Spring naar bijdragen

Lotus


Lotus66

Aanbevolen berichten

  • 2 months later...

He Monster wat aardig! Grappig ik heb vannacht een uur naar de maan gekeken. Heerlijk. En jij dacht aan mij. Lief. Hier gaat het goed. Nog steeds geen drup. Omdat er erg veel los kwam en ik aan de onderliggende problemen wilde werken ben ik een week of 6 geleden met een twee daagse behandeling. Zwaar, maar zo zinvol en leerzaam. Dat doet me goed. Ondanks alle bagger die boven komt, maar nuchter kan ik het aan en alles een plek gaan geven en leer dingen die waardevol voor me zijn. Ik lees af en toe mee, maar mis daardoor ook veel. Ik hoop dat het met jou ook goed gaat. Dank voor je vragen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5 months later...

Na lang weg geweest te zijn van hier, maar weer eens even een krabbel. Met mij gaat het goed. Geheel alcohol vrij. Ik ben daar zo blij mee. Niet alleen het ADB zijn, maar vooral ook het mogen en kunnen werken aan mezelf wat ik vooral in een twee daags behandeling heb mogen doen. Wat een verademing om (al was het heel zwaar) aan onderliggende problemen te werken. Vooral de trauma verwerking was geen 'kattepis', maar zo de moeite waard. Een grote ontdekkingstocht. Omdat ik alert wil blijven bezoek ik nog wel de nazorg bijeenkomst. Maar ook omdat het gewoon fijn is om daar te zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...