet te spannend is. Yoga en dergelijke zou ik eigenlijk ook moeten doen, maar doe ik niet. Krant lezen. Niet forummen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden